abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2004 @ 20:57:31 #1
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_19711843
Ik gaat morgen met me zusje nieuwe kleding kopen voor van de zomer, dit meer omdat me moeder altijd zeik enzo.

Me zusje valt in de catogorie 'Gothic-Skater-Alto' en loopt eigenlijk alleen maar in het zwart, en af en toe donker paars... Al heb ik van de winter nog voor haar een redelijke duur vest van Bennenton gekocht, zwart, weinig logo... en doet ze ook niet meer aan.

Omdat zwart toch wel warm zit in de zomer, en me ouders het niet echt eens zijn dat ze van de zomer de hele zwarte kleding carderobe meeneemt op vakantie, iig d'r rokken niet, ga ik dus met de shoppen.

Hoe kan ik haar ooit in minder zwarte kleding krijgen, of iets wat mss wel zwart of donker is, wat meer trendy (ja dat ben ik) maar wel bij d'r in de smaak kan vallen.

(Veenendaal, rot stad, veel kleding winkels, denk aan Score, Nova Zembla, Open 32, Bennenton, etc. etc. alle grote winkels hebben we hier)

Please advies.
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
pi_19712112
hoe oud is je zusje?
You never run out of things that can go wrong.....
  maandag 7 juni 2004 @ 21:07:16 #3
92409 Twinky
Little star.
pi_19712155
is er ergens een brittain?
spijkerbroeken (skate, wijd), kindershirtjes. probeer vooral geen strakke broekdingen aan te smeren.
  maandag 7 juni 2004 @ 21:08:54 #4
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_19712206
Me zusje is 14 jaar oud.

Brittian, die hebben we volgens mij niet, wel de Frontrunner (ook skate achtige winkel). Strakke broeken draagt ze toch niet, gaat ik ook niet proberen, behalve als ze er zelf mee aankomt.
pi_19712218
ga s naar down-town, miss dat ze da wat hebbe hange
  maandag 7 juni 2004 @ 21:10:20 #6
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_19712245
Down-Town die winkel zegt me echt helemaal niets. Ik moet het echt doen met de winkels die we hebben, reizen naar bijvb. Utrecht en Arnhem is geen optie (mede omdat ik het dan wel weet dat ze naar die Metal-kleding gespecialseerde winkels wil)
pi_19712295
14..dan denk ik dat je weinig suc6 zult hebbe...kunt hooguit proberen om wat modieuze zwarte, of vaalgrijze bloes/trui/shirtjes te kopen, je krijgt dr tog niet in fleurige kleuren gestoken
pi_19712332
kweet nietof downtown groot is....maar in weert(helemaal in limburg, niet al te groot) hebbe ze dr wel een..dus grote kans dat er daar ook ergens een verstopt zit
pi_19712343
ga gewoon niet, 14 jaar kom op man daar komt tog geen goeie tips uit. ik laat me kledign altijd keuren door vriendinnen of me iets oudere zus. en wat ze ook voor me uitkiezen het valt altijd goed in de smaak bij andere damens en heren ook.
  maandag 7 juni 2004 @ 21:13:48 #10
70004 niksan
net een beetje meer
pi_19712366
Heb je er ook geen London??
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  maandag 7 juni 2004 @ 21:13:57 #11
65674 RCHY
Go Cards!
pi_19712373
Wil je stoppen met veenendaal af te kraken als rot stad !!! En ik denk dat het nog lastig gaat worden om haar in te laten zien dat ze beter leuke kleding aan kan trekken Misschien overtuigen dat ze dan sneller een vriendje krijgt of zo.... hoewel ze vast aandacht krijgt van al die gothic-mannetjes
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
pi_19712397
of je laat je moeder ff lekker zelf meegaan.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  maandag 7 juni 2004 @ 21:14:58 #13
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_19712405
Ja, 14 is zo pokke leeftijd, ze is heel erg koppig, zo lekker irritant standpunt en ik moet er d'r gang gaten gaan eigenlijk, binnen het bedrag wat te besteden is *is nog onbekent, krijg ik morgen netjes van me ouders mee* ...

Grijs en zwart ja... dat is een optie, maar ik ga express met d'r winkelen om het gezeik van me ouders te verminderen... Heb dus beetje een manier nodig van hoe en wat.

Het is me trouwens opgevallen dat in die bladen zoals The Large (krijgen we elke maand) de meiden toch wel in fleurige kleuren zoals Oranje en Paars gekleed staan, het is dus wel een optie, maar of ze het mooi vind :S
  maandag 7 juni 2004 @ 21:17:35 #14
95608 Speth
Rorschach
pi_19712478
Gewoon doordouwen, zeg "Doe nou in vredesnaam eens deze roze polo aan, als je het ECHT niets vindt zal ik er niet meer over zeuren". Ze zal dan zelf waarschijnlijk ook wel zien dat dat beter staat, en misschien overwegen om wat minder alto'ige kleren te halen.

Dat soort kinderen zijn namelijk ongelooflijk onzeker en 'rebels', het moet uit hunzelf komen, anders doen ze 't niet. Je kan het dus het beste zo brengen, dat ze het 1x moet proberen, en dan voor altijd het recht heeft om het niks te vinden. In elk geval niet zeggen dat ze iets MOET kopen.
  maandag 7 juni 2004 @ 21:18:02 #15
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_19712490
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:13 schreef RCHY het volgende:
Wil je stoppen met veenendaal af te kraken als rot stad !!! En ik denk dat het nog lastig gaat worden om haar in te laten zien dat ze beter leuke kleding aan kan trekken Misschien overtuigen dat ze dan sneller een vriendje krijgt of zo.... hoewel ze vast aandacht krijgt van al die gothic-mannetjes
Hehe, ik kraak Veenendaal, als volbloed Veenendaaler niet af, het is alleen een stad die niet alles heeft wat ik heb. Veenendaal net goed genoeg.
Maar je hebt wel een punt... Al heeft ze het ook niet nodig... volgens mij.
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:14 schreef Adfundum het volgende:
of je laat je moeder ff lekker zelf meegaan.
Geen optie.
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:17 schreef Speth het volgende:
Gewoon doordouwen, zeg "Doe nou in vredesnaam eens deze roze polo aan, als je het ECHT niets vindt zal ik er niet meer over zeuren". Ze zal dan zelf waarschijnlijk ook wel zien dat dat beter staat, en misschien overwegen om wat minder alto'ige kleren te halen.
De enige die een roze polo zal kopen dat ben ik zelf... maar daar gaat het niet om. Ik moet gewoon een manier zien te vinden hoe en wat, wat wel in d'r zweer zit, en die ken ik niet... Ik ben meer van de 'met de trend mee gaan' en zei is van 'lekker puh ik doe dit aan, dikke vinger'
  maandag 7 juni 2004 @ 21:19:22 #16
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_19712521
quote:
Of je laat dr gewoon even aanrommelen en over een paar jaar heeft ze zelf een geweldige kleding-smaak...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 7 juni 2004 @ 21:20:15 #17
70004 niksan
net een beetje meer
pi_19712546
quote:
roze????
laat haar toch, ze laat die kleren toch in de kast (zou ik ook doen )
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  maandag 7 juni 2004 @ 21:20:45 #18
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_19712562
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:19 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Of je laat dr gewoon even aanrommelen en over een paar jaar heeft ze zelf een geweldige kleding-smaak...
Laat me raden, zelfde zweren? Zo ja, dan zal me toch een beetje een richting kunnen geven hoe en wat.
  maandag 7 juni 2004 @ 21:21:46 #19
95608 Speth
Rorschach
pi_19712588
"roze polo" kan je vervangen door iets anders willekeurigs Ik ben zelf een fan van meisjes met roze polo's
  maandag 7 juni 2004 @ 21:24:12 #20
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_19712661
@Speth ; Mee eens, maar toch niet zo met van die leuke meiden in roze polo met kraag omhoog *Hockeymuts!*

Maja... beetje een tip van welke richting hoe en wat, en toch geslaagt kan zijn is een uitweg.
  maandag 7 juni 2004 @ 21:24:13 #21
65674 RCHY
Go Cards!
pi_19712662
quote:
Me zusje valt in de catogorie 'Gothic-Skater-Alto'
Een beetje skater loopt wel in vrolijke kleding trouwens Dus als je haar een beetje deze richting in weet te krijgen.... houdt ze ook van punk... of alleen gothic?
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
  maandag 7 juni 2004 @ 21:25:25 #22
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_19712698
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:24 schreef RCHY het volgende:

[..]

Een beetje skater loopt wel in vrolijke kleding trouwens Dus als je haar een beetje deze richting in weet te krijgen.... houdt ze ook van punk... of alleen gothic?
Okay, wil je het echt weten?

Ze houd van zwaar Ierse punk, Scotse Celtische muziek, tot harde Black Metal ... te breed om specifiek te kijken.

Skateriching ala Avril is niet mogelijk, ze is een Anti-Avril persoon.
  maandag 7 juni 2004 @ 21:32:12 #23
65674 RCHY
Go Cards!
pi_19712908

Fans van Dropkick Murphys.... er staat zelfs een meid in het roze

Hier staat een meid in het wit op... ook leuk
  maandag 7 juni 2004 @ 21:32:28 #24
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_19712924
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:20 schreef _Vixion_ het volgende:

[..]

Laat me raden, zelfde zweren? Zo ja, dan zal me toch een beetje een richting kunnen geven hoe en wat.
Neuh, ken alleen genoeg meiden die ook zo rigoreus begonnen en nu een best aardige smaak hebben ontwikkeld. Dat heeft gewoon tijd nodig...

Dat vastklampen aan 1 muziekstijl en daarmee, blijkbaar, ook meteen heel je kleding en make-up vind ik zoiets superficiels... Gewoon meer muziek derin pompen, erover praten, beargumenteerd natuurlijk, probeer elkaars visies op dat soort dingen te scopen.

Persoonlijk vind ik mengstijlen veel interessanter, dus gewoon kak koud op alto, tattoos en een mantelpak, dat soort shit
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 7 juni 2004 @ 21:38:12 #25
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_19713111
Dropkick Murphy's Heb ik nog een X aantal CD's van 'gefikt'... maaja... Ik snap het...

Ik heb 'r ff gesproken, en ze zegt
"Als je oranje koopt is het zonde'
Ik zeg
'Ik koop alleen wat jij leuk vind, en dat is?'
Ze zegt;
"Nou... Zwart, Paars, Donkerpaars, Rood, Bloedrood"

Dat is te minste al iets...
Maar een winkel zoeken... kan de CoolCat met d'r inlopen maar dat vind ik zelf al zo bagger winkel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')