en dat doet HAVO....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:23 schreef jercovski het volgende:
capibar moet jij niet naar et CAM topik??!!
maak je niet druk, hij blijft dit jaar voor de 2e keer zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:26 schreef capibar het volgende:
[..]
en dat doet HAVO....![]()
en proud of itquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
maak je niet druk, hij blijft dit jaar voor de 2e keer zitten
oeps verkeerde, dat was grietjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:30 schreef jercovski het volgende:
[..]
en proud of it![]()
vertel ze hier eerst maar eens wie grietjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:30 schreef jercovski het volgende:
[..]
oeps verkeerde, dat was grietje![]()
ik sla die kleine bril morgen wel ff op schoolquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:32 schreef capibar het volgende:
kom, we gaan jercovski wegpesten![]()
capibar is -met alle respect- toch veel beter dan grietje imo danquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:33 schreef jercovski het volgende:
grietje is als capibar alleen is capibar dat int quadraat
voor grietje: check www.bruutteamtytsjerk.tk :S
wat heb je tege mij??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:32 schreef capibar het volgende:
kom, we gaan jercovski wegpesten![]()
ik volg je echt nietmeerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:33 schreef jercovski het volgende:
grietje is als capibar alleen is capibar dat int quadraat
voor grietje: check www.bruutteamtytsjerk.tk :S
je bent 10x irritanter als ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:35 schreef jercovski het volgende:
[..]
wat heb je tege mij??![]()
je haalt als en dan constant door elkaar he, het is beter danquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:36 schreef capibar het volgende:
[..]
je bent 10x irritanter als ik.
duits 1e uur vrijdag, 1 minuut te laat moest ik een briefje halen toen maar gaan ngagen met hannesquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:42 schreef jercovski het volgende:
nej je staat niet op t bord, geloof ik, wattan te veel on-
geoorloofd vrij genomen?
morgen is de laatste schooldag.... dus dan gaan ze vast niet zeiken als je te laat komtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
duits 1e uur vrijdag, 1 minuut te laat moest ik een briefje halen toen maar gaan ngagen met hannes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |