quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:40 schreef Posdnous het volgende:
In POL krijg ik al snel problemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
juist !quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:45 schreef Croupouque het volgende:
Dat klopt, menig vrouwelijk schoon raakt ontroerd bij het zien van het zielige, triestkijkende jongetje in mijn usericoon. En daaruit lijkt men de conclusie te trekken dat ik lief ben. Wat ook zo is, maar dat doet er nu even niet toe.
Oh, kan aan mij liggen hoor, maar ik had altijd het gevoel dat je een kutuser was die zich achter lieve oogjes probeert te verschuilenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:45 schreef Croupouque het volgende:
Dat klopt, menig vrouwelijk schoon raakt ontroerd bij het zien van het zielige, triestkijkende jongetje in mijn usericoon. En daaruit lijkt men de conclusie te trekken dat ik lief ben. Wat ook zo is, maar dat doet er nu even niet toe.
Dat ligt inderdaad aan jou.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Oh, kan aan mij liggen hoor, maar ik had altijd het gevoel dat je een kutuser was die zich achter lieve oogjes probeert te verschuilenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roellio, je icoon!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:48 schreef Roellio het volgende:
Mijn icoon heb ik al vanaf m'n registratie, nog nooit reacties op gehad.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:45 schreef Croupouque het volgende:
maar men reageert wel normaal op je (als je je icoon verandert in iets zwarts zul je zien dat men minder naar je 'luisterd')quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:48 schreef Roellio het volgende:
Mijn icoon heb ik al vanaf m'n registratie, nog nooit reacties op gehad.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben jij een vrouw !!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:49 schreef Double-U het volgende:
Ze denken allemaal dat ik een jongetje ben!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laatste keer dat ik keek wel ja .....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw !!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan zie jij dingen die voor mij verborgen blijven!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar men reageert wel normaal op je
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:51 schreef Double-U het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek wel ja .....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
check mijn feauteaubouqe eenschquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:48 schreef LWaS het volgende:
* MissyMirjaM zegt nooit iets over mijn icoon die trouwens normaliter blauw isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent een goed voorbeeld van het gegeven dat het ook té ver kan gaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:50 schreef Tiemie het volgende:
Iedereen vind hem tof. mijn icoon past bij mij, want ik ben ook tof. soms
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop