abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:40:21 #1
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_19729437
Ik ben op zoek naar ervaringen met trio's (of partnerruil) die 'per ongeluk' ontstonden.
Dus niet naar welbewuste swing-ontmoetingen na jarenlang samen erover fantaseren ofzo,
maar meer erotische spelletjes (strippoker?) die uit de hand zijn gelopen of teveel drank op etc
waardoor jij en je partner met een derde (en vierde?) persoon sex met elkaar hebben gehad.

Ik ben vooral benieuwd naar hoe het zover heeft kunnen komen (onder welke omstandigheden) en wat voor invloed zoiets op je relatie heeft gehad. Heb jij en/of je partner daar achteraf spijt
van gekregen?? Heeft het invloed gehad op je relatie? Praten jullie er uberhaupt nog over?
Hoe is het afgelopen met die derde/vierde persoon? Heb je die ooit nog recht in de ogen
kunnen kijken??

Eventueel kun je me hierover prive mailen: edpowers@maannet.nl
(waarbij je dan zon ipv maan moet gebruiken natuurlijk )
pi_19729579
Ik heb een paar maanden geleden een trio gehad met mijn vriend en zijn beste vriend. Het gebeurde nadat we na wat in eenkroeg te hebben gedronken bij ons thuis nog een afzakkertje namen. Het gesprek was de hele tijd al over sex gegaan, en mijn vriend was daardoor een beetje 'in the mood'. Hij kuste en streelde mij, en op een gegeven moment deed zijn vriend ook een poging... Als vanzelf zoenden en streelden ze mij na een tijdje allebei, waarn awe in bed zijn beland.
Het was een leuke ervaring, en wat de relatie tussen mijn vriend en mij betreft is er niets verandertd. Het wasw wel gek om die jongen weer te zien. We hebben het er nog wel eens lacherig over, denk niet dat het snel weer zou gebeuren met dezelfde jonegn. Maar ben er van overtuigd dat dit een fijnere ervaring is dan wanneer je het van te voren afspreekt.
Denk trouwens ook dat het heel erg ligt aan je relatie, aan jouw karakter en aan dat van je partner...
You only live once, but if you live it right, once is enough.....
pi_19729608
zie dat ik nogal wat type foutjes heb gemaakt.....oeps
btw ik ben 24, denk nl ook dat het ligt aan je leeftijd enzo of je 'klaar' bent voor zoiets.
You only live once, but if you live it right, once is enough.....
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:44:00 #4
83921 poepert
lamme anus
pi_19731154
ik ben pas 16 maar al 2 keer een vergelijkbare situatie megemaakt. op een festival (ik was al met mijn huidige vriendin maar was er geestelijk niet meer helemaal bij ) met 2 meisjes liggen kloten, niet all the way ofzo... verder nog 1x met mijn vriendin en een van die 2 festivalmeisjes, was 3 weken geleden ofzo, we sliepen op een feest, ik was mijn vriendin "stiekum" aant neuken onder de dekens terwijl iedereen het zag denk ik, maar dat meisje begon toen ineens heel normaal aan mijn vriendin te zitten enzo:S ik schrok maar vond het eigenlijk HELEMAAL niet erg, uiteindelijk waren ik en festivalmeisje bezig samen mijn vriendin te verwennen, ik bleef van dat festivalmeisje af omdat mijn vriendin nog steeds bang is dat ik iets voor haar voel ofzo.... maar t was toch echt geweldig, kheb da eik niet eens gemist.... (en dit dus terwijl er denk ik 6 mensen om ons heen lagen.....)

ps. het festivalmeisje heeft ook een naam maar die ga ik niet noemoen.
psychologisch navorser der menselijke gedachtenspinsels door middel van extraorbitante waarnemingsverdiepende neuropeppers
pi_19799247
Tijdens een fotosessie. Ik fotografeer onder andere modellen en er kwam een koppel poseren. Uiteindelijk waren zij het die mij verleidden en ik heb toen seks met hen (haar) gehad. Puur fysiek was het natuurlijk wel leuk, maar ergens voelde het toch niet goed en waren we er mee gestopt. Ondertussen zit ik al anderhalf jaar in een vaste relatie en heb ik heel veel spijt dat ik die trio toen gedaan heb, want dat is niet goed geweest voor onze relatie. :-/ Die trio was wel een half jaar VOOR onze relatie, maar toch ... mijn vriendin vond het niet leuk om te horen dat ik dat had gedaan.

Een tip dus voor anderen: bezint eer ge begint!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 10 juni 2004 @ 23:40:31 #6
95752 crew  Chell
Kluns
pi_19799606
Ik heb ooit een trio gehad met mijn toenmalige partner en een lesbische vriendin van ons
Ik had met haar al wel vaker een beetje gezoend enzo (ja ik ben bi) en ze bleef na een feestje bij ons slapen. Omdat mijn ex geen logeerbed had, sliepen we met zijn drieën in het 2-persoonsbed. Ik lag in het midden en mijn ex lag een beetje aan mij te frutten en haar aan te moedigen dat ook te doen.. was errrug leuk en lekker
Mijn ex en dat meisje hebben verder samen niks gedaan, zij is tenslotte lesbisch. Het was dus meer een 'verwen Yoni'- trio
  vrijdag 11 juni 2004 @ 10:30:57 #7
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19805427
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 23:29 schreef Banaan1981 het volgende:
Tijdens een fotosessie. Ik fotografeer onder andere modellen en er kwam een koppel poseren. Uiteindelijk waren zij het die mij verleidden en ik heb toen seks met hen (haar) gehad. Puur fysiek was het natuurlijk wel leuk, maar ergens voelde het toch niet goed en waren we er mee gestopt. Ondertussen zit ik al anderhalf jaar in een vaste relatie en heb ik heel veel spijt dat ik die trio toen gedaan heb, want dat is niet goed geweest voor onze relatie. :-/ Die trio was wel een half jaar VOOR onze relatie, maar toch ... mijn vriendin vond het niet leuk om te horen dat ik dat had gedaan.

Ik snap niet dat jou vriendin zich er druk over maakt wat jij voor je een relatie met haar aan ging allemaal gedaan hebt. Als je overal eerst over na moet denken voordat je iets doet blijft er weinig ruimte voor spontaniteit en lust over. Ik vind dat dus geen goeie tip, sorry...
Proud Powerpauper
pi_19805614
mn vriendin wil ook en trio gaan doen.. alleen ik weet het nog niet helemaal.. bij ons zou het dus meer "gepland" worden, maar ik denk dat een spontane actie veel leuker is!
let love be your energie
pi_19805835
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 16:44 schreef poepert het volgende:
omdat mijn vriendin nog steeds bang is dat ik iets voor haar voel ofzo
Moest deze zin 3 keer lezen voor ik hem begreep
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 11:27:38 #10
50300 CIXX
Rotterdam
pi_19806723
trio ? waarschijnlijk nooit. ik moet er geen anderen bij. het is iets van mij en mijn vriendin en niet van iedereen maar ja tis net hoe je inelkaar zit natuurlijk
Hardcore is my life, is my style!
pi_19807212
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 23:29 schreef Banaan1981 het volgende:
Ondertussen zit ik al anderhalf jaar in een vaste relatie en heb ik heel veel spijt dat ik die trio toen gedaan heb, want dat is niet goed geweest voor onze relatie. :-/ Die trio was wel een half jaar VOOR onze relatie, maar toch ... mijn vriendin vond het niet leuk om te horen dat ik dat had gedaan.

Ik vind het ook heel erg vreemd dat je huidige vriendin daar moeite mee heeft aangezien ze toen nog helemaal niet in jouw leven zat. Kijk, als je nou een relatie met een man had gehad ofzo dan kan ik haar twijfels nog enigszins snappen. Is ze misschien heel erg jaloers ofzo? Heeft ze ook problemen met je andere ex-vriendinnetjes?
  vrijdag 11 juni 2004 @ 12:51:46 #12
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_19808165
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:46 schreef bellieboop het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden een trio gehad met mijn vriend en zijn beste vriend. Het gebeurde nadat we na wat in eenkroeg te hebben gedronken bij ons thuis nog een afzakkertje namen. Het gesprek was de hele tijd al over sex gegaan, en mijn vriend was daardoor een beetje 'in the mood'. Hij kuste en streelde mij, en op een gegeven moment deed zijn vriend ook een poging... Als vanzelf zoenden en streelden ze mij na een tijdje allebei, waarn awe in bed zijn beland.
Het was een leuke ervaring, en wat de relatie tussen mijn vriend en mij betreft is er niets verandertd. Het wasw wel gek om die jongen weer te zien. We hebben het er nog wel eens lacherig over, denk niet dat het snel weer zou gebeuren met dezelfde jonegn. Maar ben er van overtuigd dat dit een fijnere ervaring is dan wanneer je het van te voren afspreekt.
Denk trouwens ook dat het heel erg ligt aan je relatie, aan jouw karakter en aan dat van je partner...
Deed zijn vriend 'zomaar' uit het nix een poging of werd hij daarvoor eerst door een van jullie daartoe aangemoedigd? Ik zou het nl niet zomaar durven om aan iemands vriendin te zitten
Hadden jij en je vriend al een keer gesproken over een triootje?
Zie je die jongen nog? En praat je er nog wel eens over? En heb je het er met je vriend nog wel eens over?
Ik zie nu nog wel eens een meisje dat in ons triootje heeft meegedaan en we maken er idd wel eens grapjes over met elkaar, maar ik doe dat dan niet waar mijn vriendin bij is omdat ze achteraf (met de tijd overigens) dat triootje steeds minder leuk is gaan vinden. Misschien dat ze er onzeker over is dat ik haar vriendin leuker ga vinden dan haar of zo? Want het triootje met een vriend van mij vind ze weer niet zo vervelend . Al hebben we het daar ook niet zo vaak meer over. Maar ik vraag me nou af of dat nou komt omdat ze er niet over wil praten of simpelweg omdat ik er niet meer over praat omdat ik dat dus niet meer durf! haha, snap je het nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')