Dus lekker veel water gaan drinken MUUSquote:Dikke handen, gezwollen voeten.
Wanneer het lichaam weinig water binnen krijgt, ziet uw lichaam dit als een bedreiging en begint iedere druppel vast te houden. Dit laat de dikke handen en gezwollen benen/voeten zien. Waarschijnlijk drinkt u dan te weinig, zodat het lichaam als reactie het beetje vocht dat het binnen krijgt, gaat vasthouden. Of dat bij u het geval is, kunt u gemakkelijk uitvinden: ga bewust meer drinken! Heel grote kans dat de vochtophopingen daardoor snel verdwijnen.
ik heb er ook last van en drink te weinig idd. En slik Lithiumquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Dus lekker veel water gaan drinken MUUS![]()
![]()
.
Ik had tijdens mijn zwangerschap twee klompjes aan het einde van mijn benen en mijn enkels was ik op een dag ook kwijt. Geen idee waar ik ze gelaten had, ze waren gewoon ineens weg.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:19 schreef moralia het volgende:
Veel drinken, selderij eten, voeten omhoog, benen 's morgens koud afspoelen, steunpanties dragen, zelfde dingen doen die je doet als je dikke voeten tijdens een zwangerschap krijgt denk ik.
Ik loop mezelf drie slagen in de rondte, dus ik zou mijn grote waffel maar ff houden als ik jou was, snotjong.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:48 schreef _GdR_ het volgende:
je zou is wat meer moeten lopen en niet met je dikke poggel gaan modereren met dit mooie weer.
Het is warm en je lichaam gaat automatisch het vocht wat je al in je hebt vasthouden om ervoor te zorgen dat je niet uitdroogt ofzo?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Komt door het weer inderdaad.
volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:57 schreef MUUS het volgende:
Het is warm en je lichaam gaat automatisch het vocht wat je al in je hebt vasthouden om ervoor te zorgen dat je niet uitdroogt ofzo?
Dat ingebouwde mechanisme werkt dan een beetje te goed bij mij.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volgens mij wel ja.
Ik denk inderdaad ook dat het zo werkt ja, maar echt veel verstand heb ik er ook niet van.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volgens mij wel ja.
ken het hoor, heb je geen dikke handen? kunnen je ringen nog af makkelijk als je die draagt?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat ingebouwde mechanisme werkt dan een beetje te goed bij mij..
Het is niet zo erg als toen ik zwanger was, want toen zag je echt dat mijn voeten dik waren. Nu is het omdat mijn schoenen zo strak zitten dat het me opvalt, anders had ik het niet eens doorgehad.
Maar ik loop veel, ik fiets een aantal keren per dag en ik drink toch behoorlijk wat. Snap er niks van..
ik heb allebeiquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat het zo werkt ja, maar echt veel verstand heb ik er ook niet van.
Heb zelf alleen ook opgezette vingers enzo.
Nee, je ziet eigenlijk niks aan mijn voeten nu. Het zijn geen vette, vormeloze klompies ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:19 schreef schatje het volgende:
Waarom draag je geen slippers?? Of valt het zo erg op??
Nope, geen dikke vingers nu.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ken het hoor, heb je geen dikke handen? kunnen je ringen nog af makkelijk als je die draagt?
Oh....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:19 schreef Brennie het volgende:
maar dan ook regelmatig plassen en dit niet te lang ophouden
jij ook?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh....
Ik ontdek ineens waar het blijkbaar fout gaat bij mij..
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij ook?![]()
Ik drink veel én ik heb de blaas van een olifant, dus het plassen uitstellen tot ik eens zin heb om te gaan is geen enkel probleem.quote:en te weinig drinken en ik ga maar twee of drie keer per dag
Yupquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:47 schreef MUUS het volgende:
[..].
[..]
Ik drink veel én ik heb de blaas van een olifant, dus het plassen uitstellen tot ik eens zin heb om te gaan is geen enkel probleem..
Ik kwam er op mijn 15e al achter dat ophouden geen goed plan was toen ik twee vergevorderde nierontstekingen bleek te hebben..
We moeten gewoon vaker gaan plassen. Aldus zuster Brennie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |