quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
CDA ook niet echt nee, maar de LPF heeft wel een aantal zeer goede ideeen, alleen de mensen daarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
VVD is mijn partijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verkapte coupe?quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb je doodsverwensing even in het FA topic vermeld.
Die mogen ze van mij echt zo doodschieten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:33 schreef gieling het volgende:
neuh, ik ga toch voor nieuw rechtsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*Proest*quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Levend begraven samen met het vlaamsblok lijkt me beterquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die mogen ze van mij echt zo doodschieten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet echt verkapt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verkapte coupe?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zullen we het hier NIET over de politiek hebben? Ik moet er spontaan van poepenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
how... niet transparant, niet animated, geen 550 breedquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:43 schreef capibar het volgende:
hij is nog niet helemaal perfect...
[afbeelding]
er zaten een paar animated gif's tussen ( dus staat er daar maar 1 frame van op) homerj's avatar staat er niet tussen (die doet het niet)
en ik heb het gevoel dat ik een paar mensen mis...
IK ZEI TOCH DAT IK NIET KON FOTOSJOPPENquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:03 schreef rockstah het volgende:
[..]
how... niet transparant, niet animated, geen 550 breedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik maak hem welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geef es een leuke linkquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:00 schreef gieling het volgende:
Ik lees meestal oude gespreken van capiba en rockstah, dan blijft het idd stromen zeg
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die ene tegen mij?quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb je doodsverwensing even in het FA topic vermeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop