abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19722300
FIETSVAKANTIE

In 2003 heeft het fietsvakantievirus mij gegrepen. In dat jaar ben ik in 4 weken 2 keer van Maastricht naar Nice gefietst, dwars door de Alpen. http://home.tiscali.nl/fietsvakantie/. En dat in mijn eentje.

De ervaringen die ik daar heb opgedaan waren zo mooi dat ik direct besloot om datzelfde nogmaals te doen. Dit jaar ga ik weer in mijn eentje op fietsvakantie.

De planning voor dit jaar is om van Maastricht weer naar Nice te gaan en dit keer weer dwars door de Alpen over alle zware cols, inclusief Col de la Bonnette welke de hoogste bergweg in Europa heeft.

Sinds februari ben ik aan het trainen, maar sinds 2 maanden ben ik daar echt mee begonnen. In totaal wil ik 3000 km vooraf gereden hebben. Als het goed ik vertrek ik eind juli/begin augustus met de racefiets+bagagedrager+bagage naar het zuiden van Frankrijk.

Zijn er meer Fok!kers die op fietsvakantie gaan?

Handige links:

mijn site (info over m'n fietsvakantie)
fietsvakantie.pagina.nl
de site met info over alle cols
voor als je alle tijd en doorzettingsvermogen hebt, de 100 cols tocht

[ Bericht 0% gewijzigd door achterop23 op 08-06-2004 09:25:55 (posticon) ]
  dinsdag 8 juni 2004 @ 09:40:43 #2
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_19722557
*tvp
yankee charlie dinges
  dinsdag 8 juni 2004 @ 09:45:30 #3
86072 thatsme
and That's you!
pi_19722641
hmm ik ga wel een weekje fietsen met bepakking, maar niet zo zwaar als jij dat doet hoor! gewoon een weekje zuidnederland met weinig km op een dag, maar gewoon gezellig samen zijn met een groep!
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_19722707
Ik vind fietsen en vakantie gewoon niet bij elkaar horen!
Maar jij iig veel plezier!
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_19722762
sportief hoor... maar ik doe je niet na
  FOK!fotograaf dinsdag 8 juni 2004 @ 15:34:01 #6
73911 ultra_ivo
pi_19729277
Een week of twee geleden fietste ik door het Baskenland. Eind van de maand vertrek ik naar Rusland, vooral fietsen rond het Ladogameer en in het Altaj-gebergte.
Vorig jaar van Charkov (Oekraïne) naar Astrakhan (Rusland) gefietst (zie apart topic met geïllustreerd verslag). Daarna vooral lange afstandstochten gereden.
Ik ga meestal op fietsvakantie in Oost-Europa.

Ivo
pi_19745628
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 09:40 schreef hyperfuzz het volgende:
*tvp
jij en je snelle reacties
pi_19745636
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Een week of twee geleden fietste ik door het Baskenland. Eind van de maand vertrek ik naar Rusland, vooral fietsen rond het Ladogameer en in het Altaj-gebergte.
Vorig jaar van Charkov (Oekraïne) naar Astrakhan (Rusland) gefietst (zie apart topic met geïllustreerd verslag). Daarna vooral lange afstandstochten gereden.
Ik ga meestal op fietsvakantie in Oost-Europa.

Ivo
Ah, ik ben dus niet de enige

Oost-europa, dat is voor mij nu nog even te ver. Ik zoek het nog redelijk dichtbij dan met italie als verste punt.
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:15:04 #9
96764 Hosea
And it was all yellow
pi_19748561
Gaaf zeg! Erg leuke site ook

Ik heb afgelopen zomer met 2 vrienden een fietsvakantie door België en Nederland gedaan. Dat was meer voor de gezelligheid dan echt een bikkel-fiets-vakantie maar je brengt me wel op geweldig leuke ideeën voor een volgend jaar
pi_19751056
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:15 schreef Hosea het volgende:
Gaaf zeg! Erg leuke site ook

Ik heb afgelopen zomer met 2 vrienden een fietsvakantie door België en Nederland gedaan. Dat was meer voor de gezelligheid dan echt een bikkel-fiets-vakantie maar je brengt me wel op geweldig leuke ideeën voor een volgend jaar
Dat ik mensen op ideeen breng is ook de bedoeling. Nadat ik de site gemaakt had, kreeg ik ook veel mailtjes van mensen die meer info wilden over een fietsvakantie omdat ik ze op ideeen had gebracht.

MAar laten we hopen dat de hittegolf van vorig jaar dit jaar niet Frankrijk aan gaat doen...want het was wel erg warm...40 graden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')