ja dat helpt wel maar ik denk niet dat hij een douche heeft op zijn stagequote:Op maandag 7 juni 2004 10:07 schreef gammapooka het volgende:
Ff onder de douche zo'n straal warm water in je oor laten lopen voor een paar minuten.
Mij helpt het ieder geval als me oor dicht zit
als je jezelf vermoord is het ook overquote:Op maandag 7 juni 2004 10:51 schreef cerror het volgende:
AAAARRRRGGGGHHH ik vermoord m'n collega nog es als dat oor es niet normaal gaat doen!![]()
Hmmm de laatste keer dat ik oorpijn had was toen ik een watten staafje te diep in me oor had gestokenquote:Op woensdag 8 september 2004 18:13 schreef Joke01 het volgende:
mijn oor zit zovaak dicht, heel irritant, heb veel oorsmeer ofzo blijkbaar waardoor mn rechteroor geregeld dicht zit, terwijl ik van mn linkeroor bijna nooit last heb. Verder ben ik ook verkouden dus zitten ze nu allebei half dicht (maar hoef je tenminste niet zo goed naar alles te luisteren, anders zeg je gewoon "sorry, ik verstond het niet, mijn oor zit dicht, kun je het nog een x herhalen??"
Dat is kut maar zit je rechteroor nu ook dicht! gelukkig heb ik het maar aan 1 oorquote:Op donderdag 9 september 2004 09:20 schreef SouthernSun het volgende:
ik heb keelpijn (beetje achterin een hoek) en dat is nu doorgetrokken naar mn rechteroor :/
nope, maar oorpijn is ook kutquote:Op donderdag 9 september 2004 09:27 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Dat is kut maar zit je rechteroor nu ook dicht!
Neequote:Op donderdag 9 september 2004 15:12 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
nope, maar oorpijn is ook kutissie al open ondertussen?
Dat is nog ergerquote:Op donderdag 9 september 2004 22:51 schreef renz0r het volgende:
Toen ik 4 weken gelee terug kwam uit NYC had ik een zeer zware griep + oorontsteking meegenomen....![]()
![]()
![]()
*Siddert weer van de pijn die ik toen had* Mijn oren (rechteroor erger dan linker) zaten potdicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |