Het is zo'n typische meisje wat je bij de amerikaanse studentenvereniging ziet, dronken en gebruikt worden door de hele dispuut. Nice doesn't cut it anymore these days. Ik zou ut wel geil vinden als seth iets krijgt met dat wijf van the baitshop. Ze ziet er nl. er erg robuust uit voor een meid, en praat ook me een zware stem....hmzz maybe I'm on 2 somethingquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:45 schreef HomerJ het volgende:
Aflevering 3 was erg leuk. Ik vind dat nieuwe meisje(studie-nerd van Ryan) erg lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en dat ik dan wordt gevraagd voor een rol, en iets met Summer krijg. Dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:57 schreef Chello200 het volgende:
[..]
Het is zo'n typische meisje wat je bij de amerikaanse studentenvereniging ziet, dronken en gebruikt worden door de hele dispuut. Nice doesn't cut it anymore these days. Ik zou ut wel geil vinden als seth iets krijgt met dat wijf van the baitshop. Ze ziet er nl. er erg robuust uit voor een meid, en praat ook me een zware stem....hmzz maybe I'm on 2 something
quote:Op woensdag 24 november 2004 11:40 schreef Citroentje het volgende:
Vandaag weer 's tijd gehad om The O.C. te kijken. Was een leuke aflevering.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wil je ook echt graag doen
![]()
14 seriesquote:Op zondag 28 november 2004 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
Yep.
Gewoon niks. Helemaal niks. Ik volg 14 series en geen enkele is er haast. Gelukkig wel Enterprise gister.
Je kan 14 series ook over 7dagen uitsmeren? dus 2 per dag ... en dat valt best mee.quote:Op zondag 28 november 2004 20:54 schreef MissX het volgende:
[..]
14 series
Heb je ook nog een leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |