SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles is ook uitgelegd, gewoon goed kijken. Ze zijn vorig seizoen gestopt aan het einde van het schooljaar en ze gaan nu op het einde van de vakantie weer verder. Seth verteld op het einde aan Ryan hoe hij in Portland terecht gekomen is (tijdens fade-out enzoquote:Op zondag 7 november 2004 16:23 schreef Crazykill het volgende:
Vandaag s02e01 gekeken... Was wel een leuke aflevering,alleen ze sloegen dingen over, want in de laatste epi. van season 1 zag je alleen dat iedereen wegging en niet dat Seth nu bij Luke is enz. enz....
Hmm oja ,hij heeft de bus gepakt enz.quote:Op zondag 7 november 2004 17:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Alles is ook uitgelegd, gewoon goed kijken. Ze zijn vorig seizoen gestopt aan het einde van het schooljaar en ze gaan nu op het einde van de vakantie weer verder. Seth verteld op het einde aan Ryan hoe hij in Portland terecht gekomen is (tijdens fade-out enzo).
Goed zoquote:Op zondag 7 november 2004 20:17 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Hmm oja ,hij heeft de bus gepakt enz.
Ja..quote:Op zondag 7 november 2004 20:09 schreef Witchfynder het volgende:
Wel een coole aflevering. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Wat Ryan over kwam vond ik wel een rotstreek. Zullen we ze vanaf volgende week weer op school zien?
Mijn inziens het beste wat kon gebeuren in de serie om het weer een stuk leuker te makenquote:Op zondag 7 november 2004 20:09 schreef Witchfynder het volgende:
Wel een coole aflevering. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Wat Ryan over kwam vond ik wel een rotstreek. Zullen we ze vanaf volgende week weer op school zien?
Het is een spoiler topic, ja, maar goed, als beleefdheid kan je best even rekening houden met je medeforummers.quote:Op zondag 7 november 2004 14:42 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat lijkt mij nogal onzinnig, daarom is het inderdaad een spoiler topic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 7 november 2004 21:05 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Mijn inziens het beste wat kon gebeuren in de serie om het weer een stuk leuker te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:35 schreef Roa het volgende:Dat laatste lijkt me eigenlijk wel een zekerheidjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is toch overduidelijk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me eigenlijk wel een zekerheidje
Maar het is toch overduidelijk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:06 schreef Roa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen over de aflevering van komende donderdag, tevens was s2e1 de laatste verschijning van theresa:
This episode marks Navi Rawat's (Theresa) final appearance on 'The O.C.'_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:10 schreef truSteh het volgende:
Oeh aflevering 2 was weer cool
mooi, ga ik meteen opzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |