quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:23 schreef _Denker het volgende:
Nee, niet gemaakt.
Was eigenlijk meer de donderse leuke dame aan de bar aan het bekijken![]()
Hm, jammer. Maar wat afspreken dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:18 schreef devillin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe kan dat nou ????? Ik was er niet !!
![]()
![]()
![]()
Jeuj, ik ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:38 schreef badgirl18 het volgende:
Ow wat cool een MEET in de plaats waar ik ben getogen
thuis, in enschedequote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:23 schreef _Denker het volgende:
[..]
Jeuj, ik ook.
Waar was je dan?
vrouwen?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:54 schreef dujour het volgende:
eey nou de volgende meet in lemele (zaal dijk) voor ieder wat wils rockkelder enz enz dan kom ik ook met vriendin en de hele kluite
Whahahahahaha, een pagina terug heeft die het erover dat het in de Stam is en dat dat hem niet past, en begint die zelf over zaal Dijkquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:54 schreef dujour het volgende:
eey nou de volgende meet in lemele (zaal dijk) voor ieder wat wils rockkelder enz enz dan kom ik ook met vriendin en de hele kluite
omg, ben daar 1x geweest, wat een achterlijk inteelt zooitje. Niet dat Almelo veel beter is trouwens.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:54 schreef dujour het volgende:
Dijk of Stam?quote:Op zondag 13 juni 2004 06:32 schreef coz het volgende:
kom er net weer vandaan ..
quote:Dijk of Stam?
quote:Op zondag 13 juni 2004 19:53 schreef -DEVON- het volgende:
Dat ze er aan twijvelen waar je zou zijn geweest
... oftewelquote:in dijk draaien ze tenminste muziek die ik fatsoendelijk vind
Samen met die dame hequote:Op zondag 13 juni 2004 19:54 schreef -DEVON- het volgende:
Eerlijk gezegt, was ik veel te druk met pooooolen![]()
![]()
Binnenkort maar weer eens naar De Stam heen dusquote:Op zondag 13 juni 2004 23:26 schreef _Denker het volgende:
[..]
Samen met die dame he![]()
Ze was er zaterdagavond ook weer en ze lachte vriendelijk naar mequote:Op maandag 14 juni 2004 23:41 schreef -DEVON- het volgende:
[quote]Op zondag 13 juni 2004 23:26 schreef _Denker het volgende:
[..]
Samen met die dame he![]()
[/quote
Binnenkort maar weer eens naar De Stam heen dus
Ik weet niet hoe ze heet. Zo ver kwam ik niet. Misschien weet Nathan meer?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:19 schreef coz het volgende:
was het nou Karin of ben ik in de war ?
[en niet qua naam denk ik]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |