abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19789973
ALS die baby van ryan is, dan moet ze wel een miskraam krijgen ja, want anders is die hele serie verneukt Zonder Ryan en Marissa samen hebben ze geen serie, gewoon PUNT. Amerika zijn iets andere individuen, en als je al die fora leest, IEDEREEN wil dat ze bij elkaar komen.. dus als die baby van Ryan is moet ze wel een miskraam krijgen ofzo, anders is er niet echt een reden voor Ryan om terug naar Marissa te gaan aangezien hij voor die baby wil zorgen als die van hem is.
  donderdag 10 juni 2004 @ 20:31:29 #27
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19793539
Net de laaste aflevering voor de 2e keer gezien, en het blijf zielig
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 21 juni 2004 @ 20:58:14 #28
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20075429
Net nog is die aflevering gezien waar Ryan en Theresa dat kindje gingen maken. Wat een bitch zeg Ryan komt langs om te zeggen dat het niet kan en ze terug moet naar Chino en vervolgens verleid ze hem. Volgende dag komt Ryan daar weer is ze terug naar Chino
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zondag 27 juni 2004 @ 20:27:26 #29
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20234241
Van www.theocshow.com

Staat dit:
The first novelization of The O.C. is coming on August 1st and is being put out by Scholastic Books. The book will tell the story behind the story about The O.C. The book will be selling for $6.99 US and $10.99 CAN

Ik wil deze graag bestellen voor als ik op vakantie ga, weet iemand waar je hem kan pre-orderen ofzow?
  zondag 27 juni 2004 @ 21:02:42 #30
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_20235038
Hmm...merchandise
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_20235353
Een boek? Grapje zeker? Van een serie een boek(en) gaan maken -_- Ik zal er voor de lol is een gaan bestellen als ze uit zijn, maar ik verwacht er eerlijk gezegt geen donder van
  zondag 27 juni 2004 @ 21:46:41 #32
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20236059
quote:
Op zondag 27 juni 2004 21:17 schreef truSteh het volgende:
Een boek? Grapje zeker? Van een serie een boek(en) gaan maken -_- Ik zal er voor de lol is een gaan bestellen als ze uit zijn, maar ik verwacht er eerlijk gezegt geen donder van
1e bladzijde vond ik wel cool:
Fifty-three miles from the beaches of the Pacific, the sun had set on the dark streets of Chino. In the heart of the city, Larch Street was the darkest of them all. Of the ten streetlights on the block, five flickered on and off, and three were out completely. This part of Chino was always hazy, never really bright and never really dark. On the sunniest of days, the streets were clouded with exhaust sputtering from beat-up cars and the lawns were filled with discarded furniture. Even the California sun couldn’t make it bright. But nothing could make it dark either. The nights were flanked by police helicopters hovering with searchlights overhead, and the wail of sirens and the flashers on police cars cast too much light on the dusty homes. Life in Chino was plain and far from extraordinary. In a county of orange, Chino was gray. Ryan Atwood had lived in the gloom of Larch Street most of his life, and never traveled much further than the brand-new Italian restaurant they had built in the next town over. Not that he had ever

Ik be bezeten van The O.C
pi_20237752
Me2 Maar is wel leuk ja, maar dat op een bladzijde? Dat is basisschool grote kwa letters, of het word een soort van pocket.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 08:47:51 #34
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20270900
quote:
Op zondag 27 juni 2004 22:39 schreef truSteh het volgende:
Me2 Maar is wel leuk ja, maar dat op een bladzijde? Dat is basisschool grote kwa letters, of het word een soort van pocket.
Dat is gewoon voorstukje en hij gaat maar ongeveer 5 euro kosten
  donderdag 1 juli 2004 @ 04:48:45 #35
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_20327938
Theresa krijgt vast een ongeluk en gaat dood en we zullen dan nooit weten van wie die baby zou zijn.
pi_20331217
Het eerste script van seizoen 2 is inmiddels geschreven, dus het zal niet lang meer duren voordat de eerste spoilers komen...
I love it when a plan comes together !
pi_20353099
laten we het hopen ... november duurt nog zo lang
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_20354464
Spoilers heb je toch geen bal aan, niet met de kwestie baby iig Dat gaan ze natuurlijk niet vertellen, ook niet in de spoilers. Of net als aflevering 27 komen er voor aflevering 1 valse spoilers
pi_20355834
Spoiler s02e01
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_20357117
Bron ?
  vrijdag 2 juli 2004 @ 13:53:27 #41
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_20360909
Z'n duim
pi_20363612
het script (nou ja, een paar pagina's ervan) en nee, ik ga niet vertellen waar ik dat vandaan heb.
pi_20365192
Ryan en Marissa zijn de Ross en Rachel, ze zullen dus vaker uit elkaar en weer bij elkaar komen.

Ryan is dan intussen "vreemd" gegaan en zegt: "We were on a break!!"
pi_20370567
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:24 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
het script (nou ja, een paar pagina's ervan) en nee, ik ga niet vertellen waar ik dat vandaan heb.
Vind je het erg als ik dat niet geloof Zal wel een fan-fictie script zijn ofzo, denk je nu echt dat John Swartchz (of hoe je ze naam ook schrijft) het script naar buiten laat komen
pi_20377073
dan geloof je het toch niet. Kijk voor de grap eens op de The OC page van www.spoilerfix.com .
  woensdag 7 juli 2004 @ 10:23:00 #46
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20458195
Gisteren nog even de 2e aflevering gezien en toen was er een gesprek tussen Sandy en Seth:
Sandy: "Seth beloof dat jij nooit wegloopt"
Seth: "Doe is rustig, pap"
Sandy: "Want als jij wegloopt van huis, ga ik met je mee"

Zal dit ook meespelen in volgende seizoen?
pi_20461677
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 10:34 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Spoiler s02e01
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das dus gewoon een remake van Eddy ik geloof er ook echt niks van. Bovendien, Ryan komt op zijn fiets bij de Cohen's weer? jahe, daarom was hij ook naar CHINO gegaan met Theresa.
Denk ff na voor je denkt iets nieuws te hebben.
Pacta Sunt Servanda
pi_20463532
En op je fiets van Chino naar Newport Beach. Daar doe je ook 3 dagen over. Herriner je nog aflevering 1? En het komt ook in andere afleveringen voor. Hoelang ze er over doen om naar Newport Beach te komen. Dat is onmogelijk omdat met de fiets te doen
pi_20474042
er staat nergens dat hij vanaf Chino komt fietsen, dat maak jij ervan.
Ik heb geen enkele reden om te twijfelen aan mijn bron, omdat ik van de meeste afleveringen van vorig seizoen ook de (gedeeltelijke) scripts heb. En de schrijfstijl komt wel erg overeen (ook al is dat laatste geen sterk argument).

Die laatste zin was niet echt nodig toch, the_crow?
pi_20480815
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 10:34 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Spoiler s02e01
SPOILER
Uhhhhh.......

Dat klopt niet hoor....

ik heb ook het script hier en daar komt geen Diego in voor ,kheb niet alles gelezen maar ff gezocht in die script of "Diego" erin voor kwam, en hij kon nix vinden dus volgende keer geen dingen verzinnen .....

En voor de mensen die de script willen.... hier ken je het downen >>> http://members.lycos.nl/vinayparagh/SCRIPT.doc het is maar een deel tot Episode 11 volgens mij .

En Mods,als het onder warez valt haal de link dan maar weg

btw. Ik weet ook niet of het de egte script is, ik heb het ook maar gedownload van een site
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')