Het niveau in deze reeks is om dit tijdstip te hoog voor mij.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jij geilt op reeksen.
Tijn! Huuuh!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, je bent nu TellMan![]()
![]()
![]()
Ik snap niks van wat je zegt, maar als ik een beetje met de woorden schuif, gok ik dat je zegt dat dit wel iets goeds is.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hm, true. Maar dit was wel iets iets goed. Is denk ik wel.
Ik ben er niet trots op, maar het moestquote:Op maandag 7 juni 2004 23:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tijn! Huuuh!
koel, nu nog een FA zoeken die me naam aanpast.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, je bent nu TellMan![]()
![]()
![]()
Ik heb van die vieze vliegen allemaal.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:38 schreef NiNi het volgende:
Er zitten hodfrhoere allemaal muggen in de kamer!![]()
Zeiden wij, kom maar op met je ontboezemingen?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:38 schreef QyRoZ het volgende:
Af en toe geil ik ook nog op vrouwen. Heel soms.
Het was sterker dan jij he. *schouderkloptquote:Op maandag 7 juni 2004 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op, maar het moest
Ik moest om dat grapje lachen.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op, maar het moest
Spijker op de kop.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap niks van wat je zegt, maar als ik een beetje met de woorden schuif, gok ik dat je zegt dat dit wel iets goeds is.
Dat wil je niet, geloof me..quote:Op maandag 7 juni 2004 23:33 schreef MUUS het volgende:
In mijn hoofd enzo.
Je moet 'm ook niet bij een vrouw in d'r hoofd stoppen, Daggla.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat wil je niet, geloof me...
Ja toch?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zeiden wij, kom maar op met je ontboezemingen?
Hoewel...quote:Op maandag 7 juni 2004 23:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je moet 'm ook niet bij een vrouw in d'r hoofd stoppen, Daggla.
Dude, ik zou het nog niet eens onder de categorie "grapje" scharen.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik moest om dat grapje lachen.
Het is laat, dan mag dat. Soms.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik moest om dat grapje lachen.
Een mond is ook een deel van een hoofd hoor,quote:Op maandag 7 juni 2004 23:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je moet 'm ook niet bij een vrouw in d'r hoofd stoppen, Daggla.
Toen ben ik gestopt met lezen.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:43 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dude,
Kop hem nog even in.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een mond is ook een deel van een hoofd hoor,.
Die dag werken in de zon kwam echt hard aan he?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:43 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dude, ik zou het nog niet eens onder de categorie "grapje" scharen.
Dude is unisex.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Toen ben ik gestopt met lezen.
Eerst nadenken, dan typen, dame.
LEES DAN DE POST DIE IK DAARNA DEED HOER!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een mond is ook een deel van een hoofd hoor,.
Aldus Q.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is laat, dan mag dat. Soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |