Mijn idee, want ik ben niet zo technisch.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:56 schreef Marc_mga het volgende:
De H mag iemand updaten
quote:Op zondag 6 juni 2004 18:56 schreef wizarddragon het volgende:
Ha jij weer hier.
Sepo
Uh je icoon doet niet
Nou ik zie hem niet, althans het laadt traag op.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:00 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
![]()
Mijn icoon doet het wel. Ik zie hem wel.
Ik heb hem op picserver staan, misschien is ie daardoor langzaam.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou ik zie hem niet, althans het laadt traag op.
* Done *quote:Op zondag 6 juni 2004 19:03 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
Ik heb hem op picserver staan, misschien is ie daardoor langzaam.
Maar het is catching up-time, dus laad je msn maar weer op.
2 zelfs.. ene Weemz en TS.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:11 schreef Cazman het volgende:
new guy has arrived?
Nieuw is relatief. Ik keek soms weleens hier.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
2 zelfs.. ene Weemz en TS.
Lurker!!!quote:Op zondag 6 juni 2004 19:23 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
Nieuw is relatief. Ik keek soms weleens hier.
No the one we ordered won't arrive until next weekquote:Op zondag 6 juni 2004 19:11 schreef Cazman het volgende:
new guy has arrived?
wellesquote:Op zondag 6 juni 2004 22:15 schreef beaverhausen het volgende:
Tis hier niet echt dat je zegt druk ofzo.
nou, sorry dan enzo.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:30 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
welles![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
nou, sorry dan enzo..
Poehee! Wat is het hier druk!
zo beter?
of is ziekquote:Op zondag 6 juni 2004 22:39 schreef Andyvie het volgende:
Iedereen heeft vast een enerverend weekend of zo
of heeft een vriendje?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
of is ziek.
of beide,quote:Op zondag 6 juni 2004 22:46 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
of heeft een vriendje?
Ja, ook hoi enzoquote:Op zondag 6 juni 2004 22:49 schreef Weemz het volgende:
Ja ik ben hierHallo
![]()
Bevermeneerquote:Op zondag 6 juni 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
beestjeswinkelmeneer
Hoe vond je Harry Potter?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:54 schreef Timmah het volgende:
[..]
Bevermeneer![]()
Helemaal geweldig..quote:Op zondag 6 juni 2004 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe vond je Harry Potter?
Ja precies, sommige dingen gaan wel erg snel. En worden ook niet echt uitgelegd enzo.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Helemaal geweldig..Het verhaal ging af en toe net even te snel, dingen waren niet zoals ik mij had voorgesteld, maar ik vond em zeker weer helemaal geweldig!
![]()
Het was inderdaad dat ik de boeken had gelezen, anders had ik de draad zeker weten kwijtgeraakt. Leuke dingen worden ook niet vermeld enzo, beetje zonde af en toe.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja precies, sommige dingen gaan wel erg snel. En worden ook niet echt uitgelegd enzo.
Ja vooral dat gevecht tussen Lupin en Sirius als faunaten. En de dementors.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
Het was inderdaad dat ik de boeken had gelezen, anders had ik de draad zeker weten kwijtgeraakt. Leuke dingen worden ook niet vermeld enzo, beetje zonde af en toe.Ik vond em trouwens behoorlijk gruwelijk voor kleine kinderen..
Ik vond hem ook wat te snel gaanquote:Op zondag 6 juni 2004 22:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Helemaal geweldig..Het verhaal ging af en toe net even te snel, dingen waren niet zoals ik mij had voorgesteld, maar ik vond em zeker weer helemaal geweldig!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lag niet aan jouquote:Op zondag 6 juni 2004 23:38 schreef Timmah het volgende:
Lag het aan mij, of kon niemand het forum meer op?
Het was heeeeeeeeeeeel traag en nu ga ik slapen. Truste!quote:Op zondag 6 juni 2004 23:38 schreef Timmah het volgende:
Lag het aan mij, of kon niemand het forum meer op?
Nee deed het helemaal niet. Trustequote:Op zondag 6 juni 2004 23:40 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het was heeeeeeeeeeeel traag en nu ga ik slapen. Truste!
Trustenquote:Op zondag 6 juni 2004 23:40 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het was heeeeeeeeeeeel traag en nu ga ik slapen. Truste!
Ik kreeg geen Page cannot be displayed of zo...hij deed helemaal niks, maar na een minuut of 10 kreeg ik wel het forum te zien...verder kon ik wel niks, magoedquote:Op zondag 6 juni 2004 23:41 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Nee deed het helemaal niet. Truste
God, nee toch!quote:Op zondag 6 juni 2004 23:44 schreef Vlarp het volgende:
God, ik heb gewoon een weekend niet kunnen posten op fok
En je hebt het nog overleefd ook...quote:Op zondag 6 juni 2004 23:44 schreef Vlarp het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2004 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
Een cornflake girl en een petshop boy.
Ja, jij ook net zeker? Toevallig hoor!quote:Op maandag 7 juni 2004 00:15 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hoi. Jij ook hier?
Mjah.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:15 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ja, jij ook net zeker? Toevallig hoor!
Ja, ik heb ook net gegeten. Was't lekker?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:17 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Mjah.
Net ff naar de snackbar geweest. Had ff honger.
Ja hoor. Had twee frikandellen speciaal en zo'n kippeburger.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook net gegeten. Was't lekker?
Oh, ik had zo een patat-mét en ene kroketteke. Was het bij jou ook zo gezellig bij de snackbar?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:19 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ja hoor. Had twee frikandellen speciaal en zo'n kippeburger.
Wat had jij?
en waar lag dat aan?quote:Op zondag 6 juni 2004 23:44 schreef Vlarp het volgende:
Neuj. Hij was onbeschoft omdat ik gene fooi gaf.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:20 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Oh, ik had zo een patat-mét en ene kroketteke. Was het bij jou ook zo gezellig bij de snackbar?
Ook net gegeten?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:19 schreef Marc_mga het volgende:
De Lul! hoe kwam ie daar nou bij? was je soms niet lief?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:22 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Neuj. Hij was onbeschoft omdat ik gene fooi gaf.
En toen wilde hij niet eens geld wisselen voor desigarettenautomaat ook. Sukkel.
D'r zat d'r net eentje tegenover me, die had PESSIEs 't zelfde.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
De Lul! hoe kwam ie daar nou bij? was je soms niet lief?
Die van mij deed ook al zo naar, zeker omdat ie geen fooi gekregen had, ik kreeg verdorie maar ene servetje!
nee, daarom netquote:Op maandag 7 juni 2004 00:22 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Neuj. Hij was onbeschoft omdat ik gene fooi gaf.
En toen wilde hij niet eens geld wisselen voor desigarettenautomaat ook. Sukkel.
[..]
Ook net gegeten?
Sjees!! wat eigenaardig, welke snackbar was dat dán wel?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:25 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
D'r zat d'r net eentje tegenover me, die had PESSIEs 't zelfde.Tis wat.
Die ene op de Ruyterweg, om de hoek bij de Wiltzanghlaan.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:26 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Sjees!! wat eigenaardig, welke snackbar was dat dán wel?
Potver! Daar was ik ook net, wat een lilleke vent was dat he!quote:Op maandag 7 juni 2004 00:27 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Die ene op de Ruyterweg, om de hoek bij de Wiltzanghlaan.
Sjah. Ach. Als 't ¤9,80 is of sow, geef ik gewoon 10. Maar hij was nie aardug en ook nog onbeschoft.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:25 schreef DennisMoore het volgende:
Fooi in de snackbar?! Het moet niet gekker worden!.
Ik kan me geen 'service' voorstellen in een snackbar, waar ik een extraatje voor zou willen betalen.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:29 schreef Twaalfje het volgende:
Sjah. Ach. Als 't ¤9,80 is of sow, geef ik gewoon 10. Maar hij was nie aardug en ook nog onbeschoft.
Hij was idd niet om aan te zien. En ik ga d'r ook maar niet meer heen.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:28 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Potver! Daar was ik ook net, wat een lilleke vent was dat he!
Ik ga d'r nooit meer naartoe!!
Was jij nou ook van slowchat heterotopic ofzo? Hele tijd terug......?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:29 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Sjah. Ach. Als 't ¤9,80 is of sow, geef ik gewoon 10. Maar hij was nie aardug en ook nog onbeschoft.
Ik kom d'r net vandaan, zal ik zo wat meebrengen?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:31 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hij was idd niet om aan te zien. En ik ga d'r ook maar niet meer heen.
Zeg, ga jij toevallug naar de keuken?
Stelletje frituur-uitbuiters! Schandáálig is het!quote:Op maandag 7 juni 2004 00:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kan me geen 'service' voorstellen in een snackbar, waar ik een extraatje voor zou willen betalen.
Bovendien is de snackbar-consument al keihard genaaid met de euro.
Nee, ik gun ze absoluut niets extra.
Neej.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:31 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Was jij nou ook van slowchat heterotopic ofzo? Hele tijd terug......?![]()
Van die groene appelsap. Ligt helemaal onderin.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:32 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik kom d'r net vandaan, zal ik zo wat meebrengen?
Okies, ik ga't zo ff voor je halen, ik schenk zelluf ook wat in hoor.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:35 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Van die groene appelsap. Ligt helemaal onderin.
De sfeer zit er wel goed in he?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
He toch
Weljah. Wat maak 't ook allemaal uit.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Okies, ik ga't zo ff voor je halen, ik schenk zelluf ook wat in hoor.
Echt wel. Ik heb het dol naar me zin hoor.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:38 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
De sfeer zit er wel goed in he?![]()
Nou, het is hier anders dolgezellig hoor!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 00:38 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
De sfeer zit er wel goed in he?![]()
Oh, nou: dat doe je straks maar lekker zelf hoor!quote:Op maandag 7 juni 2004 00:39 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Weljah. Wat maak 't ook allemaal uit.
Kun je mischien ook ff me vuile was in de masjien stoppen? En aanzetten ensow?
quote:Op maandag 7 juni 2004 00:41 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Nou, het is hier anders dolgezellig hoor!!!
Ow. Okeej.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:43 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Oh, nou: dat doe je straks maar lekker zelf hoor!
Dáár niet zeker? Jij zit zeker helemaal alleen he?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:45 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
![]()
*opschuif*quote:Op maandag 7 juni 2004 00:45 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ow. Okeej.
Schuif es op btw. Je zit een beetje op me lip.
Uhuh. Geen geschuif. Anders gaan de buurtjes klagen hè.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*opschuif*
Zeg, kijk je wel uit met de stoelen
Bedankt.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:46 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ow veel plezier jullie twee![]()
Bedanktquote:Op maandag 7 juni 2004 00:46 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ow veel plezier jullie twee![]()
Ohja.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:48 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Uhuh. Geen geschuif. Anders gaan de buurtjes klagen hè.
Screw them.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:48 schreef Twaalfje het volgende:
Anders gaan de buurtjes klagen hè.
Zoooow, jij bent effe in een relbuiquote:Op maandag 7 juni 2004 01:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Screw them.
*sgop*quote:Op maandag 7 juni 2004 01:11 schreef Marc_mga het volgende:
Zoooow, jij bent effe in een relbui![]()
Frizzle Sizzlequote:Op maandag 7 juni 2004 01:21 schreef wizarddragon het volgende:
Fuck (sorry voor m'n taalgebruik), maar ik ga slapenop "Alles heeft een ritme"..
Wat lievquote:Op maandag 7 juni 2004 01:28 schreef Marc_mga het volgende:
Stelletje mietjes!!!! MIETJES!!!
De echte nachtbrakers gaan door !quote:Op maandag 7 juni 2004 01:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat liev![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 01:34 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
De echte nachtbrakers gaan door !![]()
![]()
Mogguh..quote:Op maandag 7 juni 2004 01:36 schreef freek_mst het volgende:
Goedenavond iedereen!![]()
Gelukkig er is nog iemand aanwezig!!quote:Op maandag 7 juni 2004 01:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mogguh..
* wizarddragon zet Matthias Reim - Verdammt Ich Liebe Dich op
Ja ik kan toch niet slapen, want ik barst van de energie op 1 of ander manierquote:Op maandag 7 juni 2004 01:40 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Gelukkig er is nog iemand aanwezig!!![]()
Maar volgens mij zijn we de enige hier.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik kan toch niet slapen, want ik barst van de energie op 1 of ander manier
Onzin, je voelde je aangesproken door mij en zag je mietjesheid in, daarom blijf je nu online om je echte mannelijkheid online te bewijzen door nu een digitaal biertje te fixen voor mequote:Op maandag 7 juni 2004 01:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik kan toch niet slapen, want ik barst van de energie op 1 of ander manier
Jij bent niet lief marc!!quote:Op maandag 7 juni 2004 01:42 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Onzin, je voelde je aangesproken door mij en zag je mietjesheid in, daarom blijf je nu online om je echte mannelijkheid online te bewijzen door nu een digitaal biertje te fixen voor me
biertje? Gatver... ieuwquote:Op maandag 7 juni 2004 01:42 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Onzin, je voelde je aangesproken door mij en zag je mietjesheid in, daarom blijf je nu online om je echte mannelijkheid online te bewijzen door nu een digitaal biertje te fixen voor me
mietje!quote:Op maandag 7 juni 2004 01:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
biertje? Gatver... ieuw![]()
......![]()
Lief zijn is voor mietjes, natuurlijk.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:45 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Jij bent niet lief marc!!![]()
Maar wees gerust je zult bij mij weinig mietjesheid aantreffen.![]()
Ha jij bent lievquote:Op maandag 7 juni 2004 01:45 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Jij bent niet lief marc!!![]()
Maar wees gerust je zult bij mij weinig mietjesheid aantreffen.![]()
Try mequote:Op maandag 7 juni 2004 01:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ach iedereen heeft wel iets liefs.
oke dan echte kerel!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 01:49 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Lief zijn is voor mietjes, natuurlijk.
Oeps ik lust ook geen koffie en bier drink ik zelden!!quote:Op maandag 7 juni 2004 01:59 schreef DennisMoore het volgende:
Nu kan Marc wel mensen mietjes noemen omdat ze geen bier lusten, maar zelf lust ie niet eens koffie.
Ik drink ook geen koffie...waarom? Nooit geprobeerd. Bier drink ik soms weleens, maar het is niet echt m'n favoriete drankje.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:59 schreef DennisMoore het volgende:
Nu kan Marc wel mensen mietjes noemen omdat ze geen bier lusten, maar zelf lust ie niet eens koffie.
mede- mietje!!quote:Op maandag 7 juni 2004 02:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik drink ook geen koffie...waarom? Nooit geprobeerd. Bier drink ik soms weleens, maar het is niet echt m'n favoriete drankje.
Precies. Van koffie krijg je gele tandenquote:Op maandag 7 juni 2004 01:59 schreef DennisMoore het volgende:
Precies! Is ook niet zo dat ik veel bier drink, ik wilde gewoon ruig overkomenquote:Op maandag 7 juni 2004 02:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik drink ook geen koffie...waarom? Nooit geprobeerd. Bier drink ik soms weleens, maar het is niet echt m'n favoriete drankje.
Ach ja...schijt. Iedereen nu z'n zin.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:06 schreef freek_mst het volgende:
[..]
mede- mietje!!![]()
Daarom dronk ik net wijn.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:06 schreef Marc_mga het volgende:
Precies. Van koffie krijg je gele tanden
Dan zouden toch heel veel mensen gele tanden moeten hebben!!!!!!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 02:06 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Precies. Van koffie krijg je gele tanden
quote:Op maandag 7 juni 2004 02:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja...schijt. Iedereen nu z'n zin.![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 02:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daarom dronk ik net wijn.
Maar die's nu op. Het is een teken..
Achter dat masker van ruigheid schuilt een lieve jongen?quote:Op maandag 7 juni 2004 02:07 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Precies! Is ook niet zo dat ik veel bier drink, ik wilde gewoon ruig overkomen![]()
Mietje!quote:Op maandag 7 juni 2004 02:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daarom dronk ik net wijn.
Maar die's nu op. Het is een teken..
quote:Op maandag 7 juni 2004 02:09 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
Nope, I´m all evil and meanquote:Op maandag 7 juni 2004 02:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Achter dat masker van ruigheid schuilt een lieve jongen?![]()
![]()
Ken het gevoel.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ff m'n gee.nl checken...zal er wel weer niks boeiends bijzitten..
JAJAquote:Op maandag 7 juni 2004 02:12 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Nope, I´m all evil and mean
Ik trek gewoon foute opa's aan die zin hebben in een pindakaasquote:Op maandag 7 juni 2004 02:13 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ken het gevoel.
Haha ja helaas heb je die er heel veel bij zitten!!quote:Op maandag 7 juni 2004 02:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik trek gewoon foute opa's aan die zin hebben in een pindakaas![]()
Ga je nu al slapen mietje!!quote:Op maandag 7 juni 2004 02:17 schreef Marc_mga het volgende:
Truste
Misschien wel een beetje teveel.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:16 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Haha ja helaas heb je die er heel veel bij zitten!!
WE'VE WON, WE'VE WON !!!!!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 02:18 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ga je nu al slapen mietje!!
nou truste dan![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 02:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
WE'VE WON, WE'VE WON !!!!!!!![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 02:19 schreef DennisMoore het volgende:
Marc is idd een vliegenplettend mietje.
Idd ja, misschien wel een beetje te makkelijk.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:19 schreef DennisMoore het volgende:
Marc is idd een vliegenplettend mietje.
Yup, maar we hebben dit topic toch wel een beetje gered. Het loopt de laatste tijd niet echt storm hier.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:33 schreef freek_mst het volgende:
En toen was het stil.![]()
Nou mn bedje wacht op me dus ik ga lekker slapen!!quote:Op maandag 7 juni 2004 02:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup, maar we hebben dit topic toch wel een beetje gered. Het loopt de laatste tijd niet echt storm hier.
Maar ik ga nu echt m'n bed opzoeken.. dus nog een fijne nacht en truste iedereen.
Roep WAik maar...hij zal ongetwijfeld nu wel wakker zijn
Dan blijf ik nog effequote:Op maandag 7 juni 2004 02:39 schreef DennisMoore het volgende:
Betekent dit dat ik win?
Not yetquote:Op maandag 7 juni 2004 02:39 schreef DennisMoore het volgende:
Betekent dit dat ik win?
quote:Op maandag 7 juni 2004 02:43 schreef DennisMoore het volgende:
Whehehe.
De jeugd gunt mij dit niet?.
Nope paquote:Op maandag 7 juni 2004 02:43 schreef DennisMoore het volgende:
Whehehe.
whaaaaquote:Op maandag 7 juni 2004 02:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Roep WAik maar...hij zal ongetwijfeld nu wel wakker zijn
quote:Op maandag 7 juni 2004 02:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nope pa![]()
opa speakingquote:Op maandag 7 juni 2004 02:43 schreef DennisMoore het volgende:
Whehehe.
Nu al wakkerquote:Op maandag 7 juni 2004 02:48 schreef WAik het volgende:
[..]
whaaaa
hoe wist je dat?
Ik voel het gewoon..quote:Op maandag 7 juni 2004 02:48 schreef WAik het volgende:
[..]
whaaaa
hoe wist je dat?
quote:Op maandag 7 juni 2004 02:49 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nu al wakker![]()
"gevoel"....quote:Op maandag 7 juni 2004 02:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik voel het gewoon..![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 02:52 schreef WAik het volgende:
[..]
"gevoel"....
nicht!![]()
Nou ik ga mn eigen ritme maar niet in de war gooien en nu echt mn bedje opzoeken!quote:Op maandag 7 juni 2004 02:51 schreef WAik het volgende:
[..]
nee, ritme heet dat
Slaap zachtquote:Op maandag 7 juni 2004 02:54 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nou ik ga mn eigen ritme maar niet in de war gooien en nu echt mn bedje opzoeken!
trusten![]()
gepromoveerd...quote:Op maandag 7 juni 2004 02:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben ik nu gepromoveerd tot nicht?![]()
you lost!quote:Op maandag 7 juni 2004 02:56 schreef Twaalfje het volgende:
Ik ga sow ook maar is naar bed
Weet je...ik kan eigenlijk niet tegen me verlies. Ik wilde eigenlijk al veel eerder slapen.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:57 schreef WAik het volgende:
[..]
you lost!
dan mag je van me winnen hoor, ik ga zo ook slapenquote:Op maandag 7 juni 2004 02:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Weet je...ik kan eigenlijk niet tegen me verlies. Ik wilde eigenlijk al veel eerder slapen.
Erg aardig van jou, maar ik laat jou winnen. Ik offer mezelf op om jou te laten winnen.quote:Op maandag 7 juni 2004 03:00 schreef WAik het volgende:
[..]
dan mag je van me winnen hoor, ik ga zo ook slapenheb me als doel gesteld om er morgen om 0700 eruit & aan de slag te gaan
quote:Op maandag 7 juni 2004 02:57 schreef WAik het volgende:
[..]
you lost!
quote:Op maandag 7 juni 2004 03:00 schreef wizarddragon het volgende:
Maar omdat ik vandaag in een lieve bui ben, laat ik iedereen die nu wakker is winnen....
Rukken denk ik of zich vol laten lopen met alcohol ....quote:Op maandag 7 juni 2004 03:03 schreef WAik het volgende:
nou trusten dan maar hah!
* WAik ziet alleen maar singles hiero (?) wat zou de rest doen?![]()
*ook slapen gaat*quote:Op maandag 7 juni 2004 03:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]nu ga ik echt slapen hoor.
Stelletjes kunnen toch ook rukken en zich vol laten lopenquote:Op maandag 7 juni 2004 03:09 schreef WAik het volgende:
ik had het over de stelletjes of over degenen die een relatie hadden
truste!![]()
Ik ben woensdag en donderdag vrijquote:Op maandag 7 juni 2004 07:20 schreef Cybart het volgende:
fuck this
vandaag 27+ graden
morgen 30+ graden
en dan gewoon stage moeten lopen
*summer style cd's uit de kast pak*goeiemoguh
oja ik ben mijn broodtrommel kwijt
*had hem inmiddels gevondenquote:Op maandag 7 juni 2004 07:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben woensdag en donderdag vrij't is woenasdag paardenmarkt hier, dus 'k moet 's avonds kunnen drinken
.
Maar werken met dit weer is niet cool
*werken ga*
O ja.. euhm.. boterhamzakjes?
Alsof ik daar wel de schouders voor hebquote:Op maandag 7 juni 2004 10:02 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, eigenlijk is 't natuurlijk pure afgunst. Als ik de schouders had voor mouwloze shirtjes, dan hoorde je mij niet schelden op tropische temperaturen..
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:06 schreef Sunjammer het volgende:
Alsof ik daar wel de schouders voor heb
(ik draag die dingen ook gewoon)
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Lees je dan wel even dit topic? Oksels scheren voor mannenquote:Op maandag 7 juni 2004 10:15 schreef Sunjammer het volgende:
haha, kom er nu achterquote:Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef Cybart het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik ga volgende week naar Marco!!!!!!
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:37 schreef Cybart het volgende:
haha, kom er nu achter
mijngaat ook maandag
I don't need toquote:Op maandag 7 juni 2004 10:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lees je dan wel even dit topic? Oksels scheren voor mannen
Sterkte!quote:Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef Cybart het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik ga volgende week naar Marco!!!!!!
alleen heeft hij zitplaatsen en wij veldkaartenquote:Op maandag 7 juni 2004 10:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
sorry, ik vind Marco coolquote:Op maandag 7 juni 2004 10:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Sterkte!
Dat is dan weer mooi meegenomen in jouw gevalquote:Op maandag 7 juni 2004 10:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
alleen heeft hij zitplaatsen en wij veldkaarten
maar goed het is wel ook nog eens op de leukste avond want dan wordt de DVD opgenomen
[..]
sorry, ik vind Marco cool
were not all perfect....of is het nou were all not perfect?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat is dan weer mooi meegenomen in jouw geval
Ik vind het allebei primaquote:Op maandag 7 juni 2004 10:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
were not all perfect....of is het nou were all not perfect?
dat dacht ik al...quote:Op maandag 7 juni 2004 10:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik vind het allebei prima
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:19 schreef beaverhausen het volgende:
wat ben jij vrolijk.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:26 schreef blublub het volgende:
[..]
jah!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wat ben jij vrolijk.
neej.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:31 schreef blublub het volgende:
[..]
jah!
jij niet?
*aai*quote:Op maandag 7 juni 2004 11:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
neej.
*nog steeds ziekjes is*
En ik wil buiten spelen.
Ja ik ben haske sielugquote:Op maandag 7 juni 2004 11:38 schreef blublub het volgende:
[..]
*aai*
ik ga zo lekker in de zon liggen en bruin wordenmaar tis natuurlijk haske sileg voor jou
![]()
*aai*quote:Op maandag 7 juni 2004 11:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja ik ben haske sielug
dank je wel dokter Blubquote:Op maandag 7 juni 2004 11:48 schreef blublub het volgende:
[..]
*aai*
*sapje aangeeft*
*kusje op voorhoofdje geeft*
*dekentje/koud washandje aangeeft (al naar gelang je temperatuur)*
zoooo, beter?
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
dank je wel dokter Blub
Marco is evilquote:Op maandag 7 juni 2004 10:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat is dan weer mooi meegenomen in jouw geval
en dan zeggen ze dat jij de homo in de familie bentquote:Op maandag 7 juni 2004 12:05 schreef Cazman het volgende:
[..]
Marco is evil. Mijn broer is er erg fan van. Dan ga je die vent nog meer haten!!
helpquote:Op maandag 7 juni 2004 12:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
B'satow.
Nah. Sommige nrs zijn best goed te pruimen hoor.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:14 schreef WAik het volgende:
help
M'n broer zouden ze er eerder voor uitmaken dan ik jaquote:Op maandag 7 juni 2004 12:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat jij de homo in de familie bent
Hoe was DOA?quote:Op maandag 7 juni 2004 12:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
M'n broer zouden ze er eerder voor uitmaken dan ik ja
Supervet, Nightwish deed het goed maar was zeker niet de beste. Mijn voorkeer ging och dit keer voor Soulfly. Betere performance. Goeie show. Ill Nino en Dimmu Borgir waren ook erg vet. Deicide was grappig om te zien. Zelfs als die gast praat is z'n stem ontzettend laag.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Hoe was DOA?
Heb helaas de nieuwe Nightwish CD nog niet binnenquote:Op maandag 7 juni 2004 12:58 schreef Cazman het volgende:
[..]
Supervet, Nightwish deed het goed maar was zeker niet de beste. Mijn voorkeer ging och dit keer voor Soulfly. Betere performance. Goeie show. Ill Nino en Dimmu Borgir waren ook erg vet. Deicide was grappig om te zien. Zelfs als die gast praat is z'n stem ontzettend laag.
Tijd om te eten en wat kado's te kopen in Waalwijk
ook dat is fokquote:Op maandag 7 juni 2004 16:16 schreef beaverhausen het volgende:
Hehe.
Tis nogal vaak mis de laatste tijd.
Ach, fok off man! (in nigga-taal)quote:Op maandag 7 juni 2004 16:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
ook dat is fok
met je bling bling enzoquote:Op maandag 7 juni 2004 16:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach, fok off man! (in nigga-taal)
ik ga je dissen man!quote:Op maandag 7 juni 2004 16:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
met je bling bling enzo
swa heb je daar die biaches gezienquote:Op maandag 7 juni 2004 16:34 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
ik ga je dissen man!
Ok, you winquote:Op maandag 7 juni 2004 16:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
swa heb je daar die biaches gezien
ik ga ze playuh weet je wel
En ik heb em net gekocht!!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heb helaas de nieuwe Nightwish CD nog niet binnen
Ik had van jou wel een flinke vlaai verwacht hoor (of twee)...quote:Op maandag 7 juni 2004 17:26 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
uhm ja...ik had eigenlijk ook een lopend buffet verwacht..quote:Op maandag 7 juni 2004 17:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik had van jou wel een flinke vlaai verwacht hoor (of twee)...
Moet het hele topic hiervan eten tijdens het feestje zometeen?
Het is hier toch niet meer zo drukquote:Op maandag 7 juni 2004 17:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Moet het hele topic hiervan eten tijdens het feestje zometeen?
Als bever dat nou even regelt, en jij zorgt voor wat drank, dan hang ik nog even wat slingers op.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:34 schreef wizarddragon het volgende:
uhm ja...ik had eigenlijk ook een lopend buffet verwacht..
koeienvlaai!quote:Op maandag 7 juni 2004 17:30 schreef XMN8R het volgende:
Hij is er nog niet...quote:Op maandag 7 juni 2004 17:34 schreef WAik het volgende:
feliflapsi waxxer!
en gegroet allen
brave beverquote:Op maandag 7 juni 2004 17:40 schreef beaverhausen het volgende:
*nog wat taart en koffie klaarzet*
[afbeelding]
sorryquote:Op maandag 7 juni 2004 17:44 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zucht...
hmmz... het duurt ook wel lang hequote:Op maandag 7 juni 2004 17:46 schreef beaverhausen het volgende:
sorry
ik liet me meeslepen door m'n enthousiasme.
*op vingers van rijmeneer tik*quote:Op maandag 7 juni 2004 17:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
hmmz... het duurt ook wel lang he
*naar vlaaien kijk*![]()
* Extreem vuil en jaloers kijkt *quote:Op maandag 7 juni 2004 16:53 schreef Cazman het volgende:
[..]
En ik heb em net gekocht!!
* Timmah has Nightwish - Planet Hell
![]()
![]()
sorriequote:Op maandag 7 juni 2004 17:51 schreef beaverhausen het volgende:
*op vingers van rijmeneer tik*
NEE! Afblijven!
Eerst moet de jarige citroen komen dan pas krijg je vlaaiquote:Op maandag 7 juni 2004 17:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
sorrie
Eet je niet met ons mee dan?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Extreem vuil en jaloers kijkt *![]()
Stomme Bol.com ...
Nog heel even Hoi, voor ik ga eten.
Ik eet gewoon voor 2..quote:Op maandag 7 juni 2004 17:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eet je niet met ons mee dan?
Hopelijk is dit genoegquote:Op maandag 7 juni 2004 17:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en jij zorgt voor wat drank
Heb je geen Malibu?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hopelijk is dit genoeg
[afbeelding]
Owquote:Op maandag 7 juni 2004 17:56 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik eet gewoon voor 2..
Heb ik stiekum achtergehouden...voor mezelfquote:Op maandag 7 juni 2004 18:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Heb je geen Malibu?
Mag ik dan af en toe een scheutje "lenen" ?quote:Op maandag 7 juni 2004 18:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heb ik stiekum achtergehouden...voor mezelf
Je mag een fles "lenen", kheb er toch 10 over.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mag ik dan af en toe een scheutje "lenen" ?![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je mag een fles "lenen", kheb er toch 10 over.
hoiquote:Op maandag 7 juni 2004 18:05 schreef Timmah het volgende:
[..]Dank
Je
![]()
Hoiquote:Op maandag 7 juni 2004 18:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoi![]()
allemaal![]()
o ja, waxxer is jarig.![]()
Hoi Jerruh..quote:Op maandag 7 juni 2004 18:11 schreef Jerruh het volgende:
goeienmiddag!.
de stress wordt minder, want de laatste loodjes zijn bijna klaar!!!!
ik zal zo es ff wa fotos oploaden,
Goegliebeerquote:Op maandag 7 juni 2004 18:20 schreef Jerruh het volgende:
smakelijk.
Mja, en de trein wordt nog duurder ook, omdat ze hun stiptheid hebben gehaald of zoquote:Op maandag 7 juni 2004 18:36 schreef Great_Expectations het volgende:
.
De Nederlandse Spoorwegen zijn kut - en de Fransen zijn zo gek nog niet..
Hoi Markquote:Op maandag 7 juni 2004 18:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Goegliebeer![]()
Hoi allemaal
Yo Wizard!!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi Mark
Hoest ie?
Ja Het gaat met mij ook uitstekend. Afgelopen vrijdag nog Troy gezien met DD. Zaterdag Roosendaal onveilig gemaakt. Vandaag punt van ons onderzoek gehad..een 6.6, wat minder dan ik had verwacht, maar toch ruim voldoende. Nu zit ik ff aan het nagenieten van de lentezon.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Yo Wizard!!
Ja aan de ene kant uitstekend, enorm leuk weekend gehad ( met dank aan Jerre) . Maar ik loop dus enorm achter met mn studie merkte ik vandaag weer, en moet voor donderdag enorm veel doen dus dat wordt stressen met dit warme weer. Maar voor de rest gaat het prima dus.
En hoe ist met jou?
ik wil ook geneitenquote:Op maandag 7 juni 2004 18:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja Het gaat met mij ook uitstekend. Afgelopen vrijdag nog Troy gezien met DD. Zaterdag Roosendaal onveilig gemaakt. Vandaag punt van ons onderzoek gehad..een 6.6, wat minder dan ik had verwacht, maar toch ruim voldoende. Nu zit ik ff aan het nagenieten van de lentezon.
Wil je er een soort Oosterse markt in maken?quote:Op maandag 7 juni 2004 18:51 schreef Jerruh het volgende:
en de fotos, van project (ons gebouw)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |