Cultuurbarbaren.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:36 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Gaat op slot morgen..
Streng he, die Inso?quote:Op maandag 7 juni 2004 01:36 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Gaat op slot morgen..
Je hebt ook gelijk, ik weet het. Slaap lekker.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, de discipline vasthouden hè. Weltesnurken.
[..]
Dus je vond dat wel aardig???.
Bijna aardig, ben nog redelijk optimistisch.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Streng he, die Inso?
In het vervolg hoofdletters gebruiken en vet maken als je zoiets opschrijft hè.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:37 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk, ik weet het. Slaap lekker.
Nat???quote:Ja, het miste zijn uitwerking niet..
Jij mag ook meedoen hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 01:37 schreef Gajus het volgende:
TBO en Ryan3 ... verrassende titel.
Dacht, eindelijk de grote verzoening tussen die twee![]()
Wat blijkt, gewoon een slow chat hoekje.
Exclusief voor jullie twee of zijn anderen ook welkom?![]()
Nee, misschien heb ik het al gezegd, maar ze heeft me opgegeven.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:37 schreef Gajus het volgende:
Trendy Broekjes Ohne.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:39 schreef Seborik het volgende:
Oh, ik dacht dat TBO stond voor Tuttige Broekjes Out.
Maar het is eendame.
Ik negeer nooit iemand Gajus, dat vond Redux vriendelijk aan mij.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:37 schreef Gajus het volgende:
Dat zegt ze alleen maar, om al te hoge verwachtingen te temperen.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, misschien heb ik het al gezegd, maar ze heeft me opgegeven..
Ja oom Ryan.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In het vervolg hoofdletters gebruiken en vet maken als je zoiets opschrijft hè.
[..]
Nat???.
Jij kent haar goed?quote:Op maandag 7 juni 2004 01:42 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dat zegt ze alleen maar, om al te hoge verwachtingen te temperen.![]()
Nee, ik heb het echt opgegeven en het is een stuk relaxter nu.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:42 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dat zegt ze alleen maar, om al te hoge verwachtingen te temperen.![]()
Je mag ome zeggen.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:43 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja oom Ryan..
Is je stoel makkelijk opneembaar?quote:Ja oom Ryan..
En dat voor een muziekliefhebber!quote:Op maandag 7 juni 2004 01:39 schreef Seborik het volgende:
Oh, ik dacht dat TBO stond voor Tuttige Broekjes Out.
Maar het is eendame.
De vorige week was een soort afkick-periode.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:41 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Weer in je ritme na een lange vakantie?
Wat een feest.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je mag ome zeggen.
[..]
Is je stoel makkelijk opneembaar?
Voor het eerst in 2 1/2 jaar dat ik hem weer eens buiten MUZ zie. Was vroeger een leuke user, die ik regelmatig tegenkwam, totdat hij mod werd in MUZ...quote:Op maandag 7 juni 2004 01:45 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
En dat voor een muziekliefhebber!.
Kan me dat levendig indenken.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:46 schreef Gajus het volgende:
[..]
De vorige week was een soort afkick-periode.
Afgelopen vrijdagmiddag - met de poten op tafel - zijn mooie plannen gesmeed.![]()
Ik verzie een paar hectische weken.
Als je maar niet in bed ligt dan, want dat vind ik dan weer vies.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:46 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Wat een feest..
Schrijf jij het verhaal maar. Ik heb keus tussen opneembare en niet opneembare stoelen..
Dat bedoel ik, als je geen verwachtingen hebt dan valt het altijd mee!quote:Op maandag 7 juni 2004 01:43 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Nee, ik heb het echt opgegeven en het is een stuk relaxter nu.
Het zat inderdaad vast in mijn naam. Hij weet dat!quote:Op maandag 7 juni 2004 01:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor het eerst in 2 1/2 jaar dat ik hem weer eens buiten MUZ zie. Was vroeger een leuke user, die ik regelmatig tegenkwam, totdat hij mod werd in MUZ...
Die B hè... Maar aanstonds, wa versta je daar nu eigenlijk onder???quote:Op maandag 7 juni 2004 01:49 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Het zat inderdaad vast in mijn naam. Hij weet dat!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |