Het gaat om de voetbalkwaliteiten.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:30 schreef Tr0ublegum het volgende:
van der Meyde
(hoewel die kerel echt een lelijke kop heeft, als ik scheidsrechter was gaf ik 'm meteen rood omdat ie zo lelijk is)
Bij Makaay als rechtsbuiten dan Kluifje in de spits.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:37 schreef sol1tair het volgende:
Mandy lijkt me de beste keus, eventueel Makaay als valse rechtsbuiten. Volgens mij hebben we verder niemand die op die plek kan, lekkere selectie Dick![]()
Heitinga heeft ook geen al te leuke kop vind ik, ideaal zelf om je bokskunsten op uit te oefenenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:30 schreef Tr0ublegum het volgende:
van der Meyde
(hoewel die kerel echt een lelijke kop heeft, als ik scheidsrechter was gaf ik 'm meteen rood omdat ie zo lelijk is)
En dan Kluifje in de spits.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:03 schreef Dark_Killah het volgende:
D, kan nog spelen ook..
Kluivert 1 stemquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:12 schreef Spideyman het volgende:
Tussenstand:
Andy van der Meyde------------ 8 stemmen
Roy Makaay----------------------- 1 stem
Das vrij duidelijk, ik vraag me af of Advocaat daar hetzelfde over denkt. Dick is toch iemand die vooral op de oude garde teert, alhoewel hij Mandy wel de complimenten gaf afgelopen zaterdag.
Kluivert rechtsbuiten ... daar heeft nog nooit gespeeld en dat zal ie ook nooit doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Kluivert 1 stem
Misschien maar heb gekozen voor Makaay centraal dus ... toch 1 stem voor Patje.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:53 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Kluivert rechtsbuiten ... daar heeft nog nooit gespeeld en dat zal ie ook nooit doen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:01 schreef Bupatih het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |