abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:01:30 #126
104091 ttboy
Taalpuristen: opzouten!
pi_22596105
In welke episode (nummer) zitten we nu met Net5 eigenlijk?

En als ik het goed begrijp wordt Ryan van school getrapt en ook moet ie weg uit de O.D..eh O.C
"Er zijn zo'n 250 miljard sterren in de Melkweg. Zelfs als maar één op de 250 000 sterren een planeet heeft met daarop intelligent leven, praten we toch al over één miljoen verschillende samenlevingen!"
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:07:05 #127
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_22596218
gisteren was, als ik me nie vergis afl 18
iig rond die koers ergens
pi_22675173
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:01 schreef ttboy het volgende:
In welke episode (nummer) zitten we nu met Net5 eigenlijk?

En als ik het goed begrijp wordt Ryan van school getrapt en ook moet ie weg uit de O.D..eh O.C
Dit is het spoilertopic? mooi

Ryan blijft mooi ... Oliver krast op omdat ie flipt met een geweer ... daarom wordt de straf van Ryan dus kwijtgescholden
There's a frood who really knows where his towel is.
  zondag 17 oktober 2004 @ 11:43:26 #129
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_22676996
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 11:41 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
iemand connecties in amerika waarvan cker is dat diegene de seizoen 2 episodes gaat cappen?
ik kan namelijk echt niet wachten tot het ooit nog op de nederlandse buis komt
Volgens mij heb jij vorig seizoen niet helemaal in optimate kwaliteit gezien
Meeste van ons downloaden bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_22678085
Jonge hoeveel lui wil je die het opnemen van de TV in amerika ? Zitten er echt genoeg. Er verschijnen er nu nog soms in het engels. Ook in het Spaans zijn ze er nu lol
  Moderator vrijdag 5 november 2004 @ 10:08:22 #131
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_23092364
Dit topic gaat over de inhoud van The OC, niet hoelang je nog moet wachten op een rip, welke kwaliteit 'ie is of waar je 'm haalt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_23093466
Seizoen 2, Aflevering 1 gezien Damn, best wel gave aflevering. Gebeuren een aantal dingen in, verder zeg ik niet wat dat vinden jullie maar zelf uit. Jammer dat de dingen die gebeuren al gelijk in aflevering 1 gebeuren, had makkelijk over 2 of 3 aflevernigen uitgesmeert kunnen worden maarja

Gebeurt iets cools in, maar ook iets minder cools.. iig , see it yourself

sorry Mike, vroeg me al af waar me posts en die van HomerJ waren
pi_23101906
Ik heb hem ook net gezien, echt, die scriptschrijvers zijn echt geflipt. Alles wat je maar kunt bedenken zit erin..

Kan niet wachten tot volgende week..
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
pi_23102005
Voor diegene die hem al gezien hebben, wat vinden jullie ervan dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff in spoilers lullen he

Op dat na was het wel leuke aflevering

/edit:

Hierin staat een stukje over een plaatje dat ik net tegenkom, kijken is op eigen risico, don't blame the messenger (plaatje kom je vroeg of laat toch wel tegen op elke oc site anyway
SPOILER

[ Bericht 36% gewijzigd door truSteh op 05-11-2004 17:55:09 ]
  vrijdag 5 november 2004 @ 23:24:05 #135
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_23110176
Woh! Echt alles wat ik zelf had gepland voor minstens 5 afleveringen is in 1 aflevering gedaan. Ik kan eigenlijk weing meer bedenken dan:
SPOILER
Wel een vreselijk goede aflevering, nog maar 160 uur en dan praat ik na over aflevering 2
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_23115997
SPOILER
pi_23116467
Doordat ik op site had geklikt waar je eerder mee kwam, kwam ik erachter dat
SPOILER
Ik zag dat er ook nog meer spoilers stonden, tot en met aflevering 8, maar toen heb ik de site snel weggeklikt en mezelf beloofd om per week maar 1 aflevering vooruit te lezen.. Gewoon een soort: Next week......
SPOILER
Ik sta nergens meer van te kijken en ik kan ook feitelijk niks meer verzinnen wat nog voor zou kunnen komen, de meest belachelijk driehoeksverhoudingen zijn de revue gepasseerd, drugs, alcohol,
SPOILER
SPOILER
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
pi_23121196
Gister ep27 gekeken. Triest einde :/ Moest wel bijna traantje wegpinken :p

[ Bericht 35% gewijzigd door Gorro op 06-11-2004 18:05:35 ]
  zaterdag 6 november 2004 @ 17:54:27 #139
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_23124328
Die HDTV-rips zijn trouwens wel van een uitmuntende kwaliteit
100x beter dan die van vorig seizoen.

En weer on-topic:
Super dat het weer is begonnen, zit er al weer helemaal in
Kan met moeite wachten tot komende vrijdag!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_23124615
Bij een nieuw seizoen hoort een The OC plaatje!

pi_23124650
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 17:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die HDTV-rips zijn trouwens wel van een uitmuntende kwaliteit
100x beter dan die van vorig seizoen.

En weer on-topic:
Super dat het weer is begonnen, zit er al weer helemaal in
Kan met moeite wachten tot komende vrijdag!
die waren er vorig seizoen ook hoor
pi_23124673
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 18:05 schreef CloudStrife het volgende:
Bij een nieuw seizoen hoort een The OC plaatje!

[afbeelding]

nieuwe mensen
pi_23124710
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 18:08 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

nieuwe mensen
Yup, 4 stuks.
Dat wordt ruzie!
pi_23124788
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 18:09 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Yup, 4 stuks.
Dat wordt ruzie!
ik kan niet wachten tot ryan weer gaat verchten
pi_23126858
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 18:13 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

ik kan niet wachten tot ryan weer gaat verchten
hehe misschien met die nieuwe Poolboy. Maar gezien hoe buff die gozer is geef ik Ryan weinig kans. Ik denk dat verder in seizoen 2 Marissa en Ryan gewoon verder vrienden zullen zijn en bljiven. I
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
  zaterdag 6 november 2004 @ 20:05:28 #146
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_23127528
Leuke aflevering!

Middelste plaatje rechts, wie zijn dat
pi_23127827
kweenie maar die blonde heeft wel vetgave schoenen aan
pi_23128259
quote:
Middelste plaatje rechts, wie zijn dat
De vier nieuwe personages in seizoen 2. Alleen die gozer links was heel ff in aflevering 1 te zien. De rest moet nog zijn entree in de serie maken.
pi_23129582
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 19:41 schreef Chello200 het volgende:

[..]

hehe misschien met die nieuwe Poolboy. Maar gezien hoe buff die gozer is geef ik Ryan weinig kans. Ik denk dat verder in seizoen 2 Marissa en Ryan gewoon verder vrienden zullen zijn en bljiven. I
spieren zeggen niet alles hij is een mooiboy ryan komt uit de ''hood'' hij is het harde leven gewent
pi_23131255
Ik haat nieuwe mensen Die gast rechts achterin is denk ik Zach, toekomstige vriendje van Summer. Die andere twee herken ik niet, al kan die blonde een van die twee life guard girls zijn en de vriendin van Seth worden, uiteindelijk zullen alle twee die meiden vriendinnen van Seth en Ryan worden.. nogal damn logisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')