En jij bent Einstein?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:51 schreef Zwansen het volgende:
Je bent homo?
Ooit...quote:Op maandag 7 juni 2004 17:52 schreef StevePerry het volgende:
[..]
En jij bent Einstein?
dan zou hij ook worst en banaan en komkommer (NIET IN PLAKJES ) lustenquote:Op maandag 7 juni 2004 17:51 schreef Zwansen het volgende:
Je bent homo?
Dat vermoeden had ik al..quote:Op maandag 7 juni 2004 17:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ooit...![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 17:53 schreef Oblivion het volgende:
Lijkt me niet zoveel aan als je partner niks lust...![]()
LMAO, tjah dan heeft hij idd geen trek meer als het gewone eten aan hem wordt voorgeschoteldquote:Op maandag 7 juni 2004 17:54 schreef giscard het volgende:
Eet ie wel buiten de deur?
Ja hoor...je mag één keer raden wat!quote:Op maandag 7 juni 2004 17:54 schreef giscard het volgende:
Eet ie wel buiten de deur?
satesausquote:Op maandag 7 juni 2004 17:58 schreef StevePerry het volgende:
[..]
Ja hoor...je mag één keer raden wat!
Hij lust het gewoon echt niet! Ik heb zijn moeder hierover gesproken en die zegt al vanaf zijn geboorte problemen te hebben met zijn eetgedrag...quote:Op maandag 7 juni 2004 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
Zegt hij ook niet waarom hij niet wilt eten ?
Hij is in staat om de saus ervan te eten en de rest te laten staan.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:53 schreef Oblivion het volgende:
Alles dan maar met een dikke laag satesaus voorschotelen?
Ja hallo....je vergeet dat ik ook last heb van al die duffe ellende! Iemand met een laag energiepeil naast je is echt niet tof!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
Achjah dan heeftie pech :p als je honger hebt eet je alles ...
Hij heeft vandaag alweer drie dagen niets gegeten!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:03 schreef moniek het volgende:
gewoon niet zeiken en vreten! en anders geen toetje!
dit is tenminste de raad die mijn moeder je zou geven, bij mij heeft het ook geholpen, ik lust nagenoeg alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |