De deurwaarder is slimmer: die begint achter in de straat.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Toch tof, scheelt een hoop rekeningen.
Verkeerde knopje,quote:Op maandag 7 juni 2004 13:33 schreef jogy het volgende:
Ik heb net als lunch een mona-griesmeelpudding en 12 festini peer-ijsjes op.
En nu heb ik nog 3 hamkaas-croisantjes over, maar ik zit vol.
Succes met de krampen,.
Dat zijn een boel peren-ijsjes, J. Maar jij bent dan ook een toffe peer, dus die heb jij wel nodig.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:33 schreef jogy het volgende:
En nu heb ik nog 3 hamkaas-croisantjes over, maar ik zit vol.
Ik heb net boterhammen met pindakaas op. Veel.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:33 schreef jogy het volgende:
En nu heb ik nog 3 hamkaas-croisantjes over, maar ik zit vol :').
you sick fuck!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:33 schreef jogy het volgende:
12 festini peer-ijsjes op.
Berenklem.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De deurwaarder is slimmer: die begint achter in de straat.
Ik krijg Dutroux-associaties.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:35 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik heb net boterhammen met kindakaas op.
Ik vind jou wel iemand voor een Bob de Bouwer-broodtrommel.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Je bent ongetwijfeld een lieve en goedemamsie
maar ik smeer mijn boterhammetjes al een tijdje zelf dus daar was ik al achter. Het is de vloek van de boterhamtrommel...
Shotgun helpt ook. Ik geef mijn buren gewoon de schuld. Elke week een andere buur.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:35 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Berenklem.
idd, die rare student die alleen maar "computert" verdenkt toch niemand...quote:Op maandag 7 juni 2004 13:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Shotgun helpt ook. Ik geef mijn buren gewoon de schuld. Elke week een andere buur..
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
idd, die rare student die alleen maar "computert" verdenkt toch niemand...
Pinda! Met een P! Ik heb niet recentelijk enkele kinderen tot een fijne smeuige pasta met een beetje basilicum en dille voor op de boterham vermalen!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik krijg Dutroux-associaties..
Nien, ik weet het ook niet. Maar ik kan er wel een keertje eentje bij je langs sturen.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:30 schreef NiNi het volgende:
Malaaw! Waarom hebbie steeds van die lekkere postbodes?
*jaloers
Fixed, leuk man, die bugs in de softwarequote:Op maandag 7 juni 2004 13:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Verkeerde knopje,.
Mijn peer-gehalte moet wel op peil blijven inderdaadquote:Op maandag 7 juni 2004 13:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat zijn een boel peren-ijsjes, J. Maar jij bent dan ook een toffe peer, dus die heb jij wel nodig.
Pindakaas, alleen lekker met veel drinkenquote:Op maandag 7 juni 2004 13:35 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik heb net boterhammen met pindakaas op. Veel.Niet zo exotisch als jouw lunch maar O zo lekker!
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
you sick fuck!
Zijn te klein, die broodtrommeltjes. Tupperware.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand voor een Bob de Bouwer-broodtrommel.
Zou je wel staan.
Dat zou ik zeggen als ik dat zou hebben gedaan.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Pinda! Met een P! Ik heb niet recentelijk enkele kinderen tot een fijne smeuige pasta met een beetje basilicum en dille voor op de boterham vermalen!
Ha! Je had dus al wel naar die broodtrommeltjes gekeken! Ha! I knew it!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Zijn te klein, die broodtrommeltjes. Tupperware.
Steek dan ook eens een keer in een niet-vitaal onderdeel.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb helemaal geen postbode. Die wordt altijd doodgestoken voor hij bij mijn huis aan het einde van de straat is.
Oh jee, QyRoZ...*Zucht.* Moeten we dit gesprek wéér hebben? Goed, hier gaan we:quote:Op maandag 7 juni 2004 13:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat zou ik zeggen als ik dat zou hebben gedaan..
Ik ben ernstig teleurgesteld in je, Boenkel. Ik dacht dat je zoals mij was. Ik dacht dat je je beperkte tot het vermalen van 18-plussers..
Wat een decepties vandaag..
Maar dan moet je zo hard steken voor hij eindelijk dood gaat.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:41 schreef Malawi het volgende:
[..]
Steek dan ook eens een keer in een niet-vitaal onderdeel.![]()
In 18+-ers zitten veel meer gezonde voedingsstoffen hoor. Ik hou niet zo van vers, mals vlees.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:42 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Oh jee, QyRoZ...*Zucht.* Moeten we dit gesprek wéér hebben? Goed, hier gaan we:
Boven de 18 neuken... Onder de achtien opeten. Zit je het nu weer verkeerd om te doen?
Dammit! Betrapt. Maar laat het duidelijk zijn dat als ik ooit een suf broodtrommeltje neem dat het een Transformers-broodtrommeltje zal zijn.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ha! Je had dus al wel naar die broodtrommeltjes gekeken! Ha! I knew it!
Tjek, zal ik zeker nalaten.quote:En probeer de volgende keer als je dat ene niet gaat doen er eens wat bieslook bij..
Optimus of Megatron?quote:Op maandag 7 juni 2004 13:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dammit! Betrapt. Maar laat het duidelijk zijn dat als ik ooit een suf broodtrommeltje neem dat het een Transformers-broodtrommeltje zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |