quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:43 schreef capibar het volgende:
hij is nog niet helemaal perfect...
[afbeelding]
er zaten een paar animated gif's tussen ( dus staat er daar maar 1 frame van op) homerj's avatar staat er niet tussen (die doet het niet)
en ik heb het gevoel dat ik een paar mensen mis...
OEH! DOODVERWENSING!!!! BAN!! BAN BAN!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Sterf een langzame, pijnlijke dood..
NIET WAAR!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:54 schreef capibar het volgende:
[..]
OEH! DOODVERWENSING!!!! BAN!! BAN BAN!!!!
Ga 'm nou geen minderwaardigheids complex aanpratenquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog op het zevende honk.
Desnoods schrijf ik 'm wel!quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:03 schreef gieling het volgende:
Ik eis een php icon waardoor mijn UI veranderd
ik pleurde gewoon het eerste icoon wat ik zag vooraan...quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom sta ik niet vooraan![]()
Er is maar een leider en dat ben ik.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom sta ik niet vooraan![]()
En dat voor een Sp'erquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is maar een leider en dat ben ik.
ALL HAIL DAGGLA!!
HEIL!! HEIL!! HEIL!!
Een allochtoon?quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ALL HAIL DAGGLA!!
HEIL!! HEIL!! HEIL!!
Mijn Pa is communist..quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
En dat voor een Sp'er.
Dat wordt een enkeltje naar de donkere kamer..quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sommige mensen kunnen echt niet met hun macht overweg
Hema worstquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mijn Pa is communist...
De LPF/CDA/VVD zijn lekker wil je zeggen..quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
SP ookDat is wel zo'n non-partij, bijna net zo erg als de PvdA
Ik heb je doodsverwensing even in het FA topic vermeld.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
ALL HAIL DAGGLA!!
HEIL!! HEIL!! HEIL!!
iddquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De LPF/CDA/VVD zijn lekker wil je zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |