en dat doet HAVO....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:23 schreef jercovski het volgende:
capibar moet jij niet naar et CAM topik??!!
maak je niet druk, hij blijft dit jaar voor de 2e keer zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:26 schreef capibar het volgende:
[..]
en dat doet HAVO....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en proud of itquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
maak je niet druk, hij blijft dit jaar voor de 2e keer zittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oeps verkeerde, dat was grietjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:30 schreef jercovski het volgende:
[..]
en proud of itom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vertel ze hier eerst maar eens wie grietjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:30 schreef jercovski het volgende:
[..]
oeps verkeerde, dat was grietjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik sla die kleine bril morgen wel ff op schoolquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:32 schreef capibar het volgende:
kom, we gaan jercovski wegpestenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
capibar is -met alle respect- toch veel beter dan grietje imo danquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:33 schreef jercovski het volgende:
grietje is als capibar alleen is capibar dat int quadraat
voor grietje: check www.bruutteamtytsjerk.tk :S
wat heb je tege mij??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:32 schreef capibar het volgende:
kom, we gaan jercovski wegpestenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik volg je echt nietmeerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:33 schreef jercovski het volgende:
grietje is als capibar alleen is capibar dat int quadraat
voor grietje: check www.bruutteamtytsjerk.tk :S
je bent 10x irritanter als ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:35 schreef jercovski het volgende:
[..]
wat heb je tege mij??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je haalt als en dan constant door elkaar he, het is beter danquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:36 schreef capibar het volgende:
[..]
je bent 10x irritanter als ik.
duits 1e uur vrijdag, 1 minuut te laat moest ik een briefje halen toen maar gaan ngagen met hannesquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:42 schreef jercovski het volgende:
nej je staat niet op t bord, geloof ik, wattan te veel on-
geoorloofd vrij genomen?
morgen is de laatste schooldag.... dus dan gaan ze vast niet zeiken als je te laat komtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
duits 1e uur vrijdag, 1 minuut te laat moest ik een briefje halen toen maar gaan ngagen met hannesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop