He bahquote:Op maandag 7 juni 2004 13:25 schreef Gaaaast het volgende:
Sex![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:30 schreef Tigress74 het volgende:
Goh Slurfer kijkt niet blij...hoe zou dat komen
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:29 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee leuk dat je het even noemt
Zijn jullie niet lekker ofzoquote:Op maandag 7 juni 2004 13:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He bah
Ik voel je guntheidquote:Op maandag 7 juni 2004 13:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zooo gunt
Nadine en ik zijn er vol van na zo'n weekend Parijs he Nadinequote:Op maandag 7 juni 2004 13:34 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie niet lekker ofzo
[..]
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nadine en ik zijn er vol van na zo'n weekend Parijs he Nadine![]()
![]()
DAMN!!!!quote:Japanse vermoordt klasgenoot om internetbericht
Uitgegeven: 4 juni 2004 11:19
Laatst gewijzigd: 4 juni 2004 17:25
AMSTERDAM - In Japan woedt momenteel een debat over de negatieve gevolgen van internet. Aanleiding is dat een 11-jarig meisje een klasgenote heeft vermoord na een online-ruzie. Het meisje sneed de 12-jarige Satomi Mitarai haar keel door in de schoolpauze. Tegenover de politie verklaarde ze dat ze boos was over een boodschap die haar slachtoffer op een site had geplaatst.
Het meisje zou volgens Japanse media klasgenote Satomi hebben gevraagd om niet over haar verschijning te schrijven op een internetforum. Die gaf echter geen gehoor aan haar verzoek. Beide meisjes zouden eigen websites hebben gehad en deelnemen aan chatrooms. Dit meldt persbureau Reuters.
In de Japanse media vertellen deskundigen dat communicatie via internet tot emotionele reacties kan leiden. Volgens hen worden boodschappen vaak verkeerd begrepen, doordat de gesprekspartners elkaar niet kunnen zien. "Als je met vrienden in het klaslokaal praat, zie je een gezicht en hoor je een stem. Op het internet is dat niet het geval. Wat als een grap bedoeld is, kan je vriend woedend maken", zegt een Japanse deskundige.
ssstquote:Op maandag 7 juni 2004 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nadine en ik zijn er vol van na zo'n weekend Parijs he Nadine![]()
![]()
Jij gunt me ook niksquote:Op maandag 7 juni 2004 13:35 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
zooo guntquote:Op maandag 7 juni 2004 13:34 schreef silver-surfer het volgende:
Mijn lunch
Tyische MuPu verhalen.........
Moeder, Oom, Ziekenhuis... *zucht*
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:36 schreef mr_Brown het volgende:
zooo gunt
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij gunt me ook niks
Slurfiequote:Op maandag 7 juni 2004 13:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Gruwelijk.... dit ...quote:Op maandag 7 juni 2004 13:35 schreef mr_Brown het volgende:![]()
[..]
DAMN!!!!
"Sven, kom je al met je slurfie?"quote:Op maandag 7 juni 2004 13:38 schreef Nadientje het volgende:
Slurfie
die stomme nexiums moeten altijd lachen als ik zeg dat slurfie komt![]()
jaquote:Op maandag 7 juni 2004 13:34 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
![]()
Bijna jarig
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
"Sven, kom je al met je slurfie?"
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:41 schreef Nadientje het volgende:![]()
Whhahaahahahahquote:Op maandag 7 juni 2004 13:38 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Slurfie
die stomme nexiums moeten altijd lachen als ik zeg dat slurfie komt![]()
Denk het wel. Gister moest ik weer veels te vroeg weg.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:42 schreef silver-surfer het volgende:
Komen vanavond ook nog online?
Respect.... je kunt buitenspel omschrijvenquote:Op maandag 7 juni 2004 13:38 schreef Nadientje het volgende:
wat is de competentienaam bij hetgeen als je goed onderhandelingen moet kunnen voeren over prijsafspraken bij contracten???
gewoon de keel doorsnijden ook!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gruwelijk.... dit ...
Het is wel zo'n Manga kill... hoe zou dat nou komen...
Ja... ik heb nog geen half uur met je gegamed..quote:Op maandag 7 juni 2004 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Denk het wel. Gister moest ik weer veels te vroeg weg.
ik denk het ook wel.... maar niet te lang..... zit dan echt anders veel te duf op mijn werkquote:Op maandag 7 juni 2004 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Denk het wel. Gister moest ik weer veels te vroeg weg.
Jaaa... mooi... dan waren er echt gruwelijke dingen gebeurt...quote:Op maandag 7 juni 2004 13:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gewoon de keel doorsnijden ook!!!Als wij alles serieus zouden nemen wat we tegen elkaar zeggen dan had je me echt al 100 x vermoord en opgegraven en weer vermoord
niemand kan me helpen ookquote:Op maandag 7 juni 2004 13:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Respect.... je kunt buitenspel omschrijven
je stond gisteren ver onder me qua ELO...quote:Op maandag 7 juni 2004 13:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik denk het ook wel.... maar niet te lang..... zit dan echt anders veel te duf op mijn werk![]()
niet dat het wat uit maakt
Latest newsflash; Surfer-dude kills nigga on streets off A,damquote:Op maandag 7 juni 2004 13:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaa... mooi... dan waren er echt gruwelijke dingen gebeurt...
Dan wordt het echt Rainbow 6 op straat
Wij kroppen alles op en doen het straks in 1x goed.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:44 schreef mr_Brown het volgende:
gewoon de keel doorsnijden ook!!!Als wij alles serieus zouden nemen wat we tegen elkaar zeggen dan had je me echt al 100 x vermoord en opgegraven en weer vermoord
Ik begin het wel een beetje saai te vinden om altijd tegen die Nexiums te moeten.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:48 schreef silver-surfer het volgende:
Heb nog zeker 6 of 7 potjes tegen 5 nexiums gespeeld... dus ja... je snap waar ik heen wil...
ja mooi..... begon echt gewoon met 848quote:Op maandag 7 juni 2004 13:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
je stond gisteren ver onder me qua ELO...![]()
Heb nog zeker 6 of 7 potjes tegen 5 nexiums gespeeld... dus ja... je snap waar ik heen wil...
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:54 schreef mr_Brown het volgende:
echt waar.... als Strol er niet is..... dan suck ik echt zwaaar..... snap het echt niet.... maar heb het nu echt gemerkt....
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja mooi..... begon echt gewoon met 848maar ben geeïndigd met 1023 .... stond ik weer ver boven jou.... dus....
dus das beter...... echt waar.... als Strol er niet is..... dan suck ik echt zwaaar..... snap het echt niet.... maar heb het nu echt gemerkt....
ja ik ook wel.... maar het is wel heerlijk als je van ze wintquote:Op maandag 7 juni 2004 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begin het wel een beetje saai te vinden om altijd tegen die Nexiums te moeten.
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:55 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Dat samenklitten zo gauw ze met meer als 3 man zijn is een beetje irritant.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:56 schreef mr_Brown het volgende:
ja ik ook wel.... maar het is wel heerlijk als je van ze wint
gijs.... tis echt frapant, maar vorige 2 x zonder jou gegamed..... en het ging echt zooo zwaar k*t.... gisteren ging weer heerlijk.....quote:Op maandag 7 juni 2004 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd cool als jij en Rouge er zijn hoor.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:59 schreef mr_Brown het volgende:
gijs.... tis echt frapant, maar vorige 2 x zonder jou gegamed..... en het ging echt zooo zwaar k*t.... gisteren ging weer heerlijk.....![]()
Flexibiliteitquote:Op maandag 7 juni 2004 13:38 schreef Nadientje het volgende:
wat is de competentienaam bij hetgeen als je goed onderhandelingen moet kunnen voeren over prijsafspraken bij contracten???
beetje wel ja....quote:Op maandag 7 juni 2004 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat samenklitten zo gauw ze met meer als 3 man zijn is een beetje irritant.
quote:Op maandag 7 juni 2004 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Flexibiliteit
nee die had ik al dat is goed kunnen aanpassen aan veranderingen op korte termijnquote:Op maandag 7 juni 2004 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Flexibiliteit
Beetje Rivaliteit is heerlijk.... het zijn super gastenquote:Op maandag 7 juni 2004 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begin het wel een beetje saai te vinden om altijd tegen die Nexiums te moeten.
quote:Op maandag 7 juni 2004 14:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd cool als jij en Rouge er zijn hoor.
ik vind het wel heerlijk als jij suckedquote:Op maandag 7 juni 2004 14:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Beetje Rivaliteit is heerlijk.... het zijn super gasten
Ik game graag tegen ze...
Ja inderdaad... op het laatst steeg je weer flink.. HOER!!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja mooi..... begon echt gewoon met 848maar ben geeïndigd met 1023 .... stond ik weer ver boven jou.... dus....
dus das beter...... echt waar.... als Strol er niet is..... dan suck ik echt zwaaar..... snap het echt niet.... maar heb het nu echt gemerkt....
Eindelijk geen huilie in ons middenquote:Op maandag 7 juni 2004 14:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
hahahahahhaa gijssssquote:Op maandag 7 juni 2004 14:05 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
![]()
daarom:quote:Op maandag 7 juni 2004 14:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eindelijk geen huilie in ons middenWat maakt dat nou uit dat we tegen de Nexiums spelen.... ok.. ik game veel met ze maar het zijn hele goede vrienden van me. En ik ben toch ook vaak tegen ze.... ben bijna de enige Nexium die dat doet....
Whehehehehquote:Op maandag 7 juni 2004 14:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik vind het wel heerlijk als jij suckedhmmmm altijd dus
naaaaaaaahhhhhhhh.....neeeee.......hoe kan dat nou??? dat KAN niet!!!! neeeee........oooohhhhh
![]()
ja hoor ze zijn best leuk enzoquote:Op maandag 7 juni 2004 14:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eindelijk geen huilie in ons middenWat maakt dat nou uit dat we tegen de Nexiums spelen.... ok.. ik game veel met ze maar het zijn hele goede vrienden van me. En ik ben toch ook vaak tegen ze.... ben bijna de enige Nexium die dat doet....
Onderhandelen, consultant,quote:Op maandag 7 juni 2004 14:04 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee die had ik al dat is goed kunnen aanpassen aan veranderingen op korte termijn
ik heb wel gemerkt.... dat tegen de Nexiums gamen.... dat dat goed is voor mijn ELO.... want als ik tegen"anderenquote:Op maandag 7 juni 2004 14:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niemand zet een gun op je hoofd dat je moet gamen met ze... LIVE is best groot nog hoor.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Patser... hahahahahaquote:Op maandag 7 juni 2004 14:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb wel gemerkt.... dat tegen de Nexiums gamen.... dat dat goed is voor mijn ELO.... want als ik tegen"anderengame..... word ik laks.... en ga ik gewoon rennen
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 16:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Patser... hahahahaha
zooooooooooooooo grootquote:Op maandag 7 juni 2004 16:12 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Niemand zet een gun op je hoofd dat je moet gamen met ze... LIVE is best groot nog hoor.
quote:Op maandag 7 juni 2004 16:11 schreef mr_Brown het volgende:
was bijna uit het raam gesprongen hier......MSN .... livfe saver!!!
dat hoorde ik van slurfer ja...quote:Op maandag 7 juni 2004 16:23 schreef Tigress74 het volgende:
[..]![]()
MSN hebben we hier niet
Ach ben lekker ff buiten in het zonnetje gaan roken ...ook lekkerquote:Op maandag 7 juni 2004 16:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat hoorde ik van slurfer ja...zoooo gunt!!
quote:Op maandag 7 juni 2004 16:25 schreef Nadientje het volgende:
Hier welquote:Op maandag 7 juni 2004 16:23 schreef Tigress74 het volgende:
[..]![]()
MSN hebben we hier niet
Have you been nasty?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:25 schreef Nadientje het volgende:
OMG... wat heb je met Joop gedaan???quote:Op maandag 7 juni 2004 16:25 schreef Nadientje het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2004 16:34 schreef silver-surfer het volgende:
Poot... tot hoelaat moet je??
kheb alles al dicht... behalve Fokquote:Op maandag 7 juni 2004 16:34 schreef silver-surfer het volgende:
Poot... tot hoelaat moet je??
mond.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:38 schreef Zeus-Nexium het volgende:
gijsjes!!!!!!!!!
GIJJJJJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 7 juni 2004 16:38 schreef Zeus-Nexium het volgende:
gijsjes!!!!!!!!!
NEEEEEEEEEEEEE ....GIJIJIJIIJIJIJIJIJIJSSquote:Op maandag 7 juni 2004 16:38 schreef Zeus-Nexium het volgende:
gijsjes!!!!!!!!!
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)quote:Op maandag 7 juni 2004 16:38 schreef Zeus-Nexium het volgende:
gijsjes!!!!!!!!!
he lekker...quote:Op maandag 7 juni 2004 16:41 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Zeus is in the house!!!!!!!!!!!!!!!
klik op de smileys met reagerenquote:Op maandag 7 juni 2004 16:43 schreef Zeus-Nexium het volgende:
dit is best cool. hoe krijg je smileys?
ik heb een vermoedenquote:Op maandag 7 juni 2004 16:25 schreef Nadientje het volgende:
Wat dan?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb een vermoeden![]()
Zeus ookquote:Op maandag 7 juni 2004 16:41 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Zeus is in the house!!!!!!!!!!!!!!!
Choco?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:02 schreef Nadientje het volgende:
en wie heeft dat geregeld![]()
Ja, wat verwacht je als je het zo zegtquote:Op maandag 7 juni 2004 17:03 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 17:04 schreef Nadientje het volgende:
ik ben verbrand hellup
quote:Op maandag 7 juni 2004 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, wat verwacht je als je het zo zegt
Beschuit etenquote:Op maandag 7 juni 2004 17:05 schreef Nadientje het volgende:
[..]roy
![]()
WHAHAHAHAHAHA.......quote:Op maandag 7 juni 2004 17:06 schreef silver-surfer het volgende:
Mupu is al naar huis gewoon...
Ze was vanmorgen 1.5 uur te laat..
En ze gaat eerder weg als ik...
Ik volg je efkes niet hoor...quote:Op maandag 7 juni 2004 17:06 schreef Nadientje het volgende:
sunrise sunrise lalalalalala![]()
kom ikquote:Op maandag 7 juni 2004 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beschuit eten
Die is van het pad hoor...quote:Op maandag 7 juni 2004 17:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA.......
jaja heb norah jones opstaan maar die ken je vast niet aangezien cho dido niet kentquote:Op maandag 7 juni 2004 17:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik volg je efkes niet hoor...
quote:Op maandag 7 juni 2004 17:07 schreef Nadientje het volgende:
[..]
kom ikin de zomervakantie
heb je RS3 al gekocht?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:18 schreef gieling het volgende:
cuntjes
dat was ook mijn planquote:Op maandag 7 juni 2004 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, wacht maar tot Black ArrowEind augustus ofzo. Anders speel je een maandje, en dan weer een nieuwe is onzin.
eind augustus, dan is de vakantie alweer om. En komt ook bijna Fable uitquote:Op maandag 7 juni 2004 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, wacht maar tot Black ArrowEind augustus ofzo. Anders speel je een maandje, en dan weer een nieuwe is onzin.
Oktober op z'n vroegstquote:Op maandag 7 juni 2004 17:48 schreef kepler het volgende:
[..]
eind augustus, dan is de vakantie alweer om. En komt ook bijna Fable uit
Ik game ook graag tegen ze, maar ik wil alleen zeggen dat het misschien eens leuk te zijn om de teams wat meer te mengen...gewoon voor de afwisseling.quote:Op maandag 7 juni 2004 14:05 schreef silver-surfer het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2004 14:07 schreef Chocobo het volgende:
RS3 black sparrow wordt toch weer uitgesteldquote:Op maandag 7 juni 2004 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oktober op z'n vroegst
Dat zal vast wel jaquote:Op maandag 7 juni 2004 17:54 schreef kepler het volgende:
[..]
RS3 black sparrow wordt toch weer uitgesteld
jaaaahquote:Op maandag 7 juni 2004 17:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik game ook graag tegen ze, maar ik wil alleen zeggen dat het misschien eens leuk te zijn om de teams wat meer te mengen...gewoon voor de afwisseling.
Ik zeg niet dat ik de Nexiums niet cool vindt of niet graag met ze game! In tegendeel! Ik zeg alleen dat het af en toe een beetje saai wordt.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Strol heeft een punt op zichMij maakt het overigens niet veel uit.
Hem wel meenemen naar onze meet he?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
zal ik je eens laten zien wat neermaaien isquote:Op maandag 7 juni 2004 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jaja, zal ik zeker doen
*naar billen kijkt*quote:Op maandag 7 juni 2004 18:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ja hoi
Hey Ker.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ja hoi
Nee hoiquote:Op maandag 7 juni 2004 18:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ja hoi
Als je het maar laatquote:Op maandag 7 juni 2004 18:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*naar billen kijkt*
Ja stel dan eens voor om een beetje te switchen ofzo vanavond tegen die gasten of wanneer dan ook ipv hier huilie te doenquote:Op maandag 7 juni 2004 17:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:09 schreef Chocobo het volgende:
Ja stel dan eens voor om een beetje te switchen ofzo vanavond tegen die gasten of wanneer dan ook ipv hier huilie te doen
Nee hoor gijsquote:Op maandag 7 juni 2004 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook commentaar van niks natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2004 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jezus! Ik merk gewoon iets op en het is meteen "zeiken" of "huilie" doen? Laat maar weer zitten, ik heb niks gezegd.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:11 schreef Chocobo het volgende:
Ook commentaar van niks natuurlijkDat gezeik de hele tijd van je. Vraag dan gewoon.......
ach laat maar
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook commentaar van niks natuurlijkDat gezeik de hele tijd van je. Vraag dan gewoon.......
ach laat maar
een vredesduifquote:Op maandag 7 juni 2004 18:15 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
dat plaatje
geen jager geen negerquote:Op maandag 7 juni 2004 18:15 schreef gieling het volgende:
[..]
*PENG*
Een jager, blijft een jager hola, hiela, ho
-Herman Finkers
Ik zal binnenkort eens kijkenquote:Op maandag 7 juni 2004 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Giebel, kun je weer OF een statische icon nemen, OF meer plaatjes erin doen? Hij wordt saai
Ja, joh, ze overdrijven echt gigantischquote:Op maandag 7 juni 2004 18:18 schreef Nadientje het volgende:
zullen we het weer goedmaken jongens![]()
Gijs ik merk het al tijden aan jequote:Op maandag 7 juni 2004 18:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jezus! Ik merk gewoon iets op en het is meteen "zeiken" of "huilie" doen? Laat maar weer zitten, ik heb niks gezegd.
Dat is een andere, maar idd ook erg leukquote:Op maandag 7 juni 2004 18:16 schreef kepler het volgende:
[..]
geen jager geen neger![]()
quote:Dus u woont in assen?
Dat klopt, ik woon in Assen, naast een neger
EEEEEEEEE
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:19 schreef gieling het volgende:
[..]
Dat is een andere, maar idd ook erg leuk
[..]![]()
![]()
Hai Kerquote:Op maandag 7 juni 2004 18:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
ik heb geen x box hier hahahahahahquote:Op maandag 7 juni 2004 18:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hai Ker
En Nootje, Nadine, Strol, Kepler en alle andere GijsjesVanavond gamen ?
Gijs, ik bedoelde het echt niet negatief. Ik zal het best al eens eerder gezegd, maar we bespreken RS3 dingen toch wel vaker bij de Gijsjes.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:19 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik merk het al tijden aan jeHet is niet de eerste keer. Zeg er dan gewoon wat van als we online zijn. Gaan we lekker door elkaar gamen of de computer de teams laten verdelen of weet ik veel wat
![]()
Was dat ruzie? Nee toch.quote:Beetje rellen onder elkaar doet goed heNa ruzie komt liefde Gijs
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:21 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik heb geen x box hier hahahahahah
Na de Erfenis.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:20 schreef Chocobo het volgende:
En Nootje, Nadine, Strol, Kepler en alle andere GijsjesVanavond gamen ?
euh euh.....quote:Op maandag 7 juni 2004 18:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]Wat doe je me aan... ga ALSJEBLIEFT naar huis wa ? Je tikt echt niet he
Gijs, vanavond of weet ik veel wanneer gaan we de teams splitsenquote:Op maandag 7 juni 2004 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik bedoelde het echt niet negatief. Ik zal het best al eens eerder gezegd, maar we bespreken RS3 dingen toch wel vaker bij de Gijsjes.Het zit me echt niet zo dwars ofzo hoor, het viel me gewoon op dat het na een tijdje een beetje saai wordt. Ik bedoelde er voor de rest niks mee.
[..]
Was dat ruzie? Nee toch.Maar ik hou toch nog van je hoor.
En als je niet alleen durft te slapen kom ik wel even langsquote:Op maandag 7 juni 2004 18:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]Wat doe je me aan... ga ALSJEBLIEFT naar huis wa ? Je tikt echt niet he
Sorry Gijsje....heb het een beetje gehad met PC gamen.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
We kunnen ook met ze alle BF 1942 doen
Nee? Ok![]()
Wil je erover praten?quote:Op maandag 7 juni 2004 18:23 schreef Nadientje het volgende:
[..]
euh euh.....![]()
Heb gewoon zeer veel respect voor de mensen die voor ons gestorven zijnquote:Op maandag 7 juni 2004 18:22 schreef Nadientje het volgende:
ohja en cho en mag wel weer een nieuw icon, word er depressief van
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Na de Erfenis.
Ik vind Nexiums schieten best leuk hoor! Begrijp me niet verkeerd!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:23 schreef Chocobo het volgende:
Gijs, vanavond of weet ik veel wanneer gaan we de teams splitsenJe hebt een goed punt hoor....
We doen gewoon team divide
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En als je niet alleen durft te slapen kom ik wel even langs
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aw, wat lul ik toch! Ik wil gewoon naar je billen kijken.![]()
![]()
Guuuuuuuuuuuuuuuuuunt!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er rond half 10 ook denk ik. Na GTST moet ik corvee-en![]()
Noot met een bezemquote:Op maandag 7 juni 2004 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er rond half 10 ook denk ik. Na GTST moet ik corvee-en![]()
>> noot leunend op een bezemquote:Op maandag 7 juni 2004 18:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Noot met een bezem![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Guuuuuuuuuuuuuuuuuunt!
Wc schoonmaken?
Vanavond dus Odin en Strol schietenquote:Op maandag 7 juni 2004 18:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Noot met een bezem![]()
![]()
![]()
Spuit 11 ...quote:Op maandag 7 juni 2004 18:27 schreef silver-surfer het volgende:
Geen gezeur allemaal.... gewoon lekker RS3en vanavond....
Boeien door wie je neergeschoten wordt of wie je neerschiet...
We hebben het er online toch ff over...
Ninja Gaiden al uit?quote:Op maandag 7 juni 2004 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spuit 11 ...
Hardquote:Op maandag 7 juni 2004 18:31 schreef silver-surfer het volgende:
Ninja Gaiden al uit?
Nee, je weet dat ik je respecteer daarom. Ik ga na de tentamens weer verderquote:Op maandag 7 juni 2004 18:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ninja Gaiden al uit?
Ik vind het wel een fijnere controller op zich, krijg soms van de Xbox controller pijn in mijn handen. Pookjes zijn overigens wel beter!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:31 schreef gieling het volgende:
gister weer eens die Gamecube controller opgepakt, wat voelt dat weer raar zeg
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Vanavond dus Odin en Strol schieten
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hard
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 7 juni 2004 18:42 schreef silver-surfer het volgende:
Er schijnt een dubbele aflevering van de Erfenis te komen vanavond
We zien jullie dus pas om 22:30quote:Op maandag 7 juni 2004 18:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]....
Er schijnt een dubbele aflevering van de Erfenis te komen vanavond
Whahahahahahahahaquote:Op maandag 7 juni 2004 18:45 schreef mr_Brown het volgende:
heerlijk.....
eten op het balkon.....![]()
Glaasje Jus....
Muziek keihard...
gijsjes erbij![]()
lekker wijf in mijn uitzicht
lekker wijf in mijn uitzicht![]()
OMG!!! TERING!!! LEKKERE CHICK IN DE FLAT TEGENOVER MIJ
![]()
![]()
eetsmakelijk
Iddquote:Op maandag 7 juni 2004 18:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijnere controller op zich, krijg soms van de Xbox controller pijn in mijn handen. Pookjes zijn overigens wel beter!
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We zien jullie dus pas om 22:30
22:40 zelfs....kuiken vindt het geweldig.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:51 schreef Chocobo het volgende:
Ohnee,... pas om 22:45quote:Op maandag 7 juni 2004 18:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heyquote:Op maandag 7 juni 2004 18:53 schreef mr_Brown het volgende:
stelletje flikkers
![]()
gijsss.... serieuss...... zij is echt lekker!!! ik was me ff aan het installeren en dit aan het intypen.... ineens zie ik haar uit de auto stappenquote:Op maandag 7 juni 2004 18:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whahahahahahahaha
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:53 schreef Chocobo het volgende:
2 uur en een kwartier Erfenissen
Geen camera naast je?quote:Op maandag 7 juni 2004 18:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsss.... serieuss...... zij is echt lekker!!! ik was me ff aan het installeren en dit aan het intypen.... ineens zie ik haar uit de auto stappen![]()
kort rokje
gebruinde huid
topje....
eetsmakelijk![]()
En niet eens foto's postenquote:Op maandag 7 juni 2004 18:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsss.... serieuss...... zij is echt lekker!!! ik was me ff aan het installeren en dit aan het intypen.... ineens zie ik haar uit de auto stappen![]()
kort rokje
gebruinde huid
topje....
eetsmakelijk![]()
Geen probleem Gijs... Brown en ik zijn er dan al een tijdje denk ik en staan klaar om je te liquiderenquote:Op maandag 7 juni 2004 18:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hierna smeek ik om een genadeschot! Ik schiet niet eens terug maar bied gewoon mijn nek aan.
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En niet eens foto's posten
whahahahahaha.......quote:Op maandag 7 juni 2004 18:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen camera naast je?
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
HeyIk ben slurfer niet die het stiekem leuk vindt.
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:57 schreef Toadette het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
![]()
als straf voor gisteren, heerlijk gewoon![]()
Surfer had het er vanmiddag over dat die het ging opnemen en ook kwam Rainbow Sixenquote:Op maandag 7 juni 2004 18:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]oeps
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
22:40 zelfs....kuiken vindt het geweldig.
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 7 juni 2004 19:01 schreef Toadette het volgende:
[..]We hebben de E
we hebben de R
we hebben de F
we hebben de E
we hebben de N
we hebben de I
we hebben de S
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:01 schreef Toadette het volgende:
[..]We hebben de E
we hebben de R
we hebben de F
we hebben de E
we hebben de N
we hebben de I
we hebben de S
![]()
![]()
![]()
![]()
pas op of ik gooi de deur nog eens zo hard dicht als gisteren..........quote:Op maandag 7 juni 2004 19:02 schreef Strolie75 het volgende:![]()
![]()
Anders koop je je eigen TV!
stiekem vind ik em toch grappigquote:Op maandag 7 juni 2004 19:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Toadette !![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
stiekem vind ik em toch grappig
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:04 schreef Toadette het volgende:
[..]
pas op of ik gooi de deur nog eens zo hard dicht als gisteren..........
nadat ik natuurlijk eerst de x-doos er tussen heb gezet.![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:04 schreef Toadette het volgende:
[..]
pas op of ik gooi de deur nog eens zo hard dicht als gisteren..........
jouw kuiken komt hier toch nooit kieken, wa?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]kan je dit bericht weghalen voordat mijn kuiken op ideëen komt
liet strol een scheetquote:Op maandag 7 juni 2004 19:06 schreef Toadette het volgende:
Ik heb toch echt buikpijn van het lachen van een kleine tien minuten geleden.![]()
Zo hard heb ik al lang niet meer gelachen.
je weet maar nooitquote:Op maandag 7 juni 2004 19:07 schreef Toadette het volgende:
[..]
jouw kuiken komt hier toch nooit kieken, wa?
Hij kwam best lief vragen wanneer de erfenis was afgelopen en of hij daarna nog een uurtje kon gamen.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
liet strol een scheet![]()
RENSKEEEE!!!!!!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 19:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
je weet maar nooit![]()
dat had ik dus gisteren met Strol.... toen SJO tegen Strol zei..... op welk niveau staat ie gijs..... tis wel errug simpel.... 1 seconde later A terrorist killed Odin Nexiumquote:Op maandag 7 juni 2004 19:06 schreef Toadette het volgende:
Ik heb toch echt buikpijn van het lachen van een kleine tien minuten geleden. :')
Zo hard heb ik al lang niet meer gelachen.
TOP!quote:Op maandag 7 juni 2004 19:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat had ik dus gisteren met Strol.... toen SJO tegen Strol zei..... op welk niveau staat ie gijs..... tis wel errug simpel....[/b] 1 seconde later [i]A terrorist killed Odin Nexiumserieus.....ik zat echt gewoon te janken
buikpijn!!! lekker is dat hè.....
dat is stom jaquote:Op maandag 7 juni 2004 19:11 schreef Nadientje het volgende:
jammer dat ik het niet gevolgd heb
Ik zou eens heel snel ophouden zo bijdehand te doen...quote:Op maandag 7 juni 2004 19:08 schreef Toadette het volgende:
Hij kwam best lief vragen wanneer de erfenis was afgelopen en of hij daarna nog een uurtje kon gamen.
Dus de gids viel hem nogal tegen en was voor mij een verrassing.
whahahahahahaha........ ik had zijn blik wel willen zien toen hij las dat deze aflevering tot 22.40 duurtquote:Op maandag 7 juni 2004 19:08 schreef Toadette het volgende:
[..]
Hij kwam best lief vragen wanneer de erfenis was afgelopen en of hij daarna nog een uurtje kon gamen.
Dus de gids viel hem nogal tegen en was voor mij een verrassing.
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:11 schreef Toadette het volgende:
[..]
RENSKEEEE!!!!!!!!
KOM EENS KIJKEN!!!!![]()
hij gaat nu al zielig doen.......quote:Op maandag 7 juni 2004 19:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahahahaha........ ik had zijn blik wel willen zien toen hij las dat deze aflevering tot 22.40 duurt
Whahahhaha.... en ik heb mazzel... Karen heeft een vrijgezellen feest...quote:Op maandag 7 juni 2004 19:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahahahaha........ ik had zijn blik wel willen zien toen hij las dat deze aflevering tot 22.40 duurt
dat is taktiek......niet intrappen..... dat doe ik bij Renske ook altijd..... gewoon volhoudenquote:Op maandag 7 juni 2004 19:21 schreef Toadette het volgende:
[..]
hij gaat nu al zielig doen.......
schatje.....quote:Op maandag 7 juni 2004 19:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahhaha.... en ik heb mazzel... Karen heeft een vrijgezellen feest...
Dus deze jongen gaat de erfenis opnemen en lekker een andere keer kijken...
Sorry Strol![]()
Maar de Erfenis is echt een goede nederlandse series..
Doe ik ook niet.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat is taktiek......niet intrappen..... dat doe ik bij Renske ook altijd..... gewoon volhoudenniet toegeven
goedzoo..... gewoon volhouden dan laat em maar smeken..... maar niet toegeven ok??quote:Op maandag 7 juni 2004 19:28 schreef Toadette het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Ik WIL weten hoe het afloopt.
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:28 schreef mr_Brown het volgende:
GATVERREDAMMMEEE!!!!![]()
![]()
ik weet niet wat erger is.... die soa foto van SJO of dit:
http://www.cheesyurls.com/cheesy/images/mygirl.jpg
gijssss...... het gaat goedkomenquote:Op maandag 7 juni 2004 19:25 schreef mr_Brown het volgende:
Strol..... ik ben je aan het helpen gijss...... laat het maar aan mij over.... komt allemaal goed![]()
Jij bent echt een matennaaier!quote:Op maandag 7 juni 2004 19:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
goedzoo..... gewoon volhouden dan laat em maar smeken..... maar niet toegeven ok??![]()
Mooi, dan vindt je het vast niet erg als ik vanavond vertel hoe het afloopt.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:24 schreef silver-surfer het volgende:
Sorry Strol![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:30 schreef Toadette het volgende:
[..]
Jij bent echt een matennaaier!![]()
Is dat een mummie?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:28 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooi, dan vindt je het vast niet erg als ik vanavond vertel hoe het afloopt.
geen idee gijs...... maar mijn spijsvertering gaat snel nuquote:Op maandag 7 juni 2004 19:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat een mummie?
mietjequote:Op maandag 7 juni 2004 19:34 schreef kepler het volgende:
ik ga niet klikken op die link, duidelijk niet
boeie, dadelijk kan ik nooit meer sex hebben ofzo...quote:Op maandag 7 juni 2004 19:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mietje![]()
wat ga je vandaag kleien?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geen idee gijs...... maar mijn spijsvertering gaat snel nu
.
.
.
.
.
poepen![]()
Ik hoop voor je dat je nooit na een avond zuipen wakker wordt naast zoiets.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:36 schreef kepler het volgende:
[..]
boeie, dadelijk kan ik nooit meer sex hebben ofzo...
meestal weet ik nog wat ik doe als ik lazerus ben, gelukkig maarquote:Op maandag 7 juni 2004 19:37 schreef Toadette het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nooit na een avond zuipen wakker wordt naast zoiets.
over een uur is GSTSTSTST allang afgelopenquote:Op maandag 7 juni 2004 19:40 schreef Nadientje het volgende:
nee man dalijk gtst kijken... spannend
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:36 schreef Toadette het volgende:
[..]
wat ga je vandaag kleien?
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]mmmmmmm t wordt meer iets in de trant van schilderen
OH MY FUCKING GODquote:Op maandag 7 juni 2004 19:28 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Sorry Strol![]()
linksaf..... en dan bij de grote rots omhoog klimmen totdat je bijna boven bent.... en dan kom je daar een paar mannetjes tegen die je moet verslaan.... en daarna ga je door het moeras naar de overkant van het meer.....quote:Op maandag 7 juni 2004 20:13 schreef kepler het volgende:
kan iemand mij helpen met NG?
ik kan de weg niet vinden
En dan breek je in de villa in en haal je de kluis leeg?quote:Op maandag 7 juni 2004 20:16 schreef mr_Brown het volgende:
linksaf..... en dan bij de grote rots omhoog klimmen totdat je bijna boven bent.... en dan kom je daar een paar mannetjes tegen die je moet verslaan.... en daarna ga je door het moeras naar de overkant van het meer.....
cool waar?quote:Op maandag 7 juni 2004 20:49 schreef Hakkert het volgende:
Ik ben vandaag in delft geweest
komdan, ik wachtquote:Op maandag 7 juni 2004 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klaar met Huisvrouwen...
LIVE![]()
boeiequote:Op maandag 7 juni 2004 21:43 schreef Toadette het volgende:
De erfenis is echt spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |