Dit is het spoilertopic? mooiquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:01 schreef ttboy het volgende:
In welke episode (nummer) zitten we nu met Net5 eigenlijk?
En als ik het goed begrijp wordt Ryan van school getrapt en ook moet ie weg uit de O.D..eh O.C![]()
Volgens mij heb jij vorig seizoen niet helemaal in optimate kwaliteit gezienquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:41 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
iemand connecties in amerika waarvan cker is dat diegene de seizoen 2 episodes gaat cappen?
ik kan namelijk echt niet wachten tot het ooit nog op de nederlandse buis komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff in spoilers lullen he
Op dat na was het wel leuke aflevering
/edit:
Hierin staat een stukje over een plaatje dat ik net tegenkom, kijken is op eigen risico, don't blame the messenger (plaatje kom je vroeg of laat toch wel tegen op elke oc site anywaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door truSteh op 05-11-2004 17:55:09 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een vreselijk goede aflevering, nog maar 160 uur en dan praat ik na over aflevering 2
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zag dat er ook nog meer spoilers stonden, tot en met aflevering 8, maar toen heb ik de site snel weggeklikt en mezelf beloofd om per week maar 1 aflevering vooruit te lezen.. Gewoon een soort: Next week......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta nergens meer van te kijken en ik kan ook feitelijk niks meer verzinnen wat nog voor zou kunnen komen, de meest belachelijk driehoeksverhoudingen zijn de revue gepasseerd, drugs, alcohol,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Triumph starts with a try and ends with an oempfh![]()
Gister ep27 gekeken. Triest einde :/ Moest wel bijna traantje wegpinken :p
[ Bericht 35% gewijzigd door Gorro op 06-11-2004 18:05:35 ]![]()
Die HDTV-rips zijn trouwens wel van een uitmuntende kwaliteit
100x beter dan die van vorig seizoen.
En weer on-topic:
Super dat het weer is begonnen, zit er al weer helemaal in![]()
Kan met moeite wachten tot komende vrijdag!![]()
die waren er vorig seizoen ook hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die HDTV-rips zijn trouwens wel van een uitmuntende kwaliteit
100x beter dan die van vorig seizoen.
En weer on-topic:
Super dat het weer is begonnen, zit er al weer helemaal in![]()
Kan met moeite wachten tot komende vrijdag!![]()
![]()
nieuwe mensenquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:05 schreef CloudStrife het volgende:
Bij een nieuw seizoen hoort een The OC plaatje!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Yup, 4 stuks.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:08 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
nieuwe mensen![]()
![]()
Dat wordt ruzie!
![]()
![]()
ik kan niet wachten tot ryan weer gaat verchtenquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:09 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Yup, 4 stuks.
Dat wordt ruzie!
![]()
![]()
![]()
hehe misschien met die nieuwe Poolboy.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:13 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot ryan weer gaat verchtenMaar gezien hoe buff die gozer is geef ik Ryan weinig kans. Ik denk dat verder in seizoen 2 Marissa en Ryan gewoon verder vrienden zullen zijn en bljiven. I
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也![]()
De vier nieuwe personages in seizoen 2. Alleen die gozer links was heel ff in aflevering 1 te zien. De rest moet nog zijn entree in de serie maken.quote:Middelste plaatje rechts, wie zijn dat![]()
spieren zeggen niet alles hij is een mooiboy ryan komt uit de ''hood'' hij is het harde leven gewentquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:41 schreef Chello200 het volgende:
[..]
hehe misschien met die nieuwe Poolboy.Maar gezien hoe buff die gozer is geef ik Ryan weinig kans. Ik denk dat verder in seizoen 2 Marissa en Ryan gewoon verder vrienden zullen zijn en bljiven. I
![]()
![]()
Ik haat nieuwe mensenDie gast rechts achterin is denk ik Zach, toekomstige vriendje van Summer. Die andere twee herken ik niet, al kan die blonde een van die twee life guard girls zijn en de vriendin van Seth worden, uiteindelijk zullen alle twee die meiden vriendinnen van Seth en Ryan worden.. nogal damn logisch
Forum Opties Forumhop: Hop naar: