abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2004 @ 21:48:21 #1
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19713420
Kheb vandaag een spijkerjack gekocht. En op zich ist al een leuk ding, anders had ik hem niet gekocht offcourse. Maar ik wil eens gaan stoeien (eerst op een oude spijkerbroek aanklooien) met textiel verf en wat dingen erop naaien (nahja.. zal ik iemand voor in moeten 'huren' denk ik maar goed ). Maar weet iemand waar je van die dingen kan kopen? Liefst in Brabant / (omgeving) Breda. Logo's, andere dingen Kan ook zelf stof gaan knippen uiteraard, maar kant en klaar is wel erg handig.

Iemand?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_19713462
op de markt en bij jan sikkes
Listen clearly now
Hello, can you hear me now?
  maandag 7 juni 2004 @ 21:50:24 #3
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19713479
Ja markt kan ik ook eens kijken als ik tijd heb, amar dat heb ik niet altijd... tijd
pi_19713493
Op de markt, forniturenzaken..
pi_19713554
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:48 schreef Stefkuh het volgende:
Iemand?
Bandspatches:
Large.
Sommige kledingzaken. (de wat meer alternatieve)

Andere dingen:
Markt.
Fourniturenwinkel (waar ze naalden, ritsen en drukknopen enzo hebben)

Kijk sowieso eens rond in een fourniturenwinkel, want daar hebben ze nog een hele zooi andere dingen die je misschien wel kan gebruiken. Stukken band met patroontjes erop, studs (van die punk-spikes) stukken kant enz. enz. Je kunt het zo gek niet verzinnen of ze hebben het. Ga gewoon eens met je jack en je vraag daarheen, en ze trekken de meest waanzinnige dingen uit de kast. Zo heb ik het ook gedaan.

Borduren is trouwens ook handig. Dat blijft veel beter zitten en is WAY mooier dan textielverf. Verf pakt meestal niet echt lekker op spijkerstof, en borduren is en blijft veel mooier.

Succes. En: FOTO als ie af is !
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_19713594
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:50 schreef ParanoidEv het volgende:
Op de markt, forniturenzaken..
Trouwens, ik zag in je schooltastopic dat je zelf patches gemaakt hebt, hoe heb je dat in hemelsnaam voor elkaar gekregen ?

ECHT gaaf nl. die dingen.
  maandag 7 juni 2004 @ 21:56:06 #7
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19713673
Ja ik ben leek... zou niet weten waar ik voor zoiets moet beginnen.

fornituren > Google > 62 resultaten... is daar ook een ander worod voor? hehe staat niet eens in mijn woordenboek
  maandag 7 juni 2004 @ 21:56:51 #8
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19713697
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:52 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Bandspatches:
Large.
Sommige kledingzaken. (de wat meer alternatieve)

Andere dingen:
Markt.
Fourniturenwinkel (waar ze naalden, ritsen en drukknopen enzo hebben)

Kijk sowieso eens rond in een fourniturenwinkel, want daar hebben ze nog een hele zooi andere dingen die je misschien wel kan gebruiken. Stukken band met patroontjes erop, studs (van die punk-spikes) stukken kant enz. enz. Je kunt het zo gek niet verzinnen of ze hebben het. Ga gewoon eens met je jack en je vraag daarheen, en ze trekken de meest waanzinnige dingen uit de kast. Zo heb ik het ook gedaan.

Borduren is trouwens ook handig. Dat blijft veel beter zitten en is WAY mooier dan textielverf. Verf pakt meestal niet echt lekker op spijkerstof, en borduren is en blijft veel mooier.

Succes. En: FOTO als ie af is !
Thnx AH en Beloofd

edit het woord Fournituren kan ik idd meer mee leven hehe
pi_19713855
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:56 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Thnx AH en Beloofd

edit het woord Fournituren kan ik idd meer mee leven hehe
Vraag moeder/oma/buurvrouw/50jarige groentenverkoopster maar eens, die weten dat soort dingen wel.
pi_19713914
Misschien kun je mbv tie-dye-techniek er wat gekleurde vlekken opmaken met wit oid, als je dat zou willen. Als ondergrond zal ik maar zeggen. Eerst helemaal verven en dan erop naaien en klussen enzo.

Weet je hoe dat werkt ?
  maandag 7 juni 2004 @ 22:03:29 #11
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19713933
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:00 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Vraag moeder/oma/buurvrouw/50jarige groentenverkoopster maar eens, die weten dat soort dingen wel.
haha doe ik ja En maybe zelf eens leren.. Tja als de dames van tegenwoordig het niet emer doen dan moet ik maar metrosexueel worden hehe mooi woord toch
  maandag 7 juni 2004 @ 22:04:50 #12
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19713976
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Misschien kun je mbv tie-dye-techniek er wat gekleurde vlekken opmaken met wit oid, als je dat zou willen. Als ondergrond zal ik maar zeggen. Eerst helemaal verven en dan erop naaien en klussen enzo.

Weet je hoe dat werkt ?
Neen amar google levert volgens mij al een hele leuk site op *bookmarkt*

http://www.tobasign.com/en/silk-painting/fabric-dyes/home.php
  maandag 7 juni 2004 @ 22:10:56 #13
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19714203
maar vertel als je zin hebt (ik zoek ondertussen wel vrolijk verder naar alels en nog wat)
pi_19714306
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:10 schreef Stefkuh het volgende:
maar vertel als je zin hebt (ik zoek ondertussen wel vrolijk verder naar alels en nog wat)
Je koopt verf die werkt per emmer.
Je pakt je jasje, en sterk touw.
Je draait stof samen, en bindt dat vast met touw.
Wel veel stof samen, anders wordt alles alsnog geverfd, want alle niet-afgebonden stukken worden dus de kleur van je verf.
Jasje in emmer met verf doen.
Gebruiksaanwijzing verf volgen.
Alle knopen eruit halen als je jasje helemaal klaar is, dus ook na een eventuele wasbeurt aangegeven in de gebruiksaanwijzing.

Voor een precieze gebruiksaanwijzing moet je even zoeken op Google, want ik weet bijv. niet of het wel werkt voor jeans.
  maandag 7 juni 2004 @ 22:14:27 #15
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19714319
is dit ps het goede woord? "Bandspatches" google doet er 0 resultaten mee bereiken Op "Band patches", "Band-patches" & "Bands-patches" niet evel meer. dan zweetbandjes.

Nahja ga zoiezo wel op de markt snuffelen. T'is het morgen volgens mij... of wast nou vrijdag.. hm.. daar kan ik ma wel ff over vragen denk hehe
pi_19714423
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:14 schreef Stefkuh het volgende:
is dit ps het goede woord? "Bandspatches" google doet er 0 resultaten mee bereiken Op "Band patches", "Band-patches" & "Bands-patches" niet evel meer. dan zweetbandjes.

Nahja ga zoiezo wel op de markt snuffelen. T'is het morgen volgens mij... of wast nou vrijdag.. hm.. daar kan ik ma wel ff over vragen denk hehe
Patches ?

Kijk anders even op de site van de Large.
  maandag 7 juni 2004 @ 22:17:11 #17
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19714430
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:14 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Je koopt verf die werkt per emmer.
Je pakt je jasje, en sterk touw.
Je draait stof samen, en bindt dat vast met touw.
Wel veel stof samen, anders wordt alles alsnog geverfd, want alle niet-afgebonden stukken worden dus de kleur van je verf.
Jasje in emmer met verf doen.
Gebruiksaanwijzing verf volgen.
Alle knopen eruit halen als je jasje helemaal klaar is, dus ook na een eventuele wasbeurt aangegeven in de gebruiksaanwijzing.

Voor een precieze gebruiksaanwijzing moet je even zoeken op Google, want ik weet bijv. niet of het wel werkt voor jeans.
AH ik vat hem... een beetje vertalen doet ook al wonder natuurlijk (luiwammes me). Heeft een colega ooit gedaan met bleekwater en broek volgens mij.
pi_19714453
http://www.anotherstateofmind.net/patches.htm

Gewoon gezocht op "patches band" bij Google.
  maandag 7 juni 2004 @ 22:18:36 #19
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19714479
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:16 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Patches ?

Kijk anders even op de site van de Large.
dikke
  maandag 7 juni 2004 @ 22:19:37 #20
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19714522
niceeeeee

maandag 7 juni 2004 @ 22:20:12 #21
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_19714546
In Breda kan je de verf ed. kopen bij Pipoos in de Houtmarktpassage. Patches ed, hangt er een beetje vanaf welke stijl maar die kun je bij de large best veel bestellen (www.large.nl)
power to the people
  maandag 7 juni 2004 @ 22:28:46 #22
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19714834
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:20 schreef beestjuh het volgende:
In Breda kan je de verf ed. kopen bij Pipoos in de Houtmarktpassage. Patches ed, hangt er een beetje vanaf welke stijl maar die kun je bij de large best veel bestellen (www.large.nl)
Ja verf heb ik al te veel in huis, gekocht bij... DEVA. Ja Large.nl zit wel wat tussen, amar ben niet zo'n rocker opzich. Ik bedoel zo'n logo van Metallica is erg gaaf, maar ja.. luister en (vrijwel) nooit naar dus nee.. meer op zoek naar vlaggen, (neen geen Nederlandse vlag... wordt toch snel geassocieerd met.. juist) logo's etc.
  maandag 7 juni 2004 @ 22:32:35 #23
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19714971
Heb ook nog speciaal mal-karton liggen. Misschien ook eens zelf iets proberen te maken (voor verf dan)
  maandag 7 juni 2004 @ 22:49:35 #24
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19715551
als iemand hierrr een patch van kan maken hehe... 30 cm breed, 10 hoog
pi_19715980
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:53 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Trouwens, ik zag in je schooltastopic dat je zelf patches gemaakt hebt, hoe heb je dat in hemelsnaam voor elkaar gekregen ?

ECHT gaaf nl. die dingen.
Zo mooi zijn ze niet, maar goed genoeg voor mijn tas.
Gewoon wat transferpapier in de printer gegooid en plaatjes die ik op internet had gevonden op geprint, en op een witte stevige oude blouche die gestreken, en toen geknipt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')