Dank je, ik wou net al posten dat jullie 2 net zo erg zijn als capibar & Rockstahquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:42 schreef mordradead het volgende:
ik ga er zo maar weer vandoor:
voor alle gerespecteerde gam slowchat bezoekers: mijn oprechte excuses voor dit onderonsje ik al het nooit meer doen. Wat moet ik doen om het goed te maken..... ik doe alles, lijfstraffen zal ik ondervinden vragen zal ik beantwoorden een goedemiddag
ik vind de hindoestische wel tof,die werken toch met dat karma systeem, dat je minpunten krijgt voor je slechte daden enzo, en als je veel slechte punten hebt geincarneer je als een slecht wezen...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:38 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Welke van de 5 Standpunten over de dood spreekt jou het meest aan? (De christelijke, de hindoeitische, de boedhistische, de humanistische of de "spiristische" (=New age) )
Geef aan welke waarom je de ene je meer aanspreekt dan de anere. 1 A4
dat is de bedoeling ook, luie scholierquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:33 schreef HomerJ het volgende:
IK maak hem zelf wel
Btw vraagje hoe kom jij aan dat geld voor die camera's? Je hebt geen baantje, je bent scholier en je hebt een PC & Console te onderhoudenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:38 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is de bedoeling ook, luie scholier![]()
pc is zelf gebouwd (kostte 300 euro ofzoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:44 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Btw vraagje hoe kom jij aan dat geld voor die camera's? Je hebt geen baantje, je bent scholier en je hebt een PC & Console te onderhouden
oke, over een maandje zal die wel af zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:38 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dank je, ik wou net al posten dat jullie 2 net zo erg zijn als capibar & Rockstah
En je mag wel een klusje voor mij doen:
Welke van de 5 Standpunten over de dood spreekt jou het meest aan? (De christelijke, de hindoeitische, de boedhistische, de humanistische of de "spiristische" (=New age) )
Geef aan welke waarom je de ene je meer aanspreekt dan de anere. 1 A4
Net terug isquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:54 schreef mordradead het volgende:
trouwens had homerj vandaag geen date met een schone dame?
Hij zei van wel ja, foto's HomerJ!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:54 schreef mordradead het volgende:
trouwens had homerj vandaag geen date met een schone dame?
EN? HEB JE NOG GENEUKT?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:25 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Net terug is
of te verzinnen...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:34 schreef rockstah het volgende:
hij probeert nu vast zijn erotische belevenis in detail te omschrijven.
Echte dates duren toch minstens tot de volgende ochtendquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:25 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Net terug is
Zij moest snel wegquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:45 schreef pkwarts het volgende:
en om half tien alweer op de thuisplaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |