Wees blij dat het zonder de beesten is.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zit op zolder.
Het lijkt wel het reptielenhuis in de Artis.
Maar dan zonder de beesten.
Ja, bij iedere knetter weer me vriendin binnen of ik ff stiller kan doen omdat ze wil slapen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:23 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n elektrisch tennisracket als muggenverdelging. Das nog leuk ook om daar mee bezig te gaan!
Stinkt alleen als je ze daar te lang op laat braden.
Owja, die heb ik nog ergens staan!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus ook een zolderkamer. Zonder airco of ventilator of whatever. Echt, niet te harden gewoon. Van het weekend gelijk maar ff zo'n simpel blaasding halen.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Owja, die heb ik nog ergens staan!
*zoeken gaat*
Whehe, en daarna kan ik meteen zendelingenwerk in Afrika gaan doen, alleen heb ik geen geloof.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:24 schreef TallMan het volgende:
[..]
Wees blij dat het zonder de beesten is.
Ik weet wat jullie voelen, ik heb in het verleden ook op zolder gecomputeerd. Als je dat overleeft kun je wel meteen tochtje sahara gaan doen.
Zie het dus maar als training voor Parijs-Dakar mocht je ooit van plan zijn die te rijden.
Die komen vanzelf wel hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Het lijkt wel het reptielenhuis in de Artis.
Maar dan zonder de beesten.
Sorrie, PP. Maar het moet allemaal weer evenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
gelijke behandeling is niet okat, J!
Dan rijd jij gewoon de vrachtwagen met hulpgoederen rond, kan goed met je rally ervaring.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehe, en daarna kan ik meteen zendelingenwerk in Afrika gaan doen, alleen heb ik geen geloof.
Je kan ook wapenhandelaar worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehe, en daarna kan ik meteen zendelingenwerk in Afrika gaan doen, alleen heb ik geen geloof.
Je gaat mij toch wel gelijker behandelen dan de rest he ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie, PP. Maar het moet allemaal weer even.
Alsof het ook maar een beetje goed werktquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Graag gedaan
matig, en gister vond jemenog zo geweldig!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie, PP. Maar het moet allemaal weer even.
Ze hebben de tunnels dicht gegooid. Kutjodenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kan ook wapenhandelaar worden.
Het maakt iig veel herrie waardoor de indruk gewekt wordt dat er wat gebeurtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Alsof het ook maar een beetje goed werkt.
Ik heb nu wel alle ramen open gezet en de deur open gelaten, dat is wel een nuttige tip, toch?.
pp, iedereen vind jou altijd geweldig.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
matig, en gister vond jemenog zo geweldig!
In het echt wel, alleen je topics waren(zijn ) kutquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
matig, en gister vond jemenog zo geweldig!
je was je tags vergetenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:29 schreef TallMan het volgende:
[..]
[sarcasme]
pp, iedereen vind jou altijd geweldig.
[/sarcasme]
Ja, wel alle lichten uitdoen, om alle kutongedierte buiten te houdenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Alsof het ook maar een beetje goed werkt.
Ik heb nu wel alle ramen open gezet en de deur open gelaten, dat is wel een nuttige tip, toch?.
Which reminds me, ik ben ook nog 'es door al m'n South Park heenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze hebben de tunnels dicht gegooid. Kutjoden.
voeg dan wel de juiste tags toequote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je was je tags vergeten
hebben wij elkaar ooit echt gesproken dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:29 schreef jogy het volgende:
[..]
In het echt wel, alleen je topics waren(zijn ) kut.
zeker teveel van de topictitel op toen ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hebben wij elkaar ooit echt gesproken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |