Ja dat begreep ik, met jou leven zou wat zijn zeg!quote:Op maandag 7 juni 2004 01:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je maar niet in bed ligt dan, want dat vind ik dan weer vies.
Het zal even wennen voor je zijn ja. Ik verwacht toch echt dat je wat vaker een broekje aanhebt dan nu.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:51 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik, met jou leven zou wat zijn zeg!.
Voor mij wel, maar kan voorlopig even niet uit veiligheid.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:51 schreef Gajus het volgende:
TBO & Ryan, staan er nieuwe verhalen in de steigers?
TBO heeft wat in de steigers staan, maar dat mag ik niet vertellen, weet geeneens wat trouwens, doet ze tegenover mij heel vaag over...quote:Op maandag 7 juni 2004 01:51 schreef Gajus het volgende:
TBO & Ryan, staan er nieuwe verhalen in de steigers?
Dat denk jij maar, volgens mij heb ik nu aan wat jij best graag wilt.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het zal even wennen voor je zijn ja. Ik verwacht toch echt dat je wat vaker een broekje aanhebt dan nu..
Een ruimtepak?quote:Op maandag 7 juni 2004 01:54 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dat denk jij maar, volgens mij heb ik nu aan wat jij best graag wilt..
Kwartiertje nog.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die B hè... Maar aanstonds, wa versta je daar nu eigenlijk onder???
Wil je dat???quote:Op maandag 7 juni 2004 01:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een ruimtepak?
Ik doe dan een "stief" kwartiertje mee.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:55 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Kwartiertje nog..
Als het een sexy ruimtepak is wel ja.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:56 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Wil je dat???.
Waf, waf, waf, waf!!!!quote:Ik heb gewoon een hemdje aan tot over mijn billen en geen broekje. Erg kuis nog hoor.
In welke rol zeg je dat: zedenmeester of medicus (die een blaasontsteking voorziet) ?quote:Op maandag 7 juni 2004 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
Ik verwacht toch echt dat je wat vaker een broekje aanhebt dan nu..
Uiteraard het laatste hè.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:57 schreef Gajus het volgende:
[..]
In welke rol zeg je dat: zedenmeester of medicus (die een blaasontsteking voorziet) ?
Het is hermetisch ingepakt, vind het wel een douchepak voor jou.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als het een sexy ruimtepak is wel ja.
[..]
Waf, waf, waf, waf!!!!
Wacht nog even vanwege de verwachte hectiek op de zaak.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:54 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Gajus, zal ik jouw topic morgen schoppen of beter wachten?
Met bijpassende stem....quote:Op maandag 7 juni 2004 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Uiteraard het laatste hè.
Zolang je niet hoeft te bukken.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:56 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ik heb gewoon een hemdje aan tot over mijn billen en geen broekje. Erg kuis nog hoor.
Ik begrijp het. Geef het maar aan.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:00 schreef Gajus het volgende:
[..]
Wacht nog even vanwege de verwachte hectiek op de zaak.
Het Ron Brandsteder timbre dus.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:03 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Met bijpassende stem....
Zal ik doen.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:03 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ik begrijp het. Geef het maar aan..
He? Meen je dat??quote:Op maandag 7 juni 2004 02:04 schreef Ryan3 het volgende:
Dam mijn server begeeft het...
Nee, dat heb je mis.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:05 schreef Gajus het volgende:
[..]
Het Ron Brandsteder timbre dus.
Met TBO in de rol van Bonnie StClaire? Proost![]()
Heb ik ook last van.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:11 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Maar Ryan heeft echt de stem van een arts..
Zouden medische studenten ook prakticum krijgen in het aanleren van een artsenstem?quote:Op maandag 7 juni 2004 02:11 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Maar Ryan heeft echt de stem van een arts..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |