Hehe, ik verwacht je anders wel in deze kleuren:quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het zal allicht wat fleuriger zijn dan wat ik nu heb. Das niet zo heel moeilijk. Maar alles onder voorbehoud natuurlijk, voor hetzelfde geld hebben ze niks leuks.
Dat werkt al beter.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:28 schreef -Mzraki- het volgende:
http://62.210.133.184/melon/
Idd best mooi gedaan
Ook wel een aardig nummer eigenlijk
Niet miepen, de MX-5 is heerlijkquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:59 schreef errrrr het volgende:
Zet je popup blocker dan ook uti Kees
Wat had je vandaag trouwens? Toch niet erstiger ziek dan normaal mag ik hopen?
Ben overnieuw begonnen met NFSU, toch wel erg cool... maar die RX-5 is traaaaaaaaaaaaag
Oh, die blockt FireFox standaard geloof ik. Eens kijken waar ik dat kan uitzetten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:59 schreef errrrr het volgende:
Zet je popup blocker dan ook uti Kees
Nee, viel wel mee. Heb toch niet al teveel gemist. Morgen moet je overigens maar even de tennis rackets hier op komen halen. Waarschijnlijk ben ik dan al wel weer thuis, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Hopelijk laten ze de achterdeur dan even open o.i.d.quote:Wat had je vandaag trouwens? Toch niet erstiger ziek dan normaal mag ik hopen?
Ben overnieuw begonnen met NFSU, toch wel erg cool... maar die RX-5 is traaaaaaaaaaaaag
Leuk gedaan inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:17 schreef DearPrudence het volgende:
http--62.210.133.184-melon-cometogether.swf
Wauw, hoeveel tijd zal daar wel niet in gestoken zijn...
Maar wel een mooi resultaat.(
)
Er zijn dagen dat ik dat ook in beheer hebquote:maar naar schatting heeft Google tussen de 10.000 en 80.000 servers in beheer die meer dan 6.000 terabytes gegevens kunnen bijhouden.
Wil ik ookquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ben net wakker. Heerlijk uitgeslapen.
Fijn dan.quote:'Er kunnen bijvoorbeeld poliepen worden verwijderd en afwijkingen met behulp van elektrische stroom worden weggebrand'
Wat zijn poliepenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Lees net het volgende in m'n ziekenhuisfoldertje:
[..]
Fijn dan.
Ik breng je zo het pw rooster wel evenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wat hebben we overigens die dinsdag voor proefwerken, dan moet ik namelijk om 14:10 in het ziekenhuis zijn? Proefwerken 's ochtends kan ik nog wel maken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |