abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20481638
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 01:38 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Uhhhhh.......

Dat klopt niet hoor....

ik heb ook het script hier en daar komt geen Diego in voor ,kheb niet alles gelezen maar ff gezocht in die script of "Diego" erin voor kwam, en hij kon nix vinden dus volgende keer geen dingen verzinnen .....

En voor de mensen die de script willen.... hier ken je het downen >>> http://members.lycos.nl/vinayparagh/SCRIPT.doc het is maar een deel tot Episode 11 volgens mij .

En Mods,als het onder warez valt haal de link dan maar weg

btw. Ik weet ook niet of het de egte script is, ik heb het ook maar gedownload van een site
[offtopic]hey zit jij op nieuw-zuid ?[/offtopic]

[ Bericht 1% gewijzigd door Hellrazor op 08-07-2004 04:01:33 ]
pi_20482811
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 21:01 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
er staat nergens dat hij vanaf Chino komt fietsen, dat maak jij ervan.
Ik heb geen enkele reden om te twijfelen aan mijn bron, omdat ik van de meeste afleveringen van vorig seizoen ook de (gedeeltelijke) scripts heb. En de schrijfstijl komt wel erg overeen (ook al is dat laatste geen sterk argument).

Die laatste zin was niet echt nodig toch, the_crow?
Goed dan andere punt:
Diego vraagt Theresa "de" vraag en zij "rent" naar hem toe....
Waarom rent ze naar hem toe als hij bij haar woont ivm haar zwangerschap?
En waarom staat Diego bij de Cohen's te wachten op hem in de 1ste episode van het 2e seizoen, waar het 2e seizoen 99% zeker begint met Ryan die in Chino woont BIJ Theresa.
En idd, die laatste zin had niet gehoeven, maar als je weet hoeveel fanart scripts erop i-net te vinden zijn lijkt het me stug als jij met je "betrouwbare bronnen" het goede script hebt. Das namelijk best ver gezocht denk je niet?
Pacta Sunt Servanda
pi_20487240
nou, mijn script ziet er ook echt uit als een script, ipv een simpel word docje met fan-fiction...
I love it when a plan comes together !
pi_20487335
en al helemaal niet als in het bestand van crazykill dit staat:
quote:
A special thank you to HOTTERTHNU, who did an amazing job editing all my chapters. Please review every chapter. Enjoy Chapter 2!
I love it when a plan comes together !
pi_20489630
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 13:00 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
nou, mijn script ziet er ook echt uit als een script, ipv een simpel word docje met fan-fiction...
Veel plezier met jouw scriptje dan. Ik weet vrijwel zeker dat hetnep is. Zeker als jemet dit soort dingen aankomt.
Pacta Sunt Servanda
pi_20496799
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 03:53 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

[offtopic]hey zit jij op nieuw-zuid ?[/offtopic]
Jah .. ken ik jouw ?
pi_20496842
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 13:05 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
en al helemaal niet als in het bestand van crazykill dit staat:
[..]
Ik heb tog gezegd dat ik niet zker weet ok het klopt en dat ik het ook maar heb gedownload van een site....En ik heb het amper "goed" gelezen alleen het begin van Chapter 1 ff gelezen... En dat was het
pi_20496877
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 09:42 schreef The_Crow het volgende:

[..]

Goed dan andere punt:
Diego vraagt Theresa "de" vraag en zij "rent" naar hem toe....
Waarom rent ze naar hem toe als hij bij haar woont ivm haar zwangerschap?
En waarom staat Diego bij de Cohen's te wachten op hem in de 1ste episode van het 2e seizoen, waar het 2e seizoen 99% zeker begint met Ryan die in Chino woont BIJ Theresa.
En idd, die laatste zin had niet gehoeven, maar als je weet hoeveel fanart scripts erop i-net te vinden zijn lijkt het me stug als jij met je "betrouwbare bronnen" het goede script hebt. Das namelijk best ver gezocht denk je niet?
Diego = Eddy ?
Want zoiets zei EDDY ook tegen Ryan in Season 1 ?
pi_20504128
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 20:44 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Jah .. ken ik jouw ?
nee ik denk het niet maar ik heb daar ook op school gezeten , en ik herkende je naam vandaar
pi_20516885
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 18:53 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ik vindt dat wijf wat die oma speel in het begin van serzoen 1 nog altijd het beste
Waar is Krystal?
pi_20523059
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 03:47 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

nee ik denk het niet maar ik heb daar ook op school gezeten , en ik herkende je naam vandaar
Oooo ok , wie ben jij dan ?
pi_20525501
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 00:34 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Oooo ok , wie ben jij dan ?
sanjay
pi_20575563
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 04:18 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

sanjay
ooo ok
pi_20576373
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 20:49 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Diego = Eddy ?
Want zoiets zei EDDY ook tegen Ryan in Season 1 ?
Als je de serie niet eens echt kent of dingen niet meer herkent erin. tja, wat ik daarop zeggen. Jammer...

Reageer voortaan ook a.u.b in 1 grotere post ipv 10x te posten.
Pacta Sunt Servanda
pi_20577230
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:09 schreef Crazykill het volgende:

[..]

ooo ok
weet je nu wie
pi_20583628
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:44 schreef The_Crow het volgende:

[..]

Als je de serie niet eens echt kent of dingen niet meer herkent erin. tja, wat ik daarop zeggen. Jammer...

Reageer voortaan ook a.u.b in 1 grotere post ipv 10x te posten.
O? Dus jij vergeet nooit iets ?! En als je iets niet zeker weet ik ,mag je het tegenwoordig ook niet meer ff vragen =
En ik ken de serie wel,en heb Season 1 ook helemaal gezien ..... klik voor mijn verzamelingetje
http://members.lycos.nl/vinayparagh/The.oc.JPG

En sinds wanneer bepaal jij hoe ik reageer ?
pi_20583651
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:19 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

weet je nu wie
Jup
pi_20588174
ieeuw!
de quote van the O.C. (summer eigenlijk)

Ik vind Seth alleen maar irritant worden in de laatste afleveringen. Vond hem eerst leuke personage maar dat wordt steeds minder. OK ik weet dat hij een kut jeugd heeft gehad maar kan hij a.u.b. ophouden met het aanstellen. Seth heeft weining spullen bij zich in de boot maar realiseer je dat hij langs de kust van california en misschien mexico zal varen. Aan wal kan hij dus veel spullen kopen

Sandy is gewoon de allerleukste personage in de serie. Summer is sweet
pi_20602542
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 01:16 schreef Chillmeister het volgende:
Seth heeft weining spullen bij zich in de boot maar realiseer je dat hij langs de kust van california en misschien mexico zal varen. Aan wal kan hij dus veel spullen kopen
Jah maar dat bootje ven hem,ziet er niet erg sterk uit he ??
En waar slaapt hij dan eigelijk ??
pi_20603136
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:24 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Jah maar dat bootje ven hem,ziet er niet erg sterk uit he ??
En waar slaapt hij dan eigelijk ??
ik heb zelf geen onderzoek gedaan hoeveer het van de continent ligt (heb er ook geen zin in). Maar idd het is een klein bootje. Wie weet is hij zo verdrietig dat hij helemaal naar Amsterdam gaat zeilen zodat hij een bezoekje aan de hoeren kan brengen.
pi_20611909
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:57 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

ik heb zelf geen onderzoek gedaan hoeveer het van de continent ligt (heb er ook geen zin in). Maar idd het is een klein bootje. Wie weet is hij zo verdrietig dat hij helemaal naar Amsterdam gaat zeilen zodat hij een bezoekje aan de hoeren kan brengen.
lol
pi_20631320
Volgens mij zegt hij in aflevering 1 dat hij niet met DIE boot naar tahiti kan varen, maar dat hij MET summer erheen zou willen. Dus ik verwacht dat hij met die boot een stukje vaart en daarna weer teruggaat.
There's a frood who really knows where his towel is.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 23:27:35 #73
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20677517
Pfff ben nu hele script aan 't lezen, weet niet of 't echt script is maar ik kan niet stoppen igg
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_20677805
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 23:27 schreef HomerJ het volgende:
Pfff ben nu hele script aan 't lezen, weet niet of 't echt script is maar ik kan niet stoppen igg
ik hoop voor je van niet , of hou je van spoilers ofzo?
  zaterdag 17 juli 2004 @ 18:27:46 #75
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20689588
Nee, maar ik moest de reactie van Summer en Seth's ouders zien
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')