Aspirines met codeine zijn gewoon te koop..quote:Op maandag 7 juni 2004 13:34 schreef 0xy het volgende:
Ook wil ik graag weten welke geneesmiddelen er zonder recept te verkrijgen zijn die codeine bevatten.
Heb je het over Finimal? Die is niet vrij verkrijgbaar zo ver ik weetquote:Op maandag 7 juni 2004 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aspirines met codeine zijn gewoon te koop..
Nee, je kan het gewoon bij de drogist kopen.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:43 schreef 0xy het volgende:
[..]
Heb je het over Finimal? Die is niet vrij verkrijgbaar zo ver ik weet
Paracetamol met Codeine is alleen op recept te verkrijgen voor zo ver ik weet..quote:Op maandag 7 juni 2004 13:41 schreef Jordy-B het volgende:
Het wordt idd gebruikt om de werking van sommige pijnstillers te versterken... Je vindt 't soms ook icm paracetamol...
Onzin, gewoon bij Kruidvat te koop.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:44 schreef Riannuh het volgende:
[..]
Paracetamol met Codeine is alleen op recept te verkrijgen voor zo ver ik weet..
Dan vind ik het raar dat ik van de dokter een recept moest krijgen om het op te halen bij de apotheek... maar je kan best gelijk hebben hoor.. vind het dan alleen raar waarom ik perse met recept moest... enzoquote:Op maandag 7 juni 2004 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, gewoon bij Kruidvat te koop.
Omdat ze dan door de dokter zijn voorgeschreven en je ze wellicht vergoed krijgt..quote:Op maandag 7 juni 2004 13:46 schreef Riannuh het volgende:
[..]
Dan vind ik het raar dat ik van de dokter een recept moest krijgen om het op te halen bij de apotheek... maar je kan best gelijk hebben hoor.. vind het dan alleen raar waarom ik perse met recept moest... enzo
Volgens mij is dat met coffeine.....niet codeine.....quote:Op maandag 7 juni 2004 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, gewoon bij Kruidvat te koop.
dat denk ik ook jaquote:Op maandag 7 juni 2004 13:51 schreef Legendary het volgende:
[..]
Volgens mij is dat met coffeine.....niet codeine.....
FOUT!!!!!BRON:quote:Op maandag 7 juni 2004 14:01 schreef Riannuh het volgende:
Dr.Daggla heeft gelijk... in de paracetamol bij de kruidvat zit 10 mg codeine... heb even in mijn tas gekeken.. die van mij zijn zwaarder van daar dat ik naar de aphotheek moest...
voordat jullie roepen BRON BRON
Hierzo
Sorry niet goed genoeg gekekenquote:Op maandag 7 juni 2004 14:09 schreef rickyB het volgende:
[..]
FOUT!!!!!BRON:
http://www.consumed.nl/li(...)len/med.php3?id=5646
Hier staat ZELFZORG bij
is PER ML he!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:48 schreef QTPi het volgende:
In de Bronchicum Extra siroop van Natterman (in de rode verpakking) zit wel een ietsjepietsje codeine.
Bronchicum Extra Sterk® (zelfzorg): Samenstelling
Stroop, 100 ml: bevat per ml: 0,5 mg codeïnefosfaat, 0,04 ml plantaardige tinctuur, 800 mg saccharose.
BRON
En dat is voor zover ik weet het enige middel dat codeine bevat wat je zo kunt kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |