abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:15:26 #201
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19957255
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 08:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hangt een beetje van het weer af. Met regen is gras erg leuk. (Ik ben redelijk stevig op m'n poten. )

Maar op kurkdroog gras spelen is nog meer een aanslag op je knieën dan kunstgras.
Maar op kurkdroog gras speel ik ook gewoon met kunstgrasschoenen . Dat werkt perfect !! .
I know a lot about cars. I can look at a car's headlights and tell you exactly which way it's coming.
Dwaal.net chatbox
pi_19957277
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:15 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Maar op kurkdroog gras speel ik ook gewoon met kunstgrasschoenen . Dat werkt perfect !! .
Ik speel altijd op voetbalschoenen. Werkt gewoon. (Buiten dan. )

Zo veel heb ik nog niet meegemaakt qua kurkdroog gras, dus.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:19:14 #203
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19957317
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik speel altijd op voetbalschoenen. Werkt gewoon. (Buiten dan. )

Zo veel heb ik nog niet meegemaakt qua kurkdroog gras, dus.
Bij ons was het het laatste weekend echt kurkdroog, toen heb ik ook op kunstgrasschoenen gespeeld. En op kunstgras met normale voetbalschoenen korfballen vind ik toch niet zo lekker spelen als kunstgrasschoenen.
I know a lot about cars. I can look at a car's headlights and tell you exactly which way it's coming.
Dwaal.net chatbox
pi_19957354
Hey, een korfbal topic

*Meldt
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:48:15 #205
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19957749
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:22 schreef hp22 het volgende:
Hey, een korfbal topic

*Meldt
Goedemorgen

En bij welke vereniging speelt u ?
Dwaal.net chatbox
pi_19957773
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:48 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Goedemorgen

En bij welke vereniging speelt u ?
Wesstar

Niet al te grote vereniging uit Westervoort
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:57:45 #207
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19957958
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:49 schreef hp22 het volgende:

[..]

Wesstar

Niet al te grote vereniging uit Westervoort
Hmmm... nog nooit tegen gespeeld....
Welke regio is dat ?
Dwaal.net chatbox
pi_19958525
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:57 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Hmmm... nog nooit tegen gespeeld....
Welke regio is dat ?
Oost, vlak bij Arnhem
pi_19959433
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:24 schreef hp22 het volgende:

[..]

Oost, vlak bij Arnhem
welkom...

maaruh over dat kunstgras... het speelt gewoon superfijn. wij hebben/hadden dan ook vroeger een gras veld die verzakte en alleen maar bestond uit kuilen wat niet goed was voor de knieen en enkels.. Ik vind kunstgras minder sfeer hebben. het creert meer de sfeer rond topsport en daar ben ik geen fan van (geld, geld, geld...) Maar gelukkig is er bij ons voldoende ruimte om gezellig te zitten.. ook bij het kunstgras en je kan over het hekje met de reclame borden heen kijken!
  donderdag 17 juni 2004 @ 11:23:53 #210
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19960029
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:24 schreef hp22 het volgende:

[..]

Oost, vlak bij Arnhem
Arnhem, dat is iets uit de richting van Lelystad. Ook al is het beide district Oost.
In welk team speel je ?
Dwaal.net chatbox
pi_19960104
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 11:23 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Arnhem, dat is iets uit de richting van Lelystad. Ook al is het beide district Oost.
In welk team speel je ?
S2

Heb idd nog nooit tegen een team uit de buurt van Lelystad gespeeld
  donderdag 17 juni 2004 @ 11:26:43 #212
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19960120
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 11:01 schreef blablasjit het volgende:

[..]

welkom...

maaruh over dat kunstgras... het speelt gewoon superfijn. wij hebben/hadden dan ook vroeger een gras veld die verzakte en alleen maar bestond uit kuilen wat niet goed was voor de knieen en enkels.. Ik vind kunstgras minder sfeer hebben. het creert meer de sfeer rond topsport en daar ben ik geen fan van (geld, geld, geld...) Maar gelukkig is er bij ons voldoende ruimte om gezellig te zitten.. ook bij het kunstgras en je kan over het hekje met de reclame borden heen kijken!
Op zich hebben wij een goed grasveld liggen, alleen aan de randen daar zijn wat oneffenheden gekomen doordat er bosjes langs het veld staan. De bosjes scheiden de diverse sportverenigingen van elkaar.
Voor de rest hebben wij een normaal grasveld dat ook met regen zeer goed bespeelbaar blijft (het word dus geen modderpoel). De laatste 2 korfbalweekenden was het wat droog, maar voor de rest heb ik het hele seizoen daar met plezier op gebalt.
Dwaal.net chatbox
pi_19963599
daar in lelystad... moet je steeds zeker ver reizen voor een wedstrijdje... ook in je eigen poel?

wij hebben een grasveldje (nu dan sporthal+kunstgras en een stukje extra gras) tussen de rotterdam-ommoordse flats in.... (ommoord is een wijjk voornamalijk uit flats enzo) ik woon zelf niet in die wijk!
  donderdag 17 juni 2004 @ 13:36:24 #214
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19963723
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 13:31 schreef blablasjit het volgende:
daar in lelystad... moet je steeds zeker ver reizen voor een wedstrijdje... ook in je eigen poel?

wij hebben een grasveldje (nu dan sporthal+kunstgras en een stukje extra gras) tussen de rotterdam-ommoordse flats in.... (ommoord is een wijjk voornamalijk uit flats enzo) ik woon zelf niet in die wijk!
Ach, wat is ver.... Dronten, Harderwijk, Utrecht, Huizen, Zwolle, die kant op.
Dat zijn nog korte stukjes vergeleken met mn zusje.... die moest naar Hardenberg, Almelo etc.

Wij (als korfbalvereniging) zitten op een sportcomplex. Om ons heen geen huizen, maar voetbalvelden, atletiek, hocky en tennis. We liggen wel afgelegen en hebben eigen parkeerplaatsen en oprit vanaf de weg.

Met de fiets is het vanaf mijn huis ongeveer 15 tot 20 minuten fietsen.
Dwaal.net chatbox
pi_19963860
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 13:36 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Ach, wat is ver.... Dronten, Harderwijk, Utrecht, Huizen, Zwolle, die kant op.
Dat zijn nog korte stukjes vergeleken met mn zusje.... die moest naar Hardenberg, Almelo etc.

Wij (als korfbalvereniging) zitten op een sportcomplex. Om ons heen geen huizen, maar voetbalvelden, atletiek, hocky en tennis. We liggen wel afgelegen en hebben eigen parkeerplaatsen en oprit vanaf de weg.

Met de fiets is het vanaf mijn huis ongeveer 15 tot 20 minuten fietsen.
die afstand woon ik ook van het veld/zaal... maar de verenigingen in de buurt zijn der zat... omgeving rotterdam enzo... das wel lekker vind ik hoor!
pi_19963950
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 13:31 schreef blablasjit het volgende:

Afslaan bij het Shell-station.

Vitesse ligt vlak langs het spoor, waar ze momenteel aan het werk zijn aan de Betuwelijn en HSL. Er zijn boompjes tussen het spoor en het veld geplant, dus over een aantal jaar ligt het mooi tussen de bomen.
In een sportpark trouwens, met daarin een voetbal-, atletiek- en fietscross- vereniging.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_19963990
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 13:41 schreef blablasjit het volgende:

[..]

die afstand woon ik ook van het veld/zaal... maar de verenigingen in de buurt zijn der zat... omgeving rotterdam enzo... das wel lekker vind ik hoor!
Totdat je een poule met zeeuwen zit, dan mag je even tegen Tjoba, Swift, Fortis enzo spelen. En kan je telkens een uur in de auto zitten, maar als je in een normale poule zit ligt alles redelijk dichtbij.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_19964259
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 13:46 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Totdat je een poule met zeeuwen zit, dan mag je even tegen Tjoba, Swift, Fortis enzo spelen. En kan je telkens een uur in de auto zitten, maar als je in een normale poule zit ligt alles redelijk dichtbij.
hehehe ik s[eelde laatste jaren voor de lol... ennuh me broer zat in de hogere a klasses... reserve overgangs klasse (a2 poule waarvan a1 hoofdklasse speelt waardoor a2 geen hoofdklasse kan spelen) ennuh die zat geregeld in zeeland en weet ik veel waar. in de tijd dat ik daar reserve voor stond was het redelijk dichtbij gelukkig)
  donderdag 17 juni 2004 @ 14:07:17 #219
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19964548
We hebben hier in de buurt eigenlijk maar 1 vereniging per stad/dorp/gehucht zitten. Ermelo heeft er dan 2 (Ermelo en Dindoa). Voor de rest zit overal maar 1 korfbalclub. Dus je moet altijd je eigen dorp uit als je uit moet spelen.
En als je dan richting Utrecht of Zwolle moet, dan duurt de reis wat langer dan als je gewoon in je eigen 'buurtje' kan blijven.
Gelukkig hebben we een gezellig team. Dus het is gezellig lullen tijdens de autorit. En anders irriteren we de snelwegen gewoon met onze muziek
Dwaal.net chatbox
pi_19964712
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 14:07 schreef foksuk1981 het volgende:
We hebben hier in de buurt eigenlijk maar 1 vereniging per stad/dorp/gehucht zitten. Ermelo heeft er dan 2 (Ermelo en Dindoa). Voor de rest zit overal maar 1 korfbalclub. Dus je moet altijd je eigen dorp uit als je uit moet spelen.
En als je dan richting Utrecht of Zwolle moet, dan duurt de reis wat langer dan als je gewoon in je eigen 'buurtje' kan blijven.
Gelukkig hebben we een gezellig team. Dus het is gezellig lullen tijdens de autorit. En anders irriteren we de snelwegen gewoon met onze muziek
player just kidding. als het een echt vriendenteam is zijn de autoritten het leukst! *blablasjit haalt herinneringen op*
  donderdag 17 juni 2004 @ 14:15:35 #221
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19964795
player ??? nah
Ik heb geen eens een rijbewijs (en das geen grapje) .... Ik rij altijd 'mee' .
Ooit gaan we nog met een limosine naar een wedstrijd toe, al is het alleen maar om de tegenstander te imponeren.....
Dwaal.net chatbox
pi_19964835
verenigingen in roetterdam:

Actief
Charlois
Erasmus
Eureka
Thor (R)
Nikantes
NIO
Velox
OZC
Trekvogels
RKC
Unicum
WION
Sperwers

dat is dan zonder alle kleine plaatsen die aan rotterdam vast zitten wat eigenlijk een beetje rotterdam is... spijkenisse, hoogvliet, capelle aan den ijssel, nieuwerkerk aan den ijssel... en nog een hele boel van die plaatsen die gewoon aan rotjeknor grenzen en een beetje rotterdam zijn... En sommige van die plaatsen hebben ook weer meerdere verenigingen!
pi_19964929
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 14:15 schreef foksuk1981 het volgende:
player ??? nah
Ik heb geen eens een rijbewijs (en das geen grapje) .... Ik rij altijd 'mee' .
Ooit gaan we nog met een limosine naar een wedstrijd toe, al is het alleen maar om de tegenstander te imponeren.....
rijen is tof en handig... (zeg me alsjeblieft niet dat je een scooter heb ofzo hoor... jajah ik ben in een grote stad opgegroeid ik heb der een hekel aan haha)

hahaha is wel een leuke stunt zo'n limo huren voor 1keertje haha. zou je in rotterdam eens moeten doen hahahahaha loL!
  donderdag 17 juni 2004 @ 14:20:29 #224
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19964940
Dus jullie gingen altijd fietsend naar de tegenpartij toe ???

In Rotterdam bouwen ze gewoon net zo lang door totdat alle omringende plaatsen er aan vast zitten en zeggen ze: heeej, jullie zitten aan ons vast.... jullie zijn nu ook Rotterdam
Dwaal.net chatbox
pi_19966259
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 14:20 schreef foksuk1981 het volgende:
Dus jullie gingen altijd fietsend naar de tegenpartij toe ???

In Rotterdam bouwen ze gewoon net zo lang door totdat alle omringende plaatsen er aan vast zitten en zeggen ze: heeej, jullie zitten aan ons vast.... jullie zijn nu ook Rotterdam
nee want dordrecht, papendrecht alles enzo hoort ook bij zuid-west en ik speeldemeestal de helft van de wedstrijden binnen rotterdam zelf de helft erbuiten! heel soms fietsen want rotterdam is groot

Nou van mij mogen die plaatsnamen hun naam behouden! Sommige wil ik nieteens bij rotterdam hebben haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')