1e bladzijde vond ik wel cool:quote:Op zondag 27 juni 2004 21:17 schreef truSteh het volgende:
Een boek? Grapje zeker? Van een serie een boek(en) gaan maken -_- Ik zal er voor de lol is een gaan bestellen als ze uit zijn, maar ik verwacht er eerlijk gezegt geen donder van
Dat is gewoon voorstukje en hij gaat maar ongeveer 5 euro kostenquote:Op zondag 27 juni 2004 22:39 schreef truSteh het volgende:
Me2Maar is wel leuk ja, maar dat op een bladzijde? Dat is basisschool grote kwa letters, of het word een soort van pocket.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Vind je het erg als ik dat niet geloofquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:24 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
het script (nou ja, een paar pagina's ervan) en nee, ik ga niet vertellen waar ik dat vandaan heb.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:34 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Spoiler s02e01Das dus gewoon een remake van EddySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik geloof er ook echt niks van. Bovendien, Ryan komt op zijn fiets bij de Cohen's weer? jahe, daarom was hij ook naar CHINO gegaan met Theresa.
Denk ff na voor je denkt iets nieuws te hebben.Pacta Sunt Servanda
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:34 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Spoiler s02e01Uhhhhh.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt niet hoor....
ik heb ook het script hier en daar komt geen Diego in voor ,kheb niet alles gelezen maar ff gezocht in die script of "Diego" erin voor kwam, en hij kon nix vinden dus volgende keer geen dingen verzinnen.....
En voor de mensen die de script willen.... hier ken je het downen >>> http://members.lycos.nl/vinayparagh/SCRIPT.doc het is maar een deel tot Episode 11 volgens mij .
En Mods,als het onder warez valt haal de link dan maar weg![]()
btw. Ik weet ook niet of het de egte script is, ik heb het ook maar gedownload van een site![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |