Hehe, ik kraak Veenendaal, als volbloed Veenendaaler niet af, het is alleen een stad die niet alles heeft wat ik heb. Veenendaal net goed genoeg.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:13 schreef RCHY het volgende:
Wil je stoppen met veenendaal af te kraken als rot stad !!! En ik denk dat het nog lastig gaat worden om haar in te laten zien dat ze beter leuke kleding aan kan trekkenMisschien overtuigen dat ze dan sneller een vriendje krijgt of zo.... hoewel ze vast aandacht krijgt van al die gothic-mannetjes
![]()
Geen optie.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:14 schreef Adfundum het volgende:
of je laat je moeder ff lekker zelf meegaan.
De enige die een roze polo zal kopen dat ben ik zelf... maar daar gaat het niet om. Ik moet gewoon een manier zien te vinden hoe en wat, wat wel in d'r zweer zit, en die ken ik niet... Ik ben meer van de 'met de trend mee gaan' en zei is van 'lekker puh ik doe dit aan, dikke vinger'quote:Op maandag 7 juni 2004 21:17 schreef Speth het volgende:
Gewoon doordouwen, zeg "Doe nou in vredesnaam eens deze roze polo aan, als je het ECHT niets vindt zal ik er niet meer over zeuren". Ze zal dan zelf waarschijnlijk ook wel zien dat dat beter staat, en misschien overwegen om wat minder alto'ige kleren te halen.
Of je laat dr gewoon even aanrommelen en over een paar jaar heeft ze zelf een geweldige kleding-smaak...quote:Op maandag 7 juni 2004 21:17 schreef Speth het volgende:
Gewoon doordouwen, zeg "Doe nou in vredesnaam eens deze roze polo aan, als je het ECHT niets vindt zal ik er niet meer over zeuren". Ze zal dan zelf waarschijnlijk ook wel zien dat dat beter staat, en misschien overwegen om wat minder alto'ige kleren te halen.
roze????quote:Op maandag 7 juni 2004 21:17 schreef Speth het volgende:
Laat me raden, zelfde zweren? Zo ja, dan zal me toch een beetje een richting kunnen geven hoe en wat.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of je laat dr gewoon even aanrommelen en over een paar jaar heeft ze zelf een geweldige kleding-smaak...
Een beetje skater loopt wel in vrolijke kleding trouwensquote:Me zusje valt in de catogorie 'Gothic-Skater-Alto'
Okay, wil je het echt weten?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:24 schreef RCHY het volgende:
[..]
Een beetje skater loopt wel in vrolijke kleding trouwensDus als je haar een beetje deze richting in weet te krijgen.... houdt ze ook van punk... of alleen gothic?
Neuh, ken alleen genoeg meiden die ook zo rigoreus begonnen en nu een best aardige smaak hebben ontwikkeld. Dat heeft gewoon tijd nodig...quote:Op maandag 7 juni 2004 21:20 schreef _Vixion_ het volgende:
[..]
Laat me raden, zelfde zweren? Zo ja, dan zal me toch een beetje een richting kunnen geven hoe en wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |