wel een idee opzichquote:Op maandag 7 juni 2004 23:03 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zo mooi zijn ze niet, maar goed genoeg voor mijn tas.
Gewoon wat transferpapier in de printer gegooid en plaatjes die ik op internet had gevonden op geprint, en op een witte stevige oude blouche die gestreken, en toen geknipt.
Wellicht is 'Fun liner magic' (merk Marabu) iets. Dat is een wat dikkere verf (oa voor textiel) die óp de stof ligt. Moet je naderhand strijken. Heb ik ooit eens bij een hobbywinkel gekocht.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:07 schreef Stefkuh het volgende:
maar de verf lekt uit in de punten. Maar ja... op zich is het resultaat wel geinig.. maar heb ik denk ik een airbrush nodig ofzo voor goed verdeeld resultaat.. maar daar is de textiel verf weer te dik voor.
Iemand ideeen??
Snap wat je bedoelt ja, maar is toch niks voor de hetero man denkquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:28 schreef Moonah het volgende:
Oh trouwens, wat ik zelf regelmatig doe (meer een idee voor dameskleding):
Bij bv H&M heb je goedkope haarfrutsels en allerlei accessoires. Zeker nu in de uitverkoop kost het bijna niets. Kun je een T-shirt mee opleuken. Evt wat glitterpailletjes, lint, kraaltjes erbij...
Ik doe vaak inspiratie op bij erg dure merken. En dan zelf een beetje fröbelen.
Kzal nog flink uitproberen voor mijn jack eraan moet gaan geloven... ga eerst nog eens het ultieme ontwerp maken voor op de achter / voor kant. Maar zoals die links onder ben ik idd tevreden ja en is het dus toch best mogelijk. Heeft iemand nog leuk ideeen? Plaatjes van tekens? Ik kan vrijwel alles vergroten via Illustrator. Hmm misschien is mijn geboorte jaar ook wel leuk maybe om erin te verwerken. Roept u maarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:38 schreef T1andonly het volgende:
die linksonder is best mooi
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:33 schreef ParanoidEv het volgende:
Hier een dikke kick, omdat dingen zelf maken/bewerken erg gaaf is!
En stencelling ook!
Mijn Kovenant shirtje
Morgen even een handwasje om de hulplijn vanonderen weg te wassen
Maar die andere was veel eerderquote:Customize je kleding
Daar graag verder svp.
Goed, als je op school even opgelet had dan had je geweten dat je moest tamponeren, dus weinig verf op de tip van de stompe kwast, en dan stempelen, en stempelen, tot heel je vlak vrijwel egaal is...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:31 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt ja, maar is toch niks voor de hetero man denkMaar je kan idd van alles doen... maar voor veel ideen van me moet je toch wel handig zijn met naald en draad... en verder dan in mijn vingers prikken ben ik nog nooit gekomen
hehe
Na een paar pogingen - OUDE BROEK WARNING - is het gewenste resultaat er dus toch wel uitgekomen. In dunnen laagjes met weinig verf beetje bij beetje er op brengen zie:
[afbeelding]
Links onder is dus de geslaagde voor de slimbo's
Inderdaad, of zoals ik gedaan heb met een spuitbus.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goed, als je op school even opgelet had dan had je geweten dat je moest tamponeren, dus weinig verf op de tip van de stompe kwast, en dan stempelen, en stempelen, tot heel je vlak vrijwel egaal is...
Eigenlijk uit een soort van verveling op de link geklikt, maar nu kan ik wel huilen van dankbaarheid!quote:Op zondag 4 juli 2004 14:27 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Inderdaad, of zoals ik gedaan heb met een spuitbus.
Geweldige link: http://www.livejournal.com/community/t_shirt_surgery/
Gaaf he, ik heb nog wel 3 van die livejournals maar die geef ik strak snog welquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:29 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Eigenlijk uit een soort van verveling op de link geklikt, maar nu kan ik wel huilen van dankbaarheid!
Geweldige site ParanoidEV! Ik moet me echt tegenhouden om nu niet in allerijl mijn hele kast te verbouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |