[offtopic]hey zit jij op nieuw-zuid ?[/offtopic]quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:38 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Uhhhhh.......
Dat klopt niet hoor....
ik heb ook het script hier en daar komt geen Diego in voor ,kheb niet alles gelezen maar ff gezocht in die script of "Diego" erin voor kwam, en hij kon nix vinden dus volgende keer geen dingen verzinnen.....
En voor de mensen die de script willen.... hier ken je het downen >>> http://members.lycos.nl/vinayparagh/SCRIPT.doc het is maar een deel tot Episode 11 volgens mij .
En Mods,als het onder warez valt haal de link dan maar weg![]()
btw. Ik weet ook niet of het de egte script is, ik heb het ook maar gedownload van een site
Goed dan andere punt:quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:01 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
er staat nergens dat hij vanaf Chino komt fietsen, dat maak jij ervan.
Ik heb geen enkele reden om te twijfelen aan mijn bron, omdat ik van de meeste afleveringen van vorig seizoen ook de (gedeeltelijke) scripts heb. En de schrijfstijl komt wel erg overeen (ook al is dat laatste geen sterk argument).
Die laatste zin was niet echt nodig toch, the_crow?
quote:A special thank you to HOTTERTHNU, who did an amazing job editing all my chapters. Please review every chapter. Enjoy Chapter 2!
Veel plezier met jouw scriptje dan. Ik weet vrijwel zeker dat hetnep is. Zeker als jemet dit soort dingen aankomt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:00 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
nou, mijn script ziet er ook echt uit als een script, ipv een simpel word docje met fan-fiction...
Jah .. ken ik jouw ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 03:53 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
[offtopic]hey zit jij op nieuw-zuid ?[/offtopic]
Ik heb tog gezegd dat ik niet zker weet ok het klopt en dat ik het ook maar heb gedownload van een site....En ik heb het amper "goed" gelezen alleen het begin van Chapter 1 ff gelezen... En dat was hetquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:05 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
en al helemaal niet als in het bestand van crazykill dit staat:
[..]
Diego = Eddy ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:42 schreef The_Crow het volgende:
[..]
Goed dan andere punt:
Diego vraagt Theresa "de" vraag en zij "rent" naar hem toe....
Waarom rent ze naar hem toe als hij bij haar woont ivm haar zwangerschap?
En waarom staat Diego bij de Cohen's te wachten op hem in de 1ste episode van het 2e seizoen, waar het 2e seizoen 99% zeker begint met Ryan die in Chino woont BIJ Theresa.
En idd, die laatste zin had niet gehoeven, maar als je weet hoeveel fanart scripts erop i-net te vinden zijn lijkt het me stug als jij met je "betrouwbare bronnen" het goede script hebt. Das namelijk best ver gezocht denk je niet?
nee ik denk het niet maar ik heb daar ook op school gezeten , en ik herkende je naamquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:44 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Jah .. ken ik jouw ?![]()
Waar is Krystal?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:53 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ik vindt dat wijf wat die oma speel in het begin van serzoen 1 nog altijd het beste
Oooo ok , wie ben jij dan ?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 03:47 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
nee ik denk het niet maar ik heb daar ook op school gezeten , en ik herkende je naamvandaar
sanjayquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:34 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Oooo ok , wie ben jij dan ?![]()
Als je de serie niet eens echt kent of dingen niet meer herkent erin. tja, wat ik daarop zeggen. Jammer...quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:49 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Diego = Eddy ?
Want zoiets zei EDDY ook tegen Ryan in Season 1 ?![]()
O? Dus jij vergeet nooit iets ?! En als je iets niet zeker weet ik ,mag je het tegenwoordig ook niet meer ff vragen =quote:Op maandag 12 juli 2004 16:44 schreef The_Crow het volgende:
[..]
Als je de serie niet eens echt kent of dingen niet meer herkent erin. tja, wat ik daarop zeggen. Jammer...
Reageer voortaan ook a.u.b in 1 grotere post ipv 10x te posten.
Jah maar dat bootje ven hem,ziet er niet erg sterk uit he ??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:16 schreef Chillmeister het volgende:
Seth heeft weining spullen bij zich in de boot maar realiseer je dat hij langs de kust van california en misschien mexico zal varen. Aan wal kan hij dus veel spullen kopen
ik heb zelf geen onderzoek gedaan hoeveer het van de continent ligt (heb er ook geen zin in). Maar idd het is een klein bootje. Wie weet is hij zo verdrietig dat hij helemaal naar Amsterdam gaat zeilen zodat hij een bezoekje aan de hoeren kan brengen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:24 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Jah maar dat bootje ven hem,ziet er niet erg sterk uit he ??
En waar slaapt hij dan eigelijk ??![]()
lolquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:57 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ik heb zelf geen onderzoek gedaan hoeveer het van de continent ligt (heb er ook geen zin in). Maar idd het is een klein bootje. Wie weet is hij zo verdrietig dat hij helemaal naar Amsterdam gaat zeilen zodat hij een bezoekje aan de hoeren kan brengen.![]()
ik hoop voor je van niet , of hou je van spoilers ofzo?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:27 schreef HomerJ het volgende:
Pfff ben nu hele script aan 't lezen, weet niet of 't echt script is maar ik kan niet stoppen igg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |