There are no americans in baghdad.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:51 schreef capibar het volgende:
[..]
hij lijkt eigenlijk een beetje op die iraakse minister (naam ff vergeten)
"there are no americans in baghdad" *BOMINSLAG*
maar, ff serieus... behoor ik nou eigenlijk tot het GAM kliekje?![]()
Het in je hoofd halen om nu ook al bij gijsjes te gaan postenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:06 schreef capibar het volgende:
[..]
wat heb ik eigenlijk verkeert gedaan?![]()
zeg, volgens mij is dit je eerste post hier...quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:08 schreef Dacide het volgende:
[..]
There are no americans in baghdad.
Bam, Tank is driving by,
McDonalds being build![]()
dat heb jij ook ooit gedaan... en jij bent nooit verstotenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:08 schreef gieling het volgende:
[..]
Het in je hoofd halen om nu ook al bij gijsjes te gaan posten
Je was er nog niet eens in en je werd er al uitgeflikkerd, dus verstoten is een groot woordquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:10 schreef capibar het volgende:
[..]
dat heb jij ook ooit gedaan... en jij bent nooit verstoten![]()
vertel vertel opa roy!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet nog wel dat Giebel net ging posten bij de Gijsjes...
Ff voorstellen:quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:08 schreef Dacide het volgende:
[..]
There are no americans in baghdad.
Bam, Tank is driving by,
McDonalds being build![]()
Bastard en jij kende me, dus niet ál te veel problemenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet nog wel dat Giebel net ging posten bij de Gijsjes...
rockstah ben je vergeten!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:14 schreef gieling het volgende:
[..]
Ff voorstellen:
Gieling, hoog geëerde leider hier
Roy: Knuffel kanon, hij houd toch van iedereen hier, toch....
Capibar: Dorpsgek
HomerJ: Vrouwen expert
Lexie: Handig als het sinterklaas is
Daggla: Altijd in conflict met roy, vooral voor de goedmaaksex daarna waarschijnlijk
Mordraded; persoon die vlak na de OP gaat zitten zeiken dat capibar op moet flikkeren, bij andere gelegenheden heeft ie ook een hekel aan me
Nog iemand vergeten?
bij de supermarkt aan de overkant van je studenten huis, gelegen in het pittoresque delft??quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb overigens weer Hagelslag gekochtEINDELIJK
Ik kan nu echt niet meer wachten om eens bij je langs te komenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, Venz, puur. Een extra grote verpakking
Jij was aan het lerenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:29 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik kan nu echt niet meer wachten om eens bij je langs te komen![]()
die hippie gamed vastquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij was aan het leren
Capibar, jouw plaatje heeft NIETS met games te maken
had ik ook ooit, maar nu heb ik mozilla... opera sinds auch okay, maar moz vind ik toch fijner.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:49 schreef Lexie het volgende:
Ik heb een andere browser. Opera :p.
voor mij is het voordeel van tabbed brwosing meerdere pagina's open hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:53 schreef Lexie het volgende:
Grootste voordeel is dat nu niet mijn hele fucking taakbalk in beslag wordt genomen door allerlei webpagina's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |