True true, maar hij ziet er iig nog erg goed uit. Volgens mij is die gewoon in top conditiequote:Op zondag 6 juni 2004 20:43 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik ben niet zo thuis in de waarde en verkoop van bontjassen, maar ik denk dat je er helaas niet zo heel erg veel meer van kunt verwachten, tenzij de jas nog in een goede conditie is en van een goede kwaliteit gemaakt is. De prijs waar je dan aan moet denken zal per inkoper verschillen, maar hangt dus erg af van de conditie van de jas.
In dat geval is het absoluut interessant om hem eens naar een kenner/inkoper te brengen en te informeren naar de waarde hiervan.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:45 schreef Fillipe het volgende:
[..]
True true, maar hij ziet er iig nog erg goed uit. Volgens mij is die gewoon in top conditie
Precies, maar ik zou begod niet weten wie er nu nog in bontjassen handelt e.d ? Laat staan een bedrijf. Ik hoor er namelijk niets meer over.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:47 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
In dat geval is het absoluut interessant om hem eens naar een kenner/inkoper te brengen en te informeren naar de waarde hiervan.
Ja maar dan hebben we het toch over verschillende kwaliteits soortenquote:Op zondag 6 juni 2004 20:51 schreef schatje het volgende:
Niet zo veel hoor. Op het Waterlooplein heb je er al eentje voor 30 euro.
Foto van m'n bontjas staat in m'n fotoboekquote:Op zondag 6 juni 2004 21:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Die bontjas zal wel hopeloos uit de mode zijn, maar het bont kan wel gebruikt worden om een nieuwe modieuse jas van te maken. Als het goede kwaliteit is kan het best wel wat opleveren hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |