quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:43 schreef capibar het volgende:
hij is nog niet helemaal perfect...
[afbeelding]
er zaten een paar animated gif's tussen ( dus staat er daar maar 1 frame van op) homerj's avatar staat er niet tussen (die doet het niet)
en ik heb het gevoel dat ik een paar mensen mis...
OEH! DOODVERWENSING!!!! BAN!! BAN BAN!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sterf een langzame, pijnlijke dood.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
NIET WAAR!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:54 schreef capibar het volgende:
[..]
OEH! DOODVERWENSING!!!! BAN!! BAN BAN!!!!
Ga 'm nou geen minderwaardigheids complex aanpratenquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog op het zevende honkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Desnoods schrijf ik 'm wel!quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:03 schreef gieling het volgende:
Ik eis een php icon waardoor mijn UI veranderdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik pleurde gewoon het eerste icoon wat ik zag vooraan...quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom sta ik niet vooraanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er is maar een leider en dat ben ik.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom sta ik niet vooraanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat voor een Sp'erquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is maar een leider en dat ben ik.
ALL HAIL DAGGLA!!
HEIL!! HEIL!! HEIL!!
Een allochtoon?quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ALL HAIL DAGGLA!!
HEIL!! HEIL!! HEIL!!
Mijn Pa is communist..quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
En dat voor een Sp'erom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Giebelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.RS3 van V&AJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat wordt een enkeltje naar de donkere kamer..quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sommige mensen kunnen echt niet met hun macht overwegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hema worstquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mijn Pa is communist..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was serieus,quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:18 schreef gieling het volgende:
[..]
Hema worstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De LPF/CDA/VVD zijn lekker wil je zeggen..quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
SP ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat is wel zo'n non-partij, bijna net zo erg als de PvdAJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb je doodsverwensing even in het FA topic vermeld.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
ALL HAIL DAGGLA!!
HEIL!! HEIL!! HEIL!!
iddquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De LPF/CDA/VVD zijn lekker wil je zeggen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop