Dat kunnen we niet. Snap dat nou toch eens!quote:Op maandag 7 juni 2004 09:40 schreef Mert het volgende:
Eens!
Waardeloos voetbal wat er tegenwoordig word gespeeld. En maar blij zijn dat we het meeste balbezit hebben in een wedstrijd, nou doe maar eens wat met die bal.
Ik vind 't niet terecht deze uitspraken.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:56 schreef Barca het volgende:
EK 2000 we wonnen niet, tegen Italië wisten we ons met al dat balbezit nauwelijks kansen te creëren.
wk 1998 we wonnen niet, zelfde als EK 2000 maar nu met Brazilië als tegenstander.
wk 1994 uitgeschakeld in kwartfinale. Slecht gespeeld tegen opnieuw Brazilië.
quote:Op maandag 7 juni 2004 09:56 schreef Barca het volgende:
EK 2000 we wonnen niet, tegen Italië wisten we ons met al dat balbezit nauwelijks kansen te creëren.
wk 1998 we wonnen niet, zelfde als EK 2000 maar nu met Brazilië als tegenstander.
quote:Op maandag 7 juni 2004 09:30 schreef Barca het volgende:
In ieder geval presteren ze nu minder. Al vond ik het op het wk 98 en EK 2000 al tegenvallend. wk 94 en EK 96 waren trouwens ook slecht. Evenals wk 90 en EK 92.
krijg eerst een kennis vna het spelletje voordat je je muil opentrektquote:Op maandag 7 juni 2004 09:56 schreef Barca het volgende:
Kennis genoeg. Want ten eerste wonnen we niet en ten tweede hebben we behalve 2 penalty's in de reguliere speeltijd geen kansen gehad tegen Italië.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:16 schreef AirRaid het volgende:
[..]
[..]
krijg eerst een kennis vna het spelletje voordat je je muil opentrekt
WK '94 zijn we door eens foutieve beslissing en een foutje van de Goey er uit geknikkerd
WK '98 is na 74 + 78 de grootste kans geweest om het WK te winnen.
EK 2000 zijn we er uitgeknikkerd doordat we de strafschoppen verzuimden te benutten
Vriend je bent echt lachwekkendquote:Op maandag 7 juni 2004 20:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Keenis genoeg. Want ten eerste wonnen we niet en ten tweede hebben we behalve 2 penalty's in de reguliere speeltijd geen kansen gehad tegen Italië.
In 1998 was het tegen Brazilië 2 - 2. 2 doelpunten tegen en zelf veel te weinig kansen gecreërd.
WK 1994 was 3 - 2 voor Brazilië. Slecht gespeeld.
Blij dat je er dan in ieder geval om kunt lachen als je het niet begrijpt.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:12 schreef k3vil het volgende:
[..]
Vriend je bent echt lachwekkend
Niet eens de subtop. Gezien hoe het had gemoeten speelde Nederland slecht op de wk's 94 en 98 en de EK's 96 en 2000. Gezien de aanwezige kwaliteit van spelers en coach was het wel goed. We behoren gewoon tot de kelder van het internationale voetbal. Dat we het wk 2002 missen en ons nipt plaatsen voor het EK 2004 zegt genoeg.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet niet of het Nederlands Elftal teert op de prestaties van vroeger. Het zijn eerder de supporters en de pers, zie nu de terugblik op het WK 1974, die dat gevoel geven. Ik vind dat men realistisch moet zijn en moet zeggen dat het Nederlands Elftal niet van uitzonderlijke kwaliteit is net als in 1974 en 1988. Die periode ligt ver achter ons. Niet dat ik dit team waardeloos vind. Ze hebben echt wel goede voetballers, maar ze missen te veel (mentale) kracht om ver te komen, denk ik.
Ik vind dus dat de Nederlandse supporters/pers blij moeten zijn als Nederland tot de halve finales rijkt, dat vind ik persoonlijk al een goede prestatie. Nederland behoort in mijn ogen gewoon tot de suptop van Europa/ de wereld. Daar moet men gewoon realistisch in zijn.
Ben ik het helemaal niet me eens, als je tot de kelder behoort plaats je niet eens nipt voor een eindtoernooi, dan ben je een land als Andorra of Liechtenstein, die helemaal geen kans maken. Dan eerder de middenmoot, maar de kelder echt niet.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:53 schreef Barca het volgende:
[..]
We behoren gewoon tot de kelder van het internationale voetbal. Dat we het wk 2002 missen en ons nipt plaatsen voor het EK 2004 zegt genoeg.
volgende discussie zonder bierquote:Op zondag 6 juni 2004 22:54 schreef Roellio het volgende:
Ik had er gister een discussie over tijdens hier bierdrinken dus ik heb besloten om hier een stelling te deponeren:
'Het Nederlands elftal teert op de prestaties van vroegâh!'
Vergane glorie dus.
Ik ben het ermee eens, jij ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |