Ik snap niet dat jou vriendin zich er druk over maakt wat jij voor je een relatie met haar aan ging allemaal gedaan hebt. Als je overal eerst over na moet denken voordat je iets doet blijft er weinig ruimte voor spontaniteit en lust over. Ik vind dat dus geen goeie tip, sorry...quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:29 schreef Banaan1981 het volgende:
Tijdens een fotosessie. Ik fotografeer onder andere modellen en er kwam een koppel poseren. Uiteindelijk waren zij het die mij verleidden en ik heb toen seks met hen (haar) gehad. Puur fysiek was het natuurlijk wel leuk, maar ergens voelde het toch niet goed en waren we er mee gestopt. Ondertussen zit ik al anderhalf jaar in een vaste relatie en heb ik heel veel spijt dat ik die trio toen gedaan heb, want dat is niet goed geweest voor onze relatie. :-/ Die trio was wel een half jaar VOOR onze relatie, maar toch ... mijn vriendin vond het niet leuk om te horen dat ik dat had gedaan.
Een tip dus voor anderen: bezint eer ge begint!
Moest deze zin 3 keer lezen voor ik hem begreepquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:44 schreef poepert het volgende:
omdat mijn vriendin nog steeds bang is dat ik iets voor haar voel ofzo
Ik vind het ook heel erg vreemd dat je huidige vriendin daar moeite mee heeft aangezien ze toen nog helemaal niet in jouw leven zat. Kijk, als je nou een relatie met een man had gehad ofzo dan kan ik haar twijfels nog enigszins snappen. Is ze misschien heel erg jaloers ofzo? Heeft ze ook problemen met je andere ex-vriendinnetjes?quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:29 schreef Banaan1981 het volgende:
Ondertussen zit ik al anderhalf jaar in een vaste relatie en heb ik heel veel spijt dat ik die trio toen gedaan heb, want dat is niet goed geweest voor onze relatie. :-/ Die trio was wel een half jaar VOOR onze relatie, maar toch ... mijn vriendin vond het niet leuk om te horen dat ik dat had gedaan.
Een tip dus voor anderen: bezint eer ge begint!
Deed zijn vriend 'zomaar' uit het nix een poging of werd hij daarvoor eerst door een van jullie daartoe aangemoedigd? Ik zou het nl niet zomaar durven om aan iemands vriendin te zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:46 schreef bellieboop het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden een trio gehad met mijn vriend en zijn beste vriend. Het gebeurde nadat we na wat in eenkroeg te hebben gedronken bij ons thuis nog een afzakkertje namen. Het gesprek was de hele tijd al over sex gegaan, en mijn vriend was daardoor een beetje 'in the mood'. Hij kuste en streelde mij, en op een gegeven moment deed zijn vriend ook een poging... Als vanzelf zoenden en streelden ze mij na een tijdje allebei, waarn awe in bed zijn beland.
Het was een leuke ervaring, en wat de relatie tussen mijn vriend en mij betreft is er niets verandertd. Het wasw wel gek om die jongen weer te zien. We hebben het er nog wel eens lacherig over, denk niet dat het snel weer zou gebeuren met dezelfde jonegn. Maar ben er van overtuigd dat dit een fijnere ervaring is dan wanneer je het van te voren afspreekt.
Denk trouwens ook dat het heel erg ligt aan je relatie, aan jouw karakter en aan dat van je partner...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |