Lig ik nietsvermoedend lekker te chillen op het strand, gooit er in eens een jochie van een jaar of 8 een tennisbal van 1 meter op een meisje naast mij en roept gelijk: "ik was het niet, hij was het!" Ja dikke doei denk ik, en zeg: "O dan heb ik er nu een bal bij". Zijn vriendje schreeuwt keihard "GEEF!!!!" en ik zei zo van ja als je je excuses aanbied kun je je balletje zo krijgen.
Dat jongetje gaat snel zijn vader halen (een zeer dikke met zwartplakhaar verbrande man), die gelijk roept waar slaat dit op GEEEFFFF!!! Ja, als hij zn excuses aanbied kan ie dat balletje zo krijgen. Die man helemaal flippen. En ik zeg: waar slaat dat op, je gooit toch niet zo maar ballen op iemand? Zegt die man: Ja, ik heb ze gezegd het op jullie te gooien. 4 van die meisjes en zo een paashaasschaamhaarverzamelaar hahaha. Ik vond dat zo dom dat ik er om moest lachen, ik had nog helemaal het idee dat die vader zn zoontje een lel om zn oren zou geven en zeggen dat ie normaal moest doen en gewoon grappen zat te maken.
Maar nee hoor, hij begint tegen die jongen die bij ons was waar hij "paashaasschaamhaarverzamelaar" tegen had gezegd van: Jaa.. jouw vader moet een heel jaar werken voor dit horloge blablabla" Mijn horloge is helemaal de bom. Hij kwam ook heel dreigend dichterbij. Zegt ie: Hoe oud ben je?? En ik daar gaat het helemaal niet om, deze situatie slaat nergens op. Zegt ie: Jhaa voor mij ben je echt een kleurter nohh.. Kleinklein kleutertje wat doe je in mn hol!! Nou zeg.. Waaar slaat dat op!
Schreeuwt ie: En nu geef je die bal!!. Dus ik dacht ok, ik geef je die bal hier heb je hem, ik hou me maar in straks trekt ie ergens een mes vandaan of krijg ik een stoot op me oog. Zijn vrouw kwam aan rennen en sleurden hem toen bij ons weg.
Komt zijn vrouw na 2 minuten terug:
"Eeej meisje je zit het zelf uit te lokken nohhh... Eeejjj Je lokt het uit nohhh.." En ik ehh.. Tegen mij? "Jhaa tegen jou!! Je moet niet zo naar em kijken nohh" Ik had echt iets van neee donder een eind heen of zo! "Je kent me man niet maar ik weet hoe hij is noh" Ik zei zo van ik mag mn ogen plaatsen waar ik wil al is het daar. Ik dacht nog steeds van ok ik hou me in. En die andere mensen waar ik mee was (5 jongens, 9 meisjes) hadden echt iets van wow straks trekt die tbs'er met weekend verlof nog zn pistool, sjit hey
Ik lag verder ook helemaal niet meer confortabel op het strand, met het idee van neee ik mag die kant niet op kijken, en die kant niet! En die kant ook niet! (Hij was namelijk zo dik dat ie mn hele uitzicht vulde) Sjongeee.. Echt niet normaal!!