dit heet trouwens golf hier moet je niet mee gaan pimpen door met en a.b je deur te openenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:49 schreef F3UTUS het volgende:
Dukes of hazzard style ... Via de raampjes klimmen
Nou, ik heb bij Pimp My Ride op MTV gezien dat de deuren ook open kunnen met een remote.
Vandaar dat ik ze weggelaten heb.
Ok thanxquote:Op zondag 13 juni 2004 20:14 schreef jaguar het volgende:
[..]
je selecteerd de velg (alleen de velg niet de bamd ) van een andere (donor) auto uit dezelfde hoek met je lasso tool. dan ga je kopieren drukken en dan op het andere plaatje van de auto die je soept doe je plakken als hij niet helemaal past doe je ff resizen. en dan heb je een wiel
(dit soort dingen voortaan f vragen in het photoshop auto topic niet in het wedstrijd topic)
Hey, jij had al een auto gepost. Je mag maar met 1 inzending meedoen natuurlijk.......DOHquote:Op zondag 13 juni 2004 16:07 schreef Tha_Flash het volgende:
De ultieme golf :
[afbeelding]
- Very special paint
- Mirror Windows
- Side skirts
- Gaas grill en voorbumper
- OZ velgen
- Verlaagd
- Booskijker
- Deurklinken verwijderd
zoals hij in die eerste post zeiquote:Op maandag 14 juni 2004 17:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Hey, jij had al een auto gepost. Je mag maar met 1 inzending meedoen natuurlijk.......DOH
Welke gaat het worden?
dr zijn al meer die hem ondertussen veranderd hebben hoor.... ik ook. sjoewe en JW stoop ook volgens mij.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:13 schreef jaguar het volgende:
[..]
zoals hij in die eerste post zei
het is een probeersel
hij heeft dus een work in progress plaatje gepost
jaguar zucht
zo dacht ik dr ook overquote:Op maandag 14 juni 2004 18:56 schreef Sjoewe het volgende:
jup, heb d'r nog wat bij geknutseld
Mag ook, zolang je maar geen tweede foto post, toch?
ja doe ik ook altijd want als je hem gepost heb dan kom je er vaak nog achter dat er foutjes inzittequote:Op maandag 14 juni 2004 18:56 schreef Sjoewe het volgende:
jup, heb d'r nog wat bij geknutseld
Mag ook, zolang je maar geen tweede foto post, toch?
doe 's rustig, ik heb hem onder dezelfde naam ge-uptquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:28 schreef Sjoewe het volgende:
zucht
1 foto posten enzo...
Je mag je foto veranderen, maar dan moet je m gewoon met met de zelfde naam uploaden... DIt wordt gruwel als ik zo de poll ga maken...
inderdaad, ik wil niet bashen ofzo, maar 't is nou niet echt de mooiste die er bijstaatquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:30 schreef Sjoewe het volgende:
Wie heeft er op Hirogen Hunter gestemd?
Al je msn vriendjes laten stemmen, is uitgesloten zijn voor de volgende ronde...
Dus als je even wil posten wie er op wie gestemd heeft?
in een woord:quote:Poll: Welke Golf is een hole in one?
Je hebt gestemd op: jwstoop
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:35 schreef gieling het volgende:
waarom staat mijn auto er niet tussen, ik heb hem gepost voor 12 uur
quote:Uitgesloten van deelname:
-BroesWillems
-Gieling
Allebei wegens het niet resizen naar 800*600...
als je me maar niet gaat lopen hacken...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
Probeer eens niet zo triest te zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:11 schreef AEZscf het volgende:
we zullen je missen, pfffffff
Bedankt! Gelukkig 1 iemand die mijn zomerse creatie de moeite vind.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb gestemd op HingKing
Ik vind het een mooie wagen geworden, die achtergrond is ook erg origineel.
op het naampje klikken bij de auto plaatjesquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:58 schreef F3UTUS het volgende:
Ik wil ook op sjoewe stemmen , maar ik weet niet hoe ik moet stemmen.. hoe suf het ook klinkt. Maar kan het iemand mij uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |