ja er staan een paar vlekken opquote:die layers zien er niet zo great uit![]()
neuh niet echt ik pas mijn icoon echt niet aan op mijn gemoedstoestandquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:13 schreef Sapphire het volgende:
Heeft het er niet meer mee te maken dat je, wanneer je een icoon-wisselaar bent, je die afstemt
op je algehele gemoedstoestand in die betreffende periode en je dus ook aan je gemoedstoestand gerelateerde opmerkingen post???
Hoezo nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
neuh niet echt ik pas mijn icoon echt niet aan op mijn gemoedstoestand
ja omdat ik dan mn vorige beu ben en zin heb om een nieuwe te maken. Of omdat ik opeens een leuk idee heb kwa icoon of gewoon een leuk plaatje tegenkomquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:19 schreef Sapphire het volgende:
[..]
Of omdat je de vorige beu bent?
Ergo: gemoedstoestand.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja omdat ik dan mn vorige beu ben en zin heb om een nieuwe te maken. Of omdat ik opeens een leuk idee heb kwa icoon of gewoon een leuk plaatje tegenkom
Die's wel héél erg aanwezig.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:19 schreef Gianluca het volgende:
mocht je echt wanhopig zijn [afbeelding]
en je postgedrag ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:22 schreef miss_dynastie het volgende:
De username is denk ik meer van invloed dan je avatar.
Bij jouw denkt iedereen aan een roze konijn met een dikke lulquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
tja..
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij jouw denkt iedereen aan een roze konijn met een dikke lul
zoooo roegg !!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:36 schreef Hari-Bo het volgende:
Mijne is ruug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |