abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19689272
Hallo allemaal,

Sinds 4 jaar hebben wij nu een waterbed en nu zit mijn vulling sinds 3 maanden los en die schuift naar he voeteneind dus daar zit alle stabilisatie.......... sinds een paar weken is hetzelfde nu ook gebeurt bij de helft van mijn vriendin.......(we hebben 2 losse zakken)...

Is er iemand die weet waardoor het komt en een oplossing hiervoor? A.U.B. alleen serieuze reacties hierop graag......

Groeten Stephan!

P.S. het is een Aquawolk met 80% stabilisatie van de "Waterbeddenconcurrent
  zondag 6 juni 2004 @ 19:56:38 #2
11682 Moonah
Jolie femme
pi_19689415
Ik ken het probleem.
Ik lig al een poos op zo'n ongestabiliseerde waterzak. Over een maand is mijn nieuwe bed er, gelukkig!
Maar, loop even naar de beddenwinkel, want na 4 jaar is wel erg snel hoor. Een waterbed behoort toch zeer zeker een jaar of 10 mee te gaan.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Moderator zondag 6 juni 2004 @ 20:24:15 #3
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_19689978
Je hebt vaak 10 jaar garantie geloof ik, of was het dat een waterzak minstens 10 jaar meegaat ofzo, maarvaak is een winkel wel zo dat je of korting krijgt of gewoon een nieuwe mee krijgt.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 6 juni 2004 @ 20:31:14 #4
30926 funnyfox
De mortuis nil nisi bene
pi_19690117
Ik slaap al 16 jaar op een posseidon waterbed, die is wel duurder in aanschaf maar heb je nooit problemen mee.... Ik zou iig terug gaan naar de winkel om daar verhaal te halen, moet niet kunnen dit
een vooroordeel is ook een oordeel, geen mening is ook een mening...
  zondag 6 juni 2004 @ 20:59:57 #5
11682 Moonah
Jolie femme
pi_19690772
quote:
Op zondag 6 juni 2004 20:31 schreef funnyfox het volgende:
Ik slaap al 16 jaar op een posseidon waterbed, die is wel duurder in aanschaf maar heb je nooit problemen mee.... Ik zou iig terug gaan naar de winkel om daar verhaal te halen, moet niet kunnen dit
Ik heb ook een Poseidon hoor, flink voor betaald indertijd. Volgens verkoper zou het komen doordat ik TV kijk in bed. Dan zet je je kennelijk meer af op zo'n bed.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')