Eddy Murphyquote:Op maandag 7 juni 2004 17:51 schreef Duiveltja het volgende:
Patrick schijnt Abraham Moszkowicz in de arm te hebben genomen om Angela's eisenpakket (dat waarschijnlijk uit "I want HALF!!!!" zal bestaan) aan te vechten.
quote:Op maandag 7 juni 2004 17:53 schreef HarigeKerel het volgende:
I don't say it's okay... but I understandChris Rock
Nou denk je?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:52 schreef HarigeKerel het volgende:
Patrick had een meisje zwanger gemaakt die in hun "club" werkte las ik ergens, wellicht heeft dat er wat mee van doen...
Nou, dan was t idd schrikken geweestquote:Op maandag 7 juni 2004 18:37 schreef Kylee het volgende:
God ik schrok me een aap ik dacht Angela Schijf..
He he he! Pas op je woorden he! Hij is toevallig wel half Antilliaans!quote:Op maandag 7 juni 2004 17:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Vast wel... maar die Angela is nog best een leuk huppelkutje hoor voor iemand met een paar kids die een paar jaar is uitgewoont door een Surinamer in topconditie![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 17:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Vast wel... maar die Angela is nog best een leuk huppelkutje hoor voor iemand met een paar kids die een paar jaar is uitgewoont door een Surinamer Antilliaan in topconditie![]()
Patje zou een schikking hebben aangeboden van 6 miljoenquote:Het gaat niet goed tussen Angela en Patrick Kluivert. Volgens een bericht op Noordzee FM wil Patrick het huwelijk zo snel mogelijk te beëindigen.
Aardige duit
Andere bronnen beweren dat Patrick juist niet wil scheiden. Hij is in gemeenschap van goederen getrouwd en dat kan hem bij een scheiding een aardige duit gaan kosten. Een bron uit de directe omgeving van het stel bevestigt dat er problemen zijn. Angela zou weg zijn uit Barcalona en niet met Patrick in NewCastle gaan wonen. ''Ik houd nog wel mijn club CDLC aan in Barcelona, maar woon sinds kort weer in Amsterdam met de kinderen. Dat is beter voor hun rust dan het op en neer gereis en zo zijn ze dichter bij de familie,, is Angela's reactie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |