Mooi boek? Ik heb t ook wel meegemaakt enzoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:10 schreef Darklight het volgende:
[..]
Woon zelf in Enschede, en heb de ramp meegemaakt.
Ben het boek aan het lezen over de ramp(van Simon Vuyck), en wil het een en ander controleren, daarom heb ik videobeelden nodig
toepasselijk woordkeuzequote:Op woensdag 9 juni 2004 10:12 schreef JoK het volgende:
Ik heb het filmpje... (50Mb ofzo)
Ik zal vanavond 9als ik thuis ben) ONLINE knallen en HIER posten.. mocht er tegen die tijd niemand me voor zijn
Ja, is wel een goed boek, vooral al die getuige verklaringen, staan er honderden in, allemaal uit het originele politiedossierquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Mooi boek? Ik heb t ook wel meegemaakt enzo
klote Kazaa!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:28 schreef ACT-F het volgende:
Ok, ik ben weer online. De bestanden zijn geshared op Kazaa:
rtvoost.mpg
air_overview_explosion.mpg
om 15.28quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:38 schreef TeazNutz het volgende:
13 mei 2000 als ik me niet vergis!
Dat programma is wel op tv in Nederlands, op Veronica op de vrijdag- of zaterdag avond als ik me niet vergisquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:02 schreef DSKdotCOM het volgende:
zat laatst, enkele weken geleden TV te kijken naar het programma Maximum Exposure ( MAX X) hebben jullie waarschijnlijk niet in Nederland
enfin, t gaat dus over gebeurtenissen, reality TV en dit keer was de naam van de aflevering " Awesome Explosions"
3x raden wat er voorbij kwam...
....Enschede......
Je moest die commentator horen na die grote explosiel;
"AWESOOOOOMEEEE" schreeuwde ie ....
best wel lullig...
oei deze beelden heb ik nog nooit gezien.. die laatste explosiequote:Op donderdag 10 juni 2004 00:35 schreef Prox het volgende:
Ik heb nog een goede, hold on even zoeken! Ik had die beelden nog nooit gezien..
edit gevonden: http://media.ebaumsworld.com/fireworkfactory.wmv
Nou?quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:03 schreef Predemius het volgende:
Je mag raden wat onderstaande foto laat zien.
[afbeelding]
Ik denk dat het een kraan is die gekanteld is ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:03 schreef Predemius het volgende:
Je mag raden wat onderstaande foto laat zien.
[afbeelding]
Is dat het filmpje van TVOost? Met Danny de Vries in de studio?quote:Op maandag 14 juni 2004 12:15 schreef JoK het volgende:
Ik moet schamen.. deze POST vergetendus me belofte
Filmpje is comming up! ( check na 18:00 )
OMG, ik zat die week in engeland en heb heel weinig gezien en daarna ook niet veel terug kunnen zien, maar dit is idd een heel 'eng' goed filmpje van de explosies...quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:35 schreef Prox het volgende:
Ik heb nog een goede, hold on even zoeken! Ik had die beelden nog nooit gezien..
edit gevonden: http://media.ebaumsworld.com/fireworkfactory.wmv
jupquote:Op maandag 14 juni 2004 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
OMG, ik zat die week in engeland en heb heel weinig gezien en daarna ook niet veel terug kunnen zien, maar dit is idd een heel 'eng' goed filmpje van de explosies...
Hij waarschuwde wel degelijk mensen om weg te gaan, omdat t mis ging .quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:01 schreef ACT-F het volgende:
[afbeelding]
De man rechts is Rudi Bakker, de ex-directeur van SE Fireworks. Kon hij niet iedereen even waarschuwen, i.p.v. alleen weg te rennen? Je ziet hem nog terug in de beelden van Danny de Vries. Dus ik ben benieuwd op welke moment deze foto gemaakt is.
Dat boek heb ik ook.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:03 schreef Predemius het volgende:
Slechte kwali, ik weeet het. Maar het laat zoal zien hoe het was daar. Er staan nog veel meer foto`s in van verwrongen staal enz enz.
Toen gekocht voor 25 gulden voor het fonds van enschede.
Moraalridderquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:39 schreef cerror het volgende:
Ramptoeristen
Volgens mij ben je het weer vergeten...quote:Op maandag 14 juni 2004 12:15 schreef JoK het volgende:
Ik moet schamen.. deze POST vergetendus me belofte
Filmpje is comming up! ( check na 18:00 )
geen filmpje, wel indrukwekkend..quote:Op zaterdag 13 mei 2000 drukte de fotograaf Anton Groothuis op precies het goede moment de sluiter van zijn camera in.
Hij pakte het moment van de laatste fatale exoplosie om 15.34 uur.
copyright Anton Groothuis
Ik word er ook een beetje lala van, pief paf komt eens in de zoveel tijd melden dat ie znquote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:46 schreef MOD het volgende:
op google op rtvoost.mpg gezocht en krijg een paar open directorys, alleen geen van allen ben ik gemachtigd die filmpjes te downen.......![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |