Dit probleem had ik ook altijd, zelfs bij de vrij duurdere merken.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:30 schreef Miss_Candy het volgende:
wie weet wat een goed oogpotlood is? Eentje die niet zo snel uitloopt.
Misschien ligt het ook wel aan mijn ogen ofo, heb verder ook geen idee.
Maar bij mij is het altijd zo dat mijn oogpotlood altijd uitloopt, ziet er natuurlijk niet uit!
Heeft Kruidvat een eigen merk?? Hoe heet het dan (iig geen Kruidvat lijkt mij, ben het nog nooit tegengekomen)quote:Op maandag 7 juni 2004 13:16 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Dit probleem had ik ook altijd, zelfs bij de vrij duurdere merken.
Nu heb ik de oogpotlood van het Kruidvat merk en geen last meer ervan !
Simpele en goedkope oplossing...
Collection 2000quote:Op maandag 7 juni 2004 17:53 schreef niksan het volgende:
[..]
Heeft Kruidvat een eigen merk?? Hoe heet het dan (iig geen Kruidvat lijkt mij, ben het nog nooit tegengekomen)
Met die liep het bij mij juist altijd uit....quote:Op maandag 7 juni 2004 17:07 schreef DarkElf het volgende:
HEMA, prima spul en niet duur.
Oh ik dacht dat dat dus wel een eigen merk van het kruidvat was...maakt verder ook niet uit....super in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:47 schreef sheleentje het volgende:
Collection 2000 is NIET een eigen merk van Kruidvat. Als je naar Engeland gaat heb je die daar ook, maar dan veeeeeeeel leuker dan hier......veel uitgebreider, leukere kleuren enz voor heel goedkoop.
Verder gebruik ik ook Lancome, een hele lange, dus gaat lang mee, en heel goed!
M·A·C is niet overal te krijgen.....weet iemand of het ook in Groningen te verkrijgen is??quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:20 schreef schatje het volgende:
Ik zweer bij M·A·C.
Nee, helaas niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:17 schreef niksan het volgende:
[..]
M·A·C is niet overal te krijgen.....weet iemand of het ook in Groningen te verkrijgen is??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |