quote:Op zondag 5 december 2004 13:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Alex is echt té lekker![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
Nee, idd. Ik vind hem ook maar irritante beeldvulling, maar sowieso het huidige plot rond Marissa. Ik heb zoiets van " laat haar maar gewoon instorten en get on with it'.quote:Op maandag 6 december 2004 00:47 schreef Chello200 het volgende:
Ten eerste snap ik totaal niet wat het nut van DJ is in de serie.... Hij mag wel gespierd zijn en stuff maar ik vind die gast maar lelijk. Hebben ze hem er express in gedaan zodat Marissa ook een fuck buddy had
quote:Op maandag 6 december 2004 00:47 schreef Chello200 het volgende:
Ten eerste snap ik totaal niet wat het nut van DJ is in de serie.... Hij mag wel gespierd zijn en stuff maar ik vind die gast maar lelijk. Hebben ze hem er express in gedaan zodat Marissa ook een fuck buddy had ?Ah fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mensen, deze spoiler wil je niet lezen.
Als deze vol isquote:Op maandag 6 december 2004 00:50 schreef VrAnqZ het volgende:
Zo, net even een flinke openingspost in elkaar gedraaid voor deeltje tweeMaarre... kom eigenlijk alleen maar in de The O.C. topics op Fok!, dus als iemand mij even uit kan leggen wanneer ik een nieuw topic openen kan?
quote:Op maandag 6 december 2004 00:47 schreef Chello200 het volgende:
Ten eerste snap ik totaal niet wat het nut van DJ is in de serie.... Hij mag wel gespierd zijn en stuff maar ik vind die gast maar lelijk. Hebben ze hem er express in gedaan zodat Marissa ook een fuck buddy had ?Shit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Ryan kan dan toch wel met Lindsey gaan?!!?!!?
Ryan moet NIET terug naar Marissa
Hoe weet jij dit eigenlijk???
LINDSEYLINDSEY
LINDSEY
LINDSEY
![]()
![]()
Argh, niet zo reageren op Spoilers! Dan ga ik dingen verzinnen die wel eens in die spoiler zouden kunnen staan!quote:Op maandag 6 december 2004 13:53 schreef Crazykill het volgende:
Shit...
Maar Ryan kan dan toch wel met Lindsey gaan?!!?!!?
Ryan moet NIET terug naar Marissa
Hoe weet jij dit eigenlijk???
LINDSEYLINDSEY
LINDSEY
LINDSEY
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 14:00 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alex is like... so totally fuckable![]()
Wat? Gek! Daar is ze juist heeeerlijkquote:Op maandag 6 december 2004 14:23 schreef VrAnqZ het volgende:
Vind Alex hier dan toch weer een stuk minder aantrekkelijk
http://imdb.com/gallery/hh/1312575/HH/1312575/oliviawilde.jpg
Dat zei Summer ook al tegen dr in aflevering 1 seizoen 2.quote:Op maandag 6 december 2004 15:57 schreef HarigeKerel het volgende:
Marissa is mij te dun, totaal geen body
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |