abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19733278
volgens mij komt het niet goed op het ek. Het probleem is volgens mij dat nederland barst van het talent, behalve in spelers die doelpunten moeten maken. Geen afmakers dus........
Nederland valt zoveel mogelijk aan, maar als er geen spelers bij zijn die daar doelpunten uit kunnen maken lopen ze steeds tegen een muur op, en verliezen ze omdat de tegenstander wel een doelpunt scoort. Ook in de kwalificatie was dit volgens mij het probleem.
Hoe denken jullie daarover?
  dinsdag 8 juni 2004 @ 18:27:09 #2
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_19733348
Dat is onzin, Nederland heeft 3 van de beste afmakers van de wereld...van Nistelrooy is een fenomenale afmaker, Makaay is ook fantastisch...én van Hooijdonk kan een spel openbreken...alleen wilt het in het NL's elftal niet lukken
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 8 juni 2004 @ 18:36:38 #3
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19733509
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 18:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat is onzin, Nederland heeft 3 van de beste afmakers van de wereld...van Nistelrooy is een fenomenale afmaker, Makaay is ook fantastisch...én van Hooijdonk kan een spel openbreken...alleen wilt het in het NL's elftal niet lukken
En het gaat nu om oranje.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 8 juni 2004 @ 18:36:38 #4
93483 The_Agency
For King & Country
pi_19733510
Het probleem is dat ze als een stel infantiele zoutzakken zich over het veld bewegen... puur op balbezit spelend (bijna bang voor de 'inferieure' tegenstander)...tikkie breed...tikkie terug... nog maar eens terug naar van der Sar..... die schopt 'm weer hard naar voren (want er is geen vrijstaand aanspeelpunt).... bal wordt opgevangen door de tegenstander... die dribbelt wat, komt een NL speler kinderlijk makkelijk voorbij, past 'm naar een medespeler (die slecht gedekt staat) en voor je 't weet is er weer een enorme mogelijkheid voor de goal van Sar....

Volgens Advocaat is dat "tactiek"... ik noem het verkwanselen van talent, zonder lef spelen en gedoemd om tegen een redelijke tegenstander enorm op je bek te gaan.
Stop die spelers niet in een keurslijf, laat ze gewoon VOETBALLEN!
pi_19733636
juist, en dat bedoel ik nou met tegen een muur oplopen. er komt geen doelpunt. Dus steeds maar tikkie terug..............en ook de tegenstanders weten dit natuurlijk. Dus is er niks makkelijker voor hun om te verdedigen. En juist omdat nederland (te) veel aanvalt spelen ze te ver voorin, waardoor er achterin ruimtes vallen. En daar profiteerd de tegenstander van (net als tegen ierland).
  dinsdag 8 juni 2004 @ 18:45:07 #6
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_19733683
de zeikende supporters
pi_19733686
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 18:27 schreef Asskicker14 het volgende:
en wie worden er weer opgesteld? kluivert en nistelrooy. Hooydonk en makaay erin zou ik zeggen......
pi_19733726
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 18:45 schreef Elusive het volgende:
de zeikende supporters
realistische supporters. Ook ik hoop dat ze de finale winnen. Ik hoop maar dat ze wel doelpunten gaan maken.....
pi_19733855
- geen vleugels
- de enige spits in vorm op de bank
- onduidelijk systeem
- geen vaste patronen in het team door voortdurend wisselen
- Fredje Bouma
- Het plotselinge schier oneindige krediet voor Raphael van der Vaart
- Het overschot aan middenvelders met dezelfde speelstijl
- Het gebrek aan echte bikkels, op een 34 jarige bankzittende veteraan na.
- En last but not least: Dick 'niet kiezen is ook een keuze' Advocaat.
Big dick.
pi_19733858
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 18:45 schreef Elusive het volgende:
de zeikende supporters
en jij vindt ze nu goed spelen dan?
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_19733997
Kluivert is het probleem. Heel simpel. Ik heb die gozer nog nooit iets positiefs zien doen. Kluivert gaat altijd gewoon tussen zo veel mogelijk verdedigers in staan en wordt dan boos omdat niemand hem aanspeelt. Echt, Kluivert is de spits, die zou het meest aanspeelbaar moeten zijn, maar hij is het MINST aanspeelbaar. Hij loopt zich niet vrij en ALS hij dan een keer de bal heeft, dan is hij hem 5 seconden later kwijt en staat 'ie stom te kijken.

Kluivert is effectief als hij de ruimte heeft, maar wanneer heb jij ooit een spits meegemaakt die de ruimte kreeg?

Makaay erin. Van Hooydonk weet ik nog niet, maar in feite is iedereen beter dan Kluivert. Zo lang Kluivert nog niet eens 1 op 1 een tegenspeler kan uitspelen heb je alleen maar wat aan hem als de verdediging van de tegenstander niet in orde is.

Echt, ik wordt zo ziek van dat passieve gedoe van die gozer.
pi_19734030
We moeten verdomme Kezman een paspoort geven! Die scoort echt *al-tijd*, elke wedstrijd.
pi_19734411
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 18:59 schreef RetepV het volgende:
We moeten verdomme Kezman een paspoort geven! Die scoort echt *al-tijd*, elke wedstrijd.
idd, Kezman is een echte afmaker. Kunnen onze "wereldspitsen" nog wat van leren.

Maar ook massale aanvallen wat het nederlands elftal doet is toch ook niet slim. Juist als je weet dat kluivert ruimte nodig heeft moet je niet te veel aanvallen. Want bij dat aanvallen wordt de ruimte voor kluivert te klein, en presteert ie niet. Ik zou zeggen gewoon een beetje achterin rondtikken, beetje over het middelveld gaan, en weer terug. Laat de tegenstander maar komen. En dan naar voren waar de spits(en) ruimte hebben om iets te doen....... score maar
pi_19734484
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 18:52 schreef HassieBassie het volgende:
- onduidelijk systeem
- geen vaste patronen in het team door voortdurend wisselen
- En last but not least: Dick 'niet kiezen is ook een keuze' Advocaat.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 19:29:35 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_19734668
Het probleem is dat iedereen zich er zo druk over maakt dat die spelers zo'n grote druk voelen dat ze niet meer presteren.

Tel daar de andere minpunten (onduidelijk systeem, etc) bij op en je hebt het.

Maar het komt wel goed hoor
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_19735363
Et probleem is dat alle spelers denke dat ze de beste zijn en daardoor niet als een team spele zet daarom ook gwoon Nigel de Jong en Heitinga erin...

------------------V. der Sar------------------------

de Jong---Stam----------Heitinga-----van Bronckhorst

------------------Sneijder----Davids---------------------

v de Meyde----Makaay--Ruudje------Robben-------

ZO WINNE WE HET EK WEL!!!!!!!!!!! i hope Dick is watching....
-AJAX AMSTERDAM-
  dinsdag 8 juni 2004 @ 20:01:23 #17
15600 BB-King
Long live the King!
pi_19735443
Nederland speelt matig omdat alle landen die tegen hun spelen in hun broek schijten (zelfs toplanden).
Die verdedigen alleen en zo ligt er dus weinig ruimte om fatsoenlijk aan te vallen op Hollandse wijze (jaja!).
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_19736206
Daar heb je gelijk in ze zette altijd alles in de verdediging NIET OM AAN TE ZIEN ..En dan met een simpel countertje score zijn gwoon k*t scheit opstellingen..
-AJAX AMSTERDAM-
  dinsdag 8 juni 2004 @ 20:33:52 #19
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19736284
Ja ... mietjesgedrag!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19736303
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 20:01 schreef BB-King het volgende:
Nederland speelt matig omdat alle landen die tegen hun spelen in hun broek schijten (zelfs toplanden).
Die verdedigen alleen en zo ligt er dus weinig ruimte om fatsoenlijk aan te vallen op Hollandse wijze (jaja!).
Als dat zo is, moet nederland niet zo veel aanvallen, maar meer achterin blijven. Zo krijgen de spelers toch meer ruimte.... en de tegenstander moet toch ook aanvallen om te winnen. Van deze ruimte die dan vrijkomt kan nederland dan weer profiteren, zeker met onze sterrespelers.
Maar dan niet met z'n tienen op de helft van de tegenstander voetballen, dat heeft geen nut.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 20:36:12 #21
15600 BB-King
Long live the King!
pi_19736351
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 20:34 schreef elhombre het volgende:

[..]

Als dat zo is, moet nederland niet zo veel aanvallen, maar meer achterin blijven. Zo krijgen de spelers toch meer ruimte.... en de tegenstander moet toch ook aanvallen om te winnen. Van deze ruimte die dan vrijkomt kan nederland dan weer profiteren, zeker met onze sterrespelers.
Maar dan niet met z'n tienen op de helft van de tegenstander voetballen, dat heeft geen nut.
Tja, moet je tegen DICK Advocaat zeggen...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')