Gezien de verhouding tussen de heren en de dames het afgelopen seizoen?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:36 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Foutje bedankt, iets te snel gelezen. Dit maakt het probleem al minder groot, maar het is wel jammer
gelukkig maar...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Net terug van beachkorfbal nou het was een lekker dagje. Lekker weertje, beetje bewolkt , maar toch veel zon gehad. En 2e geworden van de 6. 5 wedstrijden gespeeld, 4 gewonnen 1 verloren.
nou ik ken PKC wel hoor... er is een kraaijeveld met mijn nicht getrouwtquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:03 schreef tunneke het volgende:
Meldt ook nog even dat hij op korfbal zit. Ik speel bij PKC uit papendrecht. Bij jullie alle bekent hoop ik. Volgend jaar ga ik in PKC 7 spelen. Niet slecht al zeg ik het zelf. Als je bednkt dat we 11 senioren hebben en dit mijn eerste jaar word in de senioren
![]()
PKC..... Papendrecht (toch??)..... 11 Seniorenteams.... pfff.... Dat zijn er nog al wat.....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:03 schreef tunneke het volgende:
Meldt ook nog even dat hij op korfbal zit. Ik speel bij PKC uit papendrecht. Bij jullie alle bekent hoop ik. Volgend jaar ga ik in PKC 7 spelen. Niet slecht al zeg ik het zelf. Als je bednkt dat we 11 senioren hebben en dit mijn eerste jaar word in de senioren
![]()
PKC komt idd uit papendrecht. En ik denk dat er wel meer senioren teams waren geweest als er meer heren waren. Want er is een te kort aan heren. In elke categorie hebben we TE veel mensen met per team minstent 6 dames en dan zijn er nog 7 A'tjes, 6 B'tjes, 12 C'tjes. (plus die 11 seniorenquote:Op woensdag 30 juni 2004 08:58 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
PKC..... Papendrecht (toch??)..... 11 Seniorenteams.... pfff.... Dat zijn er nog al wat.....
Dan is de Senioren 7 inderdaad nog niet zo slecht
Kan je niet wat dames naar Lelystad sturen.......quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:55 schreef tunneke het volgende:
[..]
PKC komt idd uit papendrecht. En ik denk dat er wel meer senioren teams waren geweest als er meer heren waren. Want er is een te kort aan heren. In elke categorie hebben we TE veel mensen met per team minstent 6 dames en dan zijn er nog 7 A'tjes, 6 B'tjes, 12 C'tjes. (plus die 11 senioren![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:55 schreef tunneke het volgende:
[..]
PKC komt idd uit papendrecht. En ik denk dat er wel meer senioren teams waren geweest als er meer heren waren. Want er is een te kort aan heren. In elke categorie hebben we TE veel mensen met per team minstent 6 dames en dan zijn er nog 7 A'tjes, 6 B'tjes, 12 C'tjes. (plus die 11 senioren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |