Er zit een filter in hoor!quote:Op maandag 7 juni 2004 00:11 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmm, met een pomp red jehetniet. Er moet toch (lijkt me) een zuiveringsinstallatie dan bij zitten,...
Nee, ik wil het eens van iemand horen uit de praktijk.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:19 schreef Dichterbijer het volgende:
http://zwembad-bouw.pagina.nl/ kijk daar eens rond. Met Googlen kom je ook ver
Hoezo i.v.m. de temperatuur? Werd het water te warm?quote:Op maandag 7 juni 2004 08:56 schreef lily het volgende:
Voor een zwembad van 3 diameter is een chloordrijver met chloortabletten voldoende. Hoewel ik vorige zomer het water in het bad een keer vernieuwd heb (dus 2 keer per zomer, ook ivm de temperatuur van het water).
ja, dat vond ik tenminstequote:Op maandag 7 juni 2004 12:55 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hoezo i.v.m. de temperatuur? Werd het water te warm?
haha geweldig!!!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:14 schreef Scighera het volgende:
we hebben is ons gebouw eergisteren een zwembad gehad van maar liefst 10x11m. bovenbuurman was vergeten de brandklaar af te sluiten, en kwam die pas 2.5 dag later achter. je kon in die ruimte pootje baden...
Oh ja ik wonnde eronder en had dus plotseling een douche in mijn kamer![]()
Even apeldoorn Bellen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:14 schreef Scighera het volgende:
we hebben is ons gebouw eergisteren een zwembad gehad van maar liefst 10x11m. bovenbuurman was vergeten de brandklaar af te sluiten, en kwam die pas 2.5 dag later achter. je kon in die ruimte pootje baden...
Oh ja ik wonnde eronder en had dus plotseling een douche in mijn kamer![]()
die is ook wel chillyquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:13 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb ook zo'n zwembad:
Zoiets voor 79 euri bij karwei. Ik heb alleen 3.05 en 80 cm diep. Verder hetzelfde model en merk.
[afbeelding]
Ja kennis van me had vorig jaar deze. En ik was meteen overstag. Maar overal uitverkocht dus nu snel erbij geweest. Goede pomp zit erbij en alles. Dus ja.......quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:29 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
die is ook wel chilly![]()
Dit zwembad is momenteel trouwens ook weer bijna overal uitverkocht. Dus als je er eentje wilt wees snelquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja kennis van me had vorig jaar deze. En ik was meteen overstag. Maar overal uitverkocht dus nu snel erbij geweest. Goede pomp zit erbij en alles. Dus ja.......![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |