Moet wel geld verdiend worden natuurlijk!quote:Op maandag 7 juni 2004 16:27 schreef Roellio het volgende:
En Beckham op de bank.
(voor sponsors)
Figo als verdedigende middenvelder is een goeie. Dan staat ie daar zeker om steeds vrije trappen proberen te krijgen en zodoende de tegenstander's spelmaker uit de wedstrijd te houden?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:27 schreef ShaoliN het volgende:
---------------------Buffon---------------------
--------------Nesta-------Stam----------------
---Thuram--------------------------Lizarazu-
--------------------Figo-------------------------
-------Beckham-------------Zidane------------
--------------------Totti-------------------------
------------Raul-------Henry----------------
Dude, all STARS ...... wat doen Overmars, vd Vaart, Barthez in je elftal? En Becks links?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:28 schreef Nizzle1982 het volgende:
----------------Barthez----------------
----Desailly---Stam---Silvestre----
-----------------Zidane--------------
------Davids------------Beckham----
----------------v/d Vaart-----------------
Owen--------Henry------Overmars--
3-4-3, speelden we eerder in de C'tjes altijd.. heerlijk voetbal..
Dit zijn er maar 10, je bent 1 speler vergeten.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:59 schreef Barca het volgende:
Buffon, Thuram, Nesta, Lizarazu, Beckham, Zizou, Figo, Totti, Morientes en Henry.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:30 schreef AirRaid het volgende:
Maldini
Sorry hoor, maar je anti-nederlands a-chauvinisme steekt de kop weer op. Makaay en VNistelrooy hebben wel even wat meer bewezen dan de "Kluivert van Bari" (die trouwens gezien zijn huidproblemen ook wel de Makaay uit Bari genoemd kan worden)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:16 schreef DIGGER het volgende:
Doel: Buffon
Verdediging: Thuram, Nesta, Cannavaro, Cole
Middenveld: Nedved, Viera, Zidane
Daar tussenin: Totti
Aanval: Henry, Cassano
Met deze 4-3-1-2 variant moet het lukken (ben er vanuit gegaan dat er wel enige balans in het elftal moet zitten).
Nederlanders halen de bank geeneens.
Qua Stam ben ik het eens, maar Davids is toch echt wel beter dan Gattuso of Zambrotta (die helemaal scheel getikt werd door NB Zenden op het EK in 2000). Davids (en Ronaldinho) is grotendeels verantwoordelijk voor de wederopstanding van Barca.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:05 schreef DIGGER het volgende:
RvN danwel Makaay zouden niet goed samengaan met Henry en Totti, Cassano gaat prima met Totti, maar op zich had ik daar ook bv Morientes neer kunnen zetten ja.
En Stam en Davids zijn wel 1 van de betere Nederlanders, maar zijn niet beter dan respectievelijk Nesta, Cannavaro, Cole, Zambrotta, Lizarazu, Gatuso, om er een paar te noemen
Hm ... Deco in de basis. Vieira naar de reserves en Cocu krijgt een eervolle vermelding.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit zijn er maar 10, je bent 1 speler vergeten.
Mijn elftal:
Doel Kahn
Verdediging: Thuram Nesta Stam
Middenveld: Robben Nedved Cocu Zidane
Aanval: Raul, Totti, Henry
Mark is spits, Bram mid-mid, en Johnnie centrale verdediger!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:09 schreef Stefkuh het volgende:
------------------ Willem -----------------
----Nemo----Hero----Bram----Mark----
------Peter------Johnnie------Paul------
-------Nadja-----Berrie-------Roos------
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mark is spits, Bram mid-mid, en Johnnie centrale verdediger!
En wat moet een matige spits als -Pauleta- in jouw elftal dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Lizarazu wordt veel genoemd, voor een versleten linksback.
True, maar kon zo snel niet iets beters verzinnen en slecht is ie nog niet. Cole is wel een goede optie imho. Italiaanse side backs heb ik het niet zo mee. (Nesta en Cannavaro zijn natuurlijk wel top.)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Lizarazu wordt veel genoemd, voor een versleten linksback.
- Opmerkelijk dat Nedved niet genoemd isquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:
In het doel: Petr Cech
In de defensie: Paulo Ferreira, John Terry, Alessandro Nesta, Gianluca Zambrotta
Op het middenveld: Frank Lampard - Patrick Vieira - Francesco Totti - Robert Pires
De spitsen: Thierry Henry - Pauleta
Op de bank: Gianluigi Buffon, Lilian Thuram, Jaap Stam, Rubén Baraja, Deco, Maris Verpakovskis en Christian Vieri
Zinedine Zidane, Wesley Sneijder, Dimitar Berbatov en Marek Jankulovski vielen nipt af.
De trainer is uiteraard Morten Olsen.
jij hebt er wel aardig verstand van, echter zou ik valeron niet op de bank zetten valeron is dan wel een briljante schakel tussen raul en het middenveld, scoren doet hij nauwelijks. maw hij zou een wedstrijd niet zo snel beslissen. En wat je mi wil in een all-star elftal is een voorhoede die én scorend vermogen heeft én zich ondergeschikt kan maken aan het team.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
- Opmerkelijk dat Nedved niet genoemd is
- Terry is momenteel geblesseerd en een groot probleem voor de Engelsen (mist ws Frankrijk)
- Verpakovskis is voor Letse begrippen een soort Johan Cruyff, maar in een EK all star team hoort ie niet.
- Balans is wel aardig in je elftal (neem aan de Totti net achter de spitsen loopt en Viera achter Totti 'stofzuigert')
- Zeker als je een EK elftal maakt, heb je een top verdediging, dan kun je imho best Buffon opstellen, geweldige schoten stopper en sterk in de lucht.
- Aangezien je ook bankzitters noemt, mis ik ook Valeron.
Ik volg het voetbal zo af en toequote:Op woensdag 9 juni 2004 12:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
jij hebt er wel aardig verstand van
De topscorer van het EK mag niet ontbreken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En wat moet een matige spits als -Pauleta- in jouw elftal dan?
Ik heb ook vooral mijn favorieten gekozen en Verpakovskis moet er dan ook bij. Uiteraard is Trezeguet of Ruud of Koller beter.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
- Opmerkelijk dat Nedved niet genoemd is
- Terry is momenteel geblesseerd en een groot probleem voor de Engelsen (mist ws Frankrijk)
- Verpakovskis is voor Letse begrippen een soort Johan Cruyff, maar in een EK all star team hoort ie niet.
- Balans is wel aardig in je elftal (neem aan de Totti net achter de spitsen loopt en Viera achter Totti 'stofzuigert')
- Zeker als je een EK elftal maakt, heb je een top verdediging, dan kun je imho best Buffon opstellen, geweldige schoten stopper en sterk in de lucht.
- Aangezien je ook bankzitters noemt, mis ik ook Valeron.
zidane valt afquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:
In het doel: Petr Cech
In de defensie: Paulo Ferreira, John Terry, Alessandro Nesta, Gianluca Zambrotta
Op het middenveld: Frank Lampard - Patrick Vieira - Francesco Totti - Robert Pires
De spitsen: Thierry Henry - Pauleta
Op de bank: Gianluigi Buffon, Lilian Thuram, Jaap Stam, Rubén Baraja, Deco, Maris Verpakovskis en Christian Vieri
Zinedine Zidane, Wesley Sneijder, Dimitar Berbatov en Marek Jankulovski vielen nipt af.
De trainer is uiteraard Morten Olsen.
Kan ik wel begrijpen. Zo goed is ie niet in vorm. Maar ik heb wel erin want elke speler is natuurlijk wel enigszins bang om tegenover "werelds beste speler" te staan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:46 schreef Mod99 het volgende:
zidane valt af![]()
Op moment is Totti op die positie een stuk beter dan Zidane.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:46 schreef Mod99 het volgende:
[..]
zidane valt af![]()
met alle respect hoor maar Robben moet zich eerst maar eens bewijzen voor dat hij tussen die namen mag staanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit zijn er maar 10, je bent 1 speler vergeten.
Mijn elftal:
Doel Kahn
Verdediging: Thuram Nesta Stam
Middenveld: Robben Nedved Cocu Zidane
Aanval: Raul, Totti, Henry
Mag ie daar doenquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:02 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
met alle respect hoor maar Robben moet zich eerst maar eens bewijzen voor dat hij tussen die namen mag staan
Ik vind het niet meer dan een matige spits.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
De topscorer van het EK mag niet ontbreken.
Nee dan jouw teamquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:25 schreef tong80 het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om Digger.
Pleurt er een zooi namen in waar je je na de eerste ronde nog vanaf vraagt of ze hebben meegedaan.
Ik ben een echte kenner.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:53 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee dan jouw team
6 nederlanders in de basis en 4 nederlandse reserves
Zolang hij zich nog niet heeft bewezen hoort hij er in ieder geval niet in thuis.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:16 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Mag ie daar doen
Kut elftal he?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:25 schreef tong80 het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om Digger.
Pleurt er een zooi namen in waar je je na de eerste ronde nog vanaf vraagt of ze hebben meegedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |