ZO je laat er geen gras over groeien hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zij moest snel weg
En de bruiloft is volgende week zaterdag,
Alles Gamers zijn van hartelijk welkom, vanaf 18:00 op Nepstraat 123
jaja...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zij moest snel weg
honk 3 zegt ie... maar ik weet niet wat hij daarmee bedoelt...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:06 schreef rockstah het volgende:
[..]
jaja...
maareh.. wat hebben jullie precies gedaan?![]()
kijk maar naar de clip van paradise by the dashboard light. daar wordt het nog allemaal piekfijn uitgelegd.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:09 schreef capibar het volgende:
[..]
honk 3 zegt ie... maar ik weet niet wat hij daarmee bedoelt...
de songtext ken ik uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
kijk maar naar de clip van paradise by the dashboard light. daar wordt het nog allemaal piekfijn uitgelegd.![]()
met de clip erbij wordt het toch een stuk duidelijkerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:12 schreef capibar het volgende:
[..]
de songtext ken ik uit mijn hoofd![]()
de clip hoef ik dus niet meer te zien...
ik probeer dus een aanleiding te vinden waardoor ze opeens weg moestquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:09 schreef capibar het volgende:
[..]
honk 3 zegt ie... maar ik weet niet wat hij daarmee bedoelt...
misschien was dat honk 3 wel goede aanleidingquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:14 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik probeer dus een aanleiding te vinden waardoor ze opeens weg moest![]()
Ze schrok waarschijnlijk zo toen ie z'n jaapie eruithaalde dat ze maar snel weg gingquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:14 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik probeer dus een aanleiding te vinden waardoor ze opeens weg moest![]()
probeer maar eens een zender te vinden die dat soort clips nog uitzend... tegenwoordig zijn het allemaal R&Bquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
met de clip erbij wordt het toch een stuk duidelijker![]()
enige leuke van MTV is dat ze ook andere dingen dan clips van Nelly en consorten uitzenden, Viva La Bam enzoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:17 schreef capibar het volgende:
[..]
probeer maar eens een zender te vinden die dat soort clips nog uitzend... tegenwoordig zijn het allemaal R&Ben rap clips
![]()
probeer kazaa ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:17 schreef capibar het volgende:
[..]
probeer maar eens een zender te vinden die dat soort clips nog uitzend... tegenwoordig zijn het allemaal R&Ben rap clips
![]()
0=Capibar's ervaringquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:02 schreef capibar het volgende:
[..]
ai, ik ben daar niet zo in thuis... welke is dat precies![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:32 schreef HomerJ het volgende:
Hey, ik ken haar nog maar een week(je)
inderdaad, sinds wanneer heeft honkbal 7 honken....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:36 schreef speknek het volgende:
Als je bij 7th base bent heb je de regels van het spel niet helemaal begrepen.
Ik noem het : ''Mijn eerste keer 'voelen', door HomerJ''quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:49 schreef HomerJ het volgende:
Noem het zoals jullie willen
Genoeg over mij let's talk about........: Tain
idd, en wie heeft er nou weer 40 xbox spellenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik noem het : ''Mijn eerste keer 'voelen', door HomerJ''
Tain...hmmmmmmm....die heeft teveel consoles !
heb jij geen 40 spellen dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:03 schreef rockstah het volgende:
[..]
idd, en wie heeft er nou weer 40 xbox spellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |