Was ik laatst in Mongolie, kom ik daar El Rey tegen!! Jah, toch 1 verstandelijke gehandicapte!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:52 schreef EL_REY het volgende:
wat ik laatst in mongolie, wat denk je? nergens een verstandelijk gehandicapte gezien!
haha ga je benen scheren.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:56 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Doe is weg gaan
En ook geen nieuwsleester?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:59 schreef EL_REY het volgende:
laatst ging ik naar praag, wat denk je.. Nergens zag ik die ex-voorzitter van ajax!
Kwam ik laatst in Maud_Dib, hadden ze geen haver.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:01 schreef Maud_Dib het volgende:
Was ik in Nice, zo mooi vond ik het niet.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:01 schreef -Schorpioen- het volgende:
Kwam ik laatst in Haarlem, bleek het zijn lem te zijn....
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:58 schreef Maud_Dib het volgende:
Ging ik naar Haarlem, bleek lem van hem, niet van haar.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:03 schreef Kletz het volgende:
[..]
Kwam ik laatst in Maud_Dib, hadden ze geen haver.![]()
leuk!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:58 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Was ik laatst in Mongolie, kom ik daar El Rey tegen!! Jah, toch 1 verstandelijke gehandicapte!
Wat moet je doen als je fagot in brand staat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was is ik laatst in toeval....was ie al weer opgestaan..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:03 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
[..]
Kom op, dit was een open goal!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:03 schreef EL_REY het volgende:
[..]
leuk!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |