Een maat van me, werkt bij een honda dealer, hoe hij met zn crx omgaat doe je zelfs je schoonmoeder nog niet aan * trap, trap* Enfin, zelfs met die rijstijl staat er al ? 289.000 op de teller, en dat blok is nog steeds bloedje snel......en praktisch gezien onverwoestbaar...quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:45 schreef yup het volgende:
Waarom denk je dat ik zo een CRX met 170k vertrouw?
Dat is zeker geen uitzondering. Ken meer gevallen van geen onderhoud en springlevende motor bij Japanners.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:16 schreef Beejeseej het volgende:
[..]
Een maat van me, werkt bij een honda dealer, hoe hij met zn crx omgaat doe je zelfs je schoonmoeder nog niet aan * trap, trap* Enfin, zelfs met die rijstijl staat er al ? 289.000 op de teller, en dat blok is nog steeds bloedje snel......en praktisch gezien onverwoestbaar...
Gas is allesquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:16 schreef Beejeseej het volgende:
[..]
Een maat van me, werkt bij een honda dealer, hoe hij met zn crx omgaat doe je zelfs je schoonmoeder nog niet aan * trap, trap* Enfin, zelfs met die rijstijl staat er al ? 289.000 op de teller, en dat blok is nog steeds bloedje snel......en praktisch gezien onverwoestbaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |