quote:You can travel the world
But you can't run away
From the person you are in your heart
You can be who you want to be
Make us believe in you
Keep all your light in the dark
Your searching for truth
You must look in the mirror
And make sense of what you can see
Just be
Just be
They say learning to love yourself
Is the first step
But you take what you want to be real
Flying on plains exotic locations
Won't teach you
How you how to feel
Beside the fact
That you are who you are
And nothing can change that believe
Just be
Just be
Cause now I know
Is not so far
To were I go
There's not this spot
Since this I feel
I feel
I need
To just be
Just be
I was lost
And I'm still lost
But I feel so much better
Cause now I know
Is not so far
To were I go
There's not this spot
Since this I feel
I feel
I need
To just be
Just be
En dan de rest ook nog hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:03 schreef rockstah het volgende:
[..]
idd, en wie heeft er nou weer 40 xbox spellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:32 schreef pkwarts het volgende:
tain is al voorbij het 3e honk, namelijk de zolderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uhm nee cap....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:34 schreef capibar het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als het keldertje?
*brrrrrrrr*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mmja, ik ga over een uurtje wel wegquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:31 schreef jercovski het volgende:
kom je op school zometeen??
nee, ik heb vt er nu in zitten en die houd ik erop net als sonicn (bijna uitgespeeldquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:39 schreef jercovski het volgende:
zet ff fifa en MLB op je foon, ik ga vandoor spreek je zow wel
Roy móet nu verantwoorde posts gaan plaatsten nu die van de eindredactie isquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen is welkom. Capibar en Rockstah zijn ook leuke users gewordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik dus nietquote:Giebel, je zuigt. Je stinkt en je bent de irritantste kut user in GAM.
Als je nou had gemailt naar games@fok.nl Dan hadden we het eerder kunnen oplossen. Ik ga je entree nu wissen, je kan het over een kwartiertje weer proberenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:11 schreef jercovski het volgende:
[..]
ik dus nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wahoee!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oh vet klote, ik mij gister aanmelden voor games reviewen enzo, druk per ongeluk op enter, stuur ik een half formulier inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en kan niet een nieuwe sturenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gemiste kans voor mij
helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop