Jij bent de enige die zeer recent nog aan het vrouwelijke lichaam heeft mogen friemelenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:47 schreef HomerJ het volgende:
Jezus wat een berichten
Gieg, ikke een vrouwenexpert?je bent zo lief
Ohw?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:00 schreef gieling het volgende:
[..]
Jij bent de enige die zeer recent nog aan het vrouwelijke lichaam heeft mogen friemelen![]()
Whehehquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:00 schreef gieling het volgende:
[..]
Jij bent de enige die zeer recent nog aan het vrouwelijke lichaam heeft mogen friemelen![]()
Jij bent wanhopige single weet je nog?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw?
Ohw jaquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jij bent wanhopige single weet je nog?
Dat moet je zo instellen, en dan krijg je zo'n megairri pulldownmenuutje. Daar valt dus echt niet snel tussen te wisselen...quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat doet Win XP ook niet LexmansDie gooit ook al je schermen in één dingetje.
Ik een half plaatjequote:Op woensdag 9 juni 2004 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg een kruisje
raar, ik heb hem gehost bij picserver...quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg een kruisje
ach kom op, we kunnen toch wel de avatars in de OP post zetten?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
JaIk kan het plaatje op de FOK server zetten. Verder moet er een text komen voor in de OP. Het voorgaande deel.
Vaste mensen niet, we zijn geen kliekje (iedereen is welkom remember)
ik zal kijken wat ik kan doen, maar ik ben niet zo heel goed in fotosjop...quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://images.fok.nl/upload/GAMSC.jpg
Overigens is avatars wel een goed idee ja
Knutsel jij iets?
Lexmans, Khadgar, Giebel, Daggla, Spekkuuhhh, Capi, Rockstah, Homer, Mordradead, Pkwarts, etc. In de vorm van een G ofzo?
Ik was gisteren nog op het zevende honkquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:00 schreef gieling het volgende:
Mooie G...quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:43 schreef capibar het volgende:
hij is nog niet helemaal perfect...
[afbeelding]
er zaten een paar animated gif's tussen ( dus staat er daar maar 1 frame van op) homerj's avatar staat er niet tussen (die doet het niet)
en ik heb het gevoel dat ik een paar mensen mis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |